2024-08-19, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Om ägaren jobbar ensam är det 100 procent chans att frågan kommer

Nja, vet ett par helseriösa salonger där ägarinnan just jobbar ensam. Och orsaken till det är väl att de inte hittar personal som kan massera och som inte säljer sex.
Citera
2024-08-19, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getfoten333
I Sverige finns det ca 25000 (SCB 2022) Thai kvinnor i arbetsför ålder dvs de är födda i thailand men nu folkbokförda i Sverige med svenskt medborgarskap eller PUT.
Vi kan gissa att ca 20%, dvs 5000, bor i Stockholm. I Stockholm finns ca 300 thaisalonger. En kvalificerad gissning ger att en salong i snitt engagerar ca 4 Thai kvinnor dvs i Stockholm jobbar ca1200 på salong. I Stockholm jobbar alltså ca 25% av thaikvinnorna med massage. Det stämmer hyfsat bra med erfarenheter från mitt eget umgänge med thai community. Rätt vanligt med andra ord.

Jag känner/känner till rätt många snubbar som är eller har varit sambo eller gift med en massagebrud. I de allra flesta fall fattar snubben vad som pågår men självförnekelsen är utbredd. Efter en tid kommer dock verkligheten i kapp och endast ett fåtal relationer varar mer än en handfull år. Därav massbrudarnas ständiga jakt på nya pojkvänner som oftast är en nödvändighet för massageverksamheten (penningtvätt, bankrelation, kontrakt, etc... ).
I några enstaka fall går gubbarna igång på tanken på vad händer på salongen. Jag vet en massös som efter varje arbetsdags slut får regogöra i detalj vad hon haft för sig med kunderna. Dessa gubbar florerar även här på FB och vill, under olika förevändningar, höra om hur lilla frugan blivit påsatt.

Ett par saker angående ditt räknande.

Det är flera år sedan jag var på en salong där det jobbade 4 st. De ställen jag besöker idag har oftast 2 tjejer på plats och det är vanligare att det är en ensam tjej än att de är tre stycken. Så jag säger att ställena har 2 pers i snitt. Och dessa tjejer jobbar ju alltid och ska de ha semester så stänger salongen eller så går de runt på färre antal tjejer (så har det varit i många av de fall där det bara varit en tjej på plats.

Så 1200 anser jag är en för hög siffra.

Lägg sedan till att jag massor av gånger masserats av tjejer som INTE haft PUT eller varit svenska medborgare. Dvs oavsett det är 600 eller 1200 thaitjejer som masserar oss torskar i Stockholm, så är inte alla dessa tillhörande den där gruppen på 5000.

Men visst är de många och om de inte är singlar så är ju deras killar svenska medborgare. Och det finns säkert både de som förnekar vetskapen om hur frugan drar in stålar och de som vill höra om äckliga kukar som frun runkat på jobbet. Liksom folk som vet vad deras sambo gör och är OK med detta utan att gå igång sexuellt på det.

Det jag är lite fundersam över är hur många av de svenska män som lever med thailändska massöser som är renodlade kopplare? Dvs inte bara sådana som skulle åka för koppleri pga att de levt gott på våra torskstålar utan där de kanske redan innan ett förhållande inletts sökt en "partner" som kan driva eller iaf jobba på en thaisalong. Något säger mig att dessa är även de hyfsat många.
Citera
2024-08-19, 11:04
Medlem
Varit runt på ett par salonger i Stockholm senaste veckorna.

Känns ju som medelåldern ligger på 45+ det kryllar av tanter som jobbar...ofta småfeta.

Menar inte att man måste ha en 20-åring, men kan vara trevligt med nån hyfsat fräsch nätt 30 - 35 åring?

Verkar vara svårt att hitta..
Citera
2024-08-19, 13:40
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengt2017

Känns ju som medelåldern ligger på 45+ det kryllar av tanter som jobbar...ofta småfeta.

Menar inte att man måste ha en 20-åring, men kan vara trevligt med nån hyfsat fräsch nätt 30 - 35 åring?

Lätt att hitta apropå ingenting
Citera
2024-08-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengt2017

Visst är det så. På de 5 år jag sprungit på salonger känns det som att medelåldern där ute har ökat med 10-15 år.
Citera
2024-08-19, 18:02
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Visst är det så. På de 5 år jag sprungit på salonger känns det som att medelåldern där ute har ökat med 10-15 år.

I 16 år har jag gått på thai. Det gäller att hitta guldet, byt ställen i stället för att gnälla. Den som söker finner
Citera
2024-08-19, 20:01
Medlem
Jag känner inte till någon som med (koppleri-) baktanke sökt en Thaikvinna som kan driva eller jobba på salong. Det är därför frestande att säga att detta borde vara mycket ovanligt, men jag har egentligen ingen aning.

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Ett par saker angående ditt räknande.

Det är flera år sedan jag var på en salong där det jobbade 4 st. De ställen jag besöker idag har oftast 2 tjejer på plats och det är vanligare att det är en ensam tjej än att de är tre stycken. Så jag säger att ställena har 2 pers i snitt. Och dessa tjejer jobbar ju alltid och ska de ha semester så stänger salongen eller så går de runt på färre antal tjejer (så har det varit i många av de fall där det bara varit en tjej på plats.

Så 1200 anser jag är en för hög siffra.

Lägg sedan till att jag massor av gånger masserats av tjejer som INTE haft PUT eller varit svenska medborgare. Dvs oavsett det är 600 eller 1200 thaitjejer som masserar oss torskar i Stockholm, så är inte alla dessa tillhörande den där gruppen på 5000.

Men visst är de många och om de inte är singlar så är ju deras killar svenska medborgare. Och det finns säkert både de som förnekar vetskapen om hur frugan drar in stålar och de som vill höra om äckliga kukar som frun runkat på jobbet. Liksom folk som vet vad deras sambo gör och är OK med detta utan att gå igång sexuellt på det.

Det jag är lite fundersam över är hur många av de svenska män som lever med thailändska massöser som är renodlade kopplare? Dvs inte bara sådana som skulle åka för koppleri pga att de levt gott på våra torskstålar utan där de kanske redan innan ett förhållande inletts sökt en "partner" som kan driva eller iaf jobba på en thaisalong. Något säger mig att dessa är även de hyfsat många.
Citera
2024-08-20, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getfoten333
Jag känner inte till någon som med (koppleri-) baktanke sökt en Thaikvinna som kan driva eller jobba på salong. Det är därför frestande att säga att detta borde vara mycket ovanligt, men jag har egentligen ingen aning.

Så kanske det är. Samtidigt så måste ju svenska män som skaffar sig en thailändsk fru som driver en salong, fatta vad den huvudsakliga sysselsättningen på denna salong är.
Citera
2024-08-20, 16:07
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
I 16 år har jag gått på thai. Det gäller att hitta guldet, byt ställen i stället för att gnälla. Den som söker finner

Hur många ställen har du då varit runt på? Blir lite nyfiken om det är du som frågar eller får frågan?
Citera
2024-08-20, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Hur många ställen har du då varit runt på? Blir lite nyfiken om det är du som frågar eller får frågan?

För min del, efter snart 12 år i thaidjungeln, kan jag summera mina besök med att jag aldrig någonsin initierat något extra genom att fråga. Det är alltid massösen som får fråga, oavsett om hon teasat eller inte.
Ibland när teasandet går tillräckligt långt behöver hon förstås inte fråga, tex ifall hon börjar smeka LillStuart för att sedan övergå till att suga, eller rida. Då har hon mitt tysta samtycke. Det brukar också bli de bästa besöken, eftersom det då inte heller blir någon prisdiskussion eller överlämnade av pengar i förväg.
Citera
2024-08-20, 16:39
Medlem
Citat:

Det gäller att hitta guldet? Byt ställen? Du är medveten om att du för ett litet tag sedan i princip skrev att det inte behövdes letas?

Det är väl klart som korvspad att man byter ställe om man inte är nöjd. Men om man inte gillar tjejer plus 40 så är det idag svårare att hitta salonger som levererar det man vill ha. Givetvis inte omöjligt men som du skriver, killarna får byta ställe för att hitta guldet. Det behövde man inte för 5 år sedan.

Sedan gnäller jag inte ett smack. Jag vill ju ha massörer 40+ så för mig gäller att det är enklare idag att hitta det jag letar efter.
Citera
2024-08-20, 19:00
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Över 100
Och jag frågar ALDRIG
Erbjuds det inget så får jag en skön massage av tanter damer samt tjejer, jag vet vart jag skall gå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in