2023-08-05, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Sluta byt ämne här är det plastigt att inse att City kommer vinna igen och det som är På tapeten är att snacka arsenal. Azdz och vänstertrollet har redan lovat lämna tråden pga folk snacka annat så förstör inte för dom snälla. Fokus borde vara att diskutera och komma överens om att enas om att så långt bottlarna arsenal är största utmanarna så vinner city varje år. Så dags enas om en konkurrent som kan utmana på allvar.

Denna tråden handlar om allt om engelsk fotboll så jag tycker min fråga är befogad.

Men jag håller dock med om att Arsenal med all sannolikhet är den klubb som på allvar kan utmana city den kommande säsongen.

Men tror ni city kommer vara svagare denna säsongen utan de spelarna jag nämde innan?
Citera
2023-08-05, 01:22
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Denna tråden handlar om allt om engelsk fotboll så jag tycker min fråga är befogad.

Men jag håller dock med om att Arsenal med all sannolikhet är den klubb som på allvar kan utmana city den kommande säsongen.

Men tror ni city kommer vara svagare denna säsongen utan de spelarna jag nämde innan?

Ingen i Storbritannien tar arsenal på allvar enda anledningen att dom är respekterade här är pga generalandersson. För att svara på din fråga så kommer city vinna återigen om du har rätt att arsenal är största utmanarna. Lyckas någon annan utmana på allvar kan det bli kamp däremot.
Citera
2023-08-05, 01:23
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Ingen i Storbritannien tar arsenal på allvar enda anledningen att dom är respekterade här är pga generalandersson. För att svara på din fråga så kommer city vinna återigen om du har rätt att arsenal är största utmanarna. Lyckas någon annan utmana på allvar kan det bli kamp däremot.
KSI försöker iallafall att hålla Arsenal relevanta
Citera
2023-08-05, 01:25
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Tror inte dom kommer vara svagare för att vissa spelare lämnat. Dom kommer vara svagare för att det är nästan omöjligt att dom ska hålla samma nivå och tror dom är pyttelite mätta efter att ha vunnit allt förra säsongen. Med det sagt så är dom fortfarande en av favoriterna till att vinna PL igen.
Citera
2023-08-05, 01:25
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
KSI försöker iallafall att hålla Arsenal relevanta

Han känns lika trovärdig och någon man ska ta på allvar. Låter lite som Sveriges svar på arsenal fansen vänstertrollet och azdz? Och folk här hatar generalen som är det enda genuina arsenal fanzet här. Tack för den free12 klockren haha, sjukt att en sån som heter Jontepsg får mer respekt än en som verkligen är arsenal i sitt DNA som generalen. Sjuk värld.

Generalen har verkligen blött arsenal blod alldeles för länge här men hånas medan ett psg fan tas på allvar? :/
Senast redigerad av svearikesfag 2023-08-05 kl. 01:28.
Citera
2023-08-05, 01:27
Medlem
Det kommer bli intressant att se inledningen av EPL men även matchen innan mellan man city - arsenal i community shield att se hur dom står just nu.

Man city utan Gundogan och Mahrez tror jag kan kommer ha en ganska stor påverkan på deras spel.
Citera
2023-08-05, 01:28
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Bara så att du vet så diskuterar du med ett troll som inte bidrar med några vettiga diskussioner i tråden. Bara kolla hens tidigare inlägg, tröttsamt och tråkigt.

City verkar ju värva Gvardiol så deras defensiv lär vara ännu bättre. Så jag tror deras 4 raka ligatitel hänger på tre saker: att KDB och Haaland håller sig hela, att Kovacic(eller någon annan) gör lika många viktiga poäng som Gundogan och att dom inte tappar Bernardo Silva. Sen har dom ju rejält med pengar på banken så skulle inte förvåna mig om dom köper 2 spelare till efter Gvardiol.

Men dom är fortfarande favoriter till att vinna iaf.
Senast redigerad av jontepsg 2023-08-05 kl. 01:30.
Citera
2023-08-05, 01:29
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det kommer bli intressant att se inledningen av EPL men även matchen innan mellan man city - arsenal i community shield att se hur dom står just nu.

Man city utan Gundogan och Mahrez tror jag kan kommer ha en ganska stor påverkan på deras spel.
På vilket sätt kommer Mahrez saknad visa sig? Ingen som kommer in och sätter varannan straff han slår? Gundo kan man tänka sig saknas men tror Pep vet att Kova kan göra samma jobb..
Citera
2023-08-05, 01:30
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
På vilket sätt kommer Mahrez saknad visa sig? Ingen som kommer in och sätter varannan straff han slår? Gundo kan man tänka sig saknas men tror Pep vet att Kova kan göra samma jobb..

Håller med känns som Pep knappt lärt sig Mahrez namn riktigt utan är bara glad lyckas få iväg han för den summan han gick för.
Citera
2023-08-05, 01:31
Medlem
Citat:
Tror inte dom kommer vara svagare för att vissa spelare lämnat. Dom kommer vara svagare för att det är nästan omöjligt att dom ska hålla samma nivå och tror dom är pyttelite mätta efter att ha vunnit allt förra säsongen. Med det sagt så är dom fortfarande en av favoriterna till att vinna PL igen.

Den tanken har jag också haft.

När ett lag lyckats vinna trippeln så brukar motivation sjunka en del inför nästa säsong.

Jag hoppas det blir så är trött på att se man city i toppen hela tiden.
Citera
2023-08-05, 01:33
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Den tanken har jag också haft.

När ett lag lyckats vinna trippeln så brukar motivation sjunka en del inför nästa säsong.

Jag hoppas det blir så är trött på att se man city i toppen hela tiden.
Senast Pep vann en trippel stod giganterna Real som motståndare nu är det Arsenal. Pep vistas mer på Ibiza denna sommaren än ersätter alla dom tappat. Säger en hel del.
Citera
2023-08-05, 01:34
Medlem
Citat:

Ja det är främst Gundogan jag tänker på. Men Mahrez har också varit ett vasst avbytarvapen som pep har fått ut mycket utav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in