Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Man genomför inte massexperiment med människors hälsa som insats... Du är en idiot om du tror att det är okej.
Skrev inte att Dumpen undanröjer bevis. Hade du varit läskunnig så hade du förstått att det var gärningsmännen som hann undanröja bevis. Dumpen har delvis ändrat det arbetssättet nu. Men att testa sig fram när människors liv ligger i vågskålen är inte okej. Du skulle inte vilja att din kirurg utbildade sig på det sättet. Särskilt inte om han ännu inte är klar med grundskolan.
Varför tycker du att det är bra att vuxna skadar barn?
Det är fortfarande samma fråga vi diskuterar.
Varför skulle människorna i ditt samhälle inte förhindra vuxna människor från att våldta barn om du heller inte vill bli våldtagen av pedofiler?
Citat:
Ursprungligen postat av
TottemHorse
Jag ser inget samband med att gärningsmannen undanröjde bevis och deras arbetssätt. Återigen får jag be dig utveckla sambandet.
De driver inte dumpen.se i forskningssyfte så jag kan lugna dig med att det inte är ett experiment.
Vuxna människor ansvarar för sin egen hälsa. Får de symtom som tyder på fysisk eller psykisk ohälsa så måste de söka vård för att få hjälp med det. Vården finns öppen för alla med en kvalificerad sjukvård över den utbildningsnivå grundskolan erbjuder.
Det är spekulationer från hans sida.
Allt repeteras som en grammofon då hans perspektiv är väldigt begränsat.
Svårare att föra sig i tal, förstå liknelser, ironi och humor.
Borde ha tänkt på detta tidigare då Fido har varit öppen med empatistörning och asperger.
Han borde däremot acceptera att 99.5% av världsbefolkningen inte har asperger och därför kan det vara till fördel att lyssna på vad vuxna människor har att säga istället för att provocera och vara stor i käften.
Tror därför det är viktigt att man är tydligare mot honom.