Citat:
Ursprungligen postat av
Nattedogg
Initialt undrade jag över hur man vågar men fick det besvarat genom att det inte är så stor risk som tas eftersom polisen inte verkar prioritera sexköp. Att du är en hingst som är guds gåva till kvinnorna kom som en bonus. Lika lite som du kan förstå hur jag kan vilja ha samma tjej dag efter dag så kan du inte få mig att tro att det fantastiska förspelet du nämner fås av någon man betalat.
Det är bara att garantera dig till att ha en fantastisk kvinna! Om du (eller ni) behöver omväxling, eller inte, är det något som bara du (eller ni tillsammans) kan avgöra. Jag vet att det finns par som besöker thaikliniker/bordeller tillsammans eller beställer hembesök av eskorter för att "krydda" sexlivet.
Men jag har faktiskt fått det mest fantastiska förspelet och det skönaste sexet (betalt och obetalt) i mitt liv på en thaiklinik. Sexet föregicks av en body-to-body massage där tjejen använde sin nakna kropp till att massera
hela min nakna kropp, för att sedan gå över till oralsex och slutligen red hon mig. Hon hade full kontroll över musklerna i sin fitta så under förspelet masserade hon min kropp och under samlaget blev min kuk verkligen masserad vilket gjorde det extra skönt. En bidragande orsak till att det var så skönt var säkert också att jag inte fick orgasm direkt, utan kunde njuta länge, då jag hade haft sex på en annan bordell någon bara några timmar.
Överhuvudtaget så har jag haft mycket skön sex på thaikliniker och med andra prostituerade. Du får tänka på att erfarna tjejer har blivit proffs på att ge skön sex så du ska inte underskatta deras förmåga till att ge hett och skönt förspel.