Citat:
Det var inte meningen att få dig att känna dig anklagad för någonting. Då är vi överens om att han sitter där han hör hemma.
Jag har ingen insyn i deras metoder utöver loggarna. Kan det vara så att dumpen kanske uttalar sig så öppet för att få andra att känna sig trygga och berättar vad de gör? Jag fick också bilden av det du skrev att det var lite av tonen som rådde i gruppen också. Jag har bara sett några få loggar från en gruppchatt och tyckte det var väldigt öppna med vad de ville.
Det är hemskt när en människa lider. Ännu värre blir det bara när det går ut över ett oskyldigt barn. Det är bättre att ta sin chans med att söka någon form av hjälp än att marinera sig själv i ett elände som mynnar ut i et fängelsestraff.
Jag har ingen insyn i deras metoder utöver loggarna. Kan det vara så att dumpen kanske uttalar sig så öppet för att få andra att känna sig trygga och berättar vad de gör? Jag fick också bilden av det du skrev att det var lite av tonen som rådde i gruppen också. Jag har bara sett några få loggar från en gruppchatt och tyckte det var väldigt öppna med vad de ville.
Det är hemskt när en människa lider. Ännu värre blir det bara när det går ut över ett oskyldigt barn. Det är bättre att ta sin chans med att söka någon form av hjälp än att marinera sig själv i ett elände som mynnar ut i et fängelsestraff.
*ler* Det är rätt lugnt, jag roar mig bara!
Bryr mig inte om han blir utsläppt eller sitter inne. Förr eller senare ska han ändå ut, ganska snart faktiskt. Han fick väl inte så långt straff vill jag minnas? Får vi se vad han gör då!
Dumpen har inte mycket till plan. De testar sig fram. Går det åt helvete så ändrar de lite. Som med den här ungen som blev våldtagen. Dålig image, då ändrar de. Att han kunde rensa bevis då ändrar de efteråt. Det är ju inte direkt planering. Långtidseffekter och bakomliggande skador struntar de i fullständigt i.
Dumpen skiter fullständigt i hur många barn de får våldtagna annat än hur det påverkar deras image. Det är ju samma med dig. Får känslan av att det mest är snack från dina sida. Inget djup eller innehåll i din så kallade sympati. Du fokuserar på att försvara Dumpens metoder. Inte barnens väl och ve.