Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Nej, det stämmer inte. Jag visar förenklat precis hur IPCC kommit fram till sina slutsatser. Du förstår överhuvudtaget inte det. Därmed kan du inte heller förstå den vetenskap som du hänvisar till. Du är helt okunnig och famlar i blindo.
Det psykologiskt märkliga är att du inte tycks förstå att din okunnighet och skeva självbild och verklighetsuppfattning är tydlig för omgivningen.
Den bild du försöker ge av mig i tråden är en ren lögn. Du avslöjar själv ditt beteende.
Du strösslade lite med vetenskapligt språk, en formel, och lite data, och sen kom du med ditt påstående om att CO2s betydelse inte kan bekräftas, som om det faktiskt följde av det du hade skrivit innan (men det gör det naturligtvis inte). Ditt påstående om att CO2s betydelse inte kan bekräftas är kärnan i inlägget du bad mig citera.
Du är en grifter, och din grift förutsätter väldigt lågutbildade och/eller intellektuellt osäkra offer, och den kanske fungerar i fikarummet på bygget, men den fungerar som sagt inte så bra på ett öppet forum där bluffen kan dissekeras och dess anatomi avslöjas.