2023-07-31, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Skönt att du har släppt min menstruationscykel, började bli en aning creepy.

inte så mycket att släppa eller ta, den är ju där oavsett....
Citera
2023-07-31, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
vilka stolpskott det finns i den här tråden.. åh herregud.

Ja håller med, du är bland de större.
Citera
2023-07-31, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slö
inte så mycket att släppa eller ta, den är ju där oavsett....

Ja den är ju det, men din fixering härvidlag i tid och otid är fan creepy alltså.
Citera
2023-07-31, 16:32
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Där ser man. även när folksam frågar så är män och kvinnor överens om att män är bättre bilförare.

det finns visst hopp för dig med.

(källan... i texten...)
http://mb.cision.com/Public/1524/9382129/ae1297bdf9aa0d87.pdf
Kan du precisera? Jag hittar inte det du påstår. Det kan ju vara min oförmåga, men bli mer konkret.
Vad jag såg så skattade de sin körförmåga jämfört med andra, och det är ju inte verklighet.

Glädjande att du läste min länk.
Citera
2023-07-31, 16:33
Medlem
Citat:
Ja den är ju det, men din fixering härvidlag i tid och otid är fan creepy alltså.

jo, det är ju något får ta hänsyn till. halva jordens befolkning (som inte tycker de är någe vidare på att köra bil) är ju drabbad...
Citera
2023-07-31, 16:33
Medlem
lupacs avatar
Citat:
nä i öknen, han är ju ingen kvinna i någon av sina 3 tillstånd....

Ja, och föraren till världens snabbaste bilförare.

nu är det rekordet inte "könat".

men självklart har man sätt ett behov av en stängd klass där kvinnor "kan".... tävla mer på sin egen nivå.

där är snabbast Jessi Combs, om än en bra bit kvar till den snabbaste mannen, synd hon inte var en bättre förare (RIP)....

https://edition.cnn.com/2019/08/28/us/jessi-combs-race-car-driver-death-trnd/index.html
I öknen finns inga medtrafikanter att ta hänsyn till så det är bara att trycka plattan i mattan och slå världsrekord.

Är Andy föraren till världens bästa bilförare? Hur går det till? Manövrerar han sin egen kropp?

Jessi Combs körde inte Bloodhound, världens snabbaste bil. Synd att Ronnie Petersson, Ayrton Senna m fl F1-förare inte var bättre förare (RIP).
Citera
2023-07-31, 16:35
Avslutad
Citat:
Män är bäst på att överskatta sina förmågor och förminska andras.

Jag håller helt klart med om att vi är bäst på att överskatta våra förmågor. Förminska andra i avsikt att göra illa är ni kvinnor lååååångt bättre på. Att förminska i god avsikt, d.v.s. tuff 'banter' är vi män bättre på.

Du förstår; att testa vattnen och få skit för det av sina kompisar när man misslyckas är hur vi växer upp. Det är därför vi kan det där med orsak/verkan och konsekvensanalys.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Kan du precisera? Jag hittar inte det du påstår. Det kan ju vara min oförmåga, men bli mer konkret.
Vad jag såg så skattade de sin körförmåga jämfört med andra, och det är ju inte verklighet.

Glädjande att du läste min länk.

Jo, jag försökte lista ut varför "folksam" de gjorde ett sådant absurt påstående. men det är väll som med deras undersökning. något någon tycker bara.

folksam tycker att kvinnor är bättre bilförare. män och kvinnor som kör bil tycker män är bättre bilförare.
Citera
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
om den är subjektiv så är män,som grupp, bättre förare än snittet och kvinnor som grupp... mer som snittet. enligt din länk.

så kvar är egentligen bara objektivt. och där är vi väll överrens om att alla mätbara snabbast, flest gp segrar, andelen som klarar uppkörning etc, är män?
Du försöker vända frågan till att handla om allt utom att vara i tratfiken
Citera
Avslutad
Citat:
jo, det är ju något får ta hänsyn till. halva jordens befolkning (som inte tycker de är någe vidare på att köra bil) är ju drabbad...

Men snälla nån, när man inte trodde att du kunde vara mer irrelevant.... Så drar du det ett snäpp längre.
Citera
2023-07-31, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
I öknen finns inga medtrafikanter att ta hänsyn till så det är bara att trycka plattan i mattan och slå världsrekord.

inte för Jessi Combs.....

Citat:
Är Andy föraren till världens bästa bilförare?
Mannen som körde världens snabbaste bil ja. det är världsrekordet.

Citat:
Hur går det till?

https://svenska.se/tre/?sok=bilf%C3%B6rare&pz=1
Citat:
Manövrerar han sin egen kropp?

dvs, den som körde bilen ifråga. Bilförare.

Citat:
Jessi Combs körde inte Bloodhound, världens snabbaste bil. Synd att Ronnie Petersson, Ayrton Senna m fl F1-förare inte var bättre förare (RIP).

korrekt. det är alltid än man, eller en annan man som är bäst...
Citera
2023-07-31, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Jag håller helt klart med om att vi är bäst på att överskatta våra förmågor. Förminska andra i avsikt att göra illa är ni kvinnor lååååångt bättre på. Att förminska i god avsikt, d.v.s. tuff 'banter' är vi män bättre på.

Du förstår; att testa vattnen och få skit för det av sina kompisar när man misslyckas är hur vi växer upp. Det är därför vi kan det där med orsak/verkan och konsekvensanalys.

Och det säger du som aldrig missar ett tillfälle att spy galla och hat över kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in