2023-10-28, 14:52
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Som jag ser det är det ingen mening att låta gäddorna prata. Dom kommer enbart komma med en massa lögner och bortförklaringar. Kan nästan garantera att ingen gädda kommer svara ärligt och uppriktigt varför dom tänder på barn. Men det är enbart min uppfattning.
Ja, Sara har själv sagt att Gäddornas ev förklaringar bara är lögner.
Citera
2023-10-28, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ursäkta mig men varför skule de bry sig om gäddorna? De förtjänar ingen sympati. Om man lyssnat på en del samtal Sara haft med dem över telefon tycker jag hon är för medkännande och trevlig mot de vidriga männen.

Missförstå inte mitt inlägg och tro jag menar ”bry sig om.”

Fuck’em.
Citera
2023-10-28, 17:12
Medlem
Har vi en vinnare till Årets Guldgädda i Bajs-Hank? Eller blir det TikTok-Janne som tar hem priset?! Eller kommer det nån raket så här på slutet av året?! Spänningen är olidlig!
Citera
2023-10-28, 17:27
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Har vi en vinnare till Årets Guldgädda i Bajs-Hank? Eller blir det TikTok-Janne som tar hem priset?! Eller kommer det nån raket så här på slutet av året?! Spänningen är olidlig!

Jag håller ändå TikTok-Janne som betydligt vassare än Bajs-hank. Förmodligen den bästa konfrontationen i Dumpens historia. Jag har tittat många gånger och är fortfarande fascinerad över att konfrontationen går ut live på gäddans egen tiktok. Därför är den unik.

Bajs-Hank är mer 110% ångest som nog alla skulle känna i samma sits. Även om det smartaste varit att springa därifrån.
Citera
2023-10-28, 17:44
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ursäkta mig men varför skule de bry sig om gäddorna? De förtjänar ingen sympati. Om man lyssnat på en del samtal Sara haft med dem över telefon tycker jag hon är för medkännande och trevlig mot de vidriga männen.

Hon skiter nog i gäddorna men eftersom man måste hitta ett sätt att få dom att sluta så måste man prata med dom och för att dom inte ska lägga på telefon så måste man ha en viss artighet
Citera
2023-10-28, 17:49
Avslutad
Citat:

BajsHank slår ALLT!
TikTokJanne är en bra Icebreaker på fest om man ska förklara hur en dumpenkonfrontation kan vara rolig.

BajsHank kräver liksom lite inlevelse och tid och förklaring med shitpicen, Hanks ansiktsuttryck, minspel och spottloskningar.
Citera
2023-10-28, 17:52
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Missförstå inte mitt inlägg och tro jag menar ”bry sig om.”

Fuck’em.

Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Hon skiter nog i gäddorna men eftersom man måste hitta ett sätt att få dom att sluta så måste man prata med dom och för att dom inte ska lägga på telefon så måste man ha en viss artighet
Haha, jag fattar.
Citera
2023-10-28, 17:53
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
BajsHank slår ALLT!
TikTokJanne är en bra Icebreaker på fest om man ska förklara hur en dumpenkonfrontation kan vara rolig.

BajsHank kräver liksom lite inlevelse och tid och förklaring med shitpicen, Hanks ansiktsuttryck, minspel och spottloskningar.
1:a TikTok Janne 2:a 🥈 Bajs-Henke.

Undrar vad Bajs-Henke har för sig ikväll? Går runt?! Eller kanske manipulerar frugan och säger att han är lurad!?
Citera
2023-10-28, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
1:a TikTok Janne 2:a 🥈 Bajs-Henke.

Undrar vad Bajs-Henke har för sig ikväll? Går runt?! Eller kanske manipulerar frugan och säger att han är lurad!?

Tittade just på TiktokJanne, sjukt rolig. F.ö. "barnet" låter ju normalt i telefonsamtalen jämfört med Skäggpeddots (#289) barn, tror det är samma fiskare.

Men långt ifrån Hanky, han är av en annan liga, heeeelt efterbliven och tafatt.

TiktokJanne är med utstuderande. En fullfjädrad pedofil/våldtäktsman, inte lika lustig som BajsHank.
Senast redigerad av Fittpicen 2023-10-28 kl. 17:59.
Citera
2023-10-28, 18:25
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:

Årets Guldgädda har väl tidigare år kammats hem av:

2021: Mannen som ville visa vad pedofiler gör med barn, även kallad Lennart. https://dumpen.se/2021/11/25/mannen-som-ville-visa-vad-pedofiler-gor-med-barn-napp-igen/

2022: Det går åt helvete med frugan. https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/

Med Jönköpingstomten (#168) på en hedrande andraplats.

2023: To be announced

Personligen har vinnarna varit självklara 2021 och 2022. I år är det lite knepigare. Tajmingen i TikTok-Jannes konfrontation går inte att slå. Men Herr Matolja gör den mest ångestfyllda scen vi sett i år. Han till och med kommenterar sin egen ångest: "Ser ni hur jag svettas nu."....."Nu kommer chocken, ser ni". Så om jag måste rösta väljer jag nog ändå Herr Matolja.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-10-28 kl. 18:30.
Citera
2023-10-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

2021: Mannen som ville visa vad pedofiler gör med barn, även kallad Lennart. https://dumpen.se/2021/11/25/mannen-som-ville-visa-vad-pedofiler-gor-med-barn-napp-igen/

2022: Det går åt helvete med frugan. https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/

Personligen har vinnarna varit självklara 2021 och 2022. I år är det lite knepigare. Tajmingen i TikTok-Jannes konfrontation går inte att slå. Men Herr Matolja gör den mest ångestfyllda scen vi sett i år. Han till och med kommenterar sin egen ångest: "Ser ni hur jag svettas nu."....."Nu kommer chocken, ser ni". Så om jag måste rösta väljer jag nog ändå Herr Matolja.

Hade nästan glömt Lennart med mussepigg röst och varseljacka😄 tror han nog tar första platsen "allt jag gör är bara på skoj"
Citera
2023-10-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Jag tycker du verkar ha utmärkt omdöme och jag köper varje vinnare.

...men borde inte #109, från 2022, få någon form av hederspris? Alternativt att vi lägger till Årets gäddflykt som kategori i den årliga gäddgalan.

https://dumpen.se/2022/06/07/hellre-fastingar-an-dumpen-napp-109-ullared/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in