2023-07-26, 07:05
Medlem
Alltså, hur går han klädd? Bor han på gruppbostad, tillhör socialgrupp 3 eller ha speciella behov? 34 år, dessutom. Hysteriskt roligt, som en karikatyr! Det märks att han är från en liten inavlad småstad, ingen ser ut sådär i Stockholm, det är hans bild av hur en "framgångsrik person" ser ut; för mycket scrollande bland amerikanska negerrappare på Instagram för hans del, märker jag.

Christofer får akta sig för alla kaos-blattar och rabiata somalier i storstaden, den där fiskemössan kommer dom råna honom på lika snabbt som Rolexen är borta.....

https://anonymfile.com/JO57z/socialgrupp3.jpg
Citera
2023-07-26, 08:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Alltså, hur går han klädd? Bor han på gruppbostad, tillhör socialgrupp 3 eller ha speciella behov? 34 år, dessutom. Hysteriskt roligt, som en karikatyr! Det märks att han är från en liten inavlad småstad, ingen ser ut sådär i Stockholm, det är hans bild av hur en "framgångsrik person" ser ut; för mycket scrollande bland amerikanska negerrappare på Instagram för hans del, märker jag.

Christofer får akta sig för alla kaos-blattar och rabiata somalier i storstaden, den där fiskemössan kommer dom råna honom på lika snabbt som Rolexen är borta.....

https://anonymfile.com/JO57z/socialgrupp3.jpg

Jag brukar sällan bry mig hur folk klär sig, detta gäller även Chrille, men han har gjort en otroligt dålig klassresa. Typiskt när man kommer från en småstad, är fattig och WT och sedan som vuxen får pengar. Skriker nyrik, dålig självkänsla och smak.
Citera
2023-07-26, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EatBacon
https://bilddump.se/bilder/20230725183209-2a07:a880:4601:115a:f253:9119:ee6c:8b3a.jpg

bra uppgraderat av Chrippa.
Ifrån 4a till en 8a

Han förtjänar en hälsosam ung snygg brud.
Wow! Om Julia var en 4-5a så är detta en 9a! Skulle behöva se henne naken eller åtminstone i string för att se om hon har vad som krävs för att vara en 10a.
Citera
2023-07-26, 08:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OlofGustafssonsFru
Wow! Om Julia var en 4-5a så är detta en 9a! Skulle behöva se henne naken eller åtminstone i string för att se om hon har vad som krävs för att vara en 10a.

Hon såg riktigt bra ut när hon var mörkhårig, det håller jag med om.
Citera
2023-07-26, 08:35
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlofGustafssonsFru

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hon såg riktigt bra ut när hon var mörkhårig, det håller jag med om.

Och jag skulle vilja se henne när hon fött ett barn för att se om hon har vad som krävs för att vara en 10a

Håller med. Såg bättre ut som mörk men det var antagligen innan hon skaffa sig ankläppar?
Naja.. finns många tjejer som ser bra ut. Sedan handlar det om personlighet och insida också.
Det är en viss åldersskillnad här men även Julia är väl rätt ung?
Citera
2023-07-26, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatBacon
https://bilddump.se/bilder/20230725183209-2a07:a880:4601:115a:f253:9119:ee6c:8b3a.jpg

bra uppgraderat av Chrippa.
Ifrån 4a till en 8a

Han förtjänar en hälsosam ung snygg brud.
Vad fan, är den här tjejen 16 år? Vuxenbebisen är 34.
Citera
2023-07-26, 08:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det är en viss åldersskillnad här men även Julia är väl rätt ung?

Julia är 96a eller något sådant och blev ihop med Chrille för 7 år sedan.
Citera
2023-07-26, 08:43
Avstängd
Citat:
Vad fan, är den här tjejen 16 år? Vuxenbebisen är 34.

Ska vara född 00 så 23 år. Det skiljer mycket men det kunde vara klart värre. Hon är inte 15 eller 18 direkt.
Citera
2023-07-26, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ska vara född 00 så 23 år. Det skiljer mycket men det kunde vara klart värre. Hon är inte 15 eller 18 direkt.
Jösses. En knulldocka, med andra ord. Vad fan ska han med henne till? Ska hon vara extramorsa åt Chlooeoeooeoeoe? L0L!
Citera
2023-07-26, 08:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Jösses. En knulldocka, med andra ord. Vad fan ska han med henne till? Ska hon vara extramorsa åt Chlooeoeooeoeoe? L0L!

Tror inte det är så lockande att vara extrammorsa när man e 23.
Men vem vet? Kanske blir jättebra detta? - Familjecontent
Nej nu ska man inte vara sådan
Citera
2023-07-26, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Och jag skulle vilja se henne när hon fött ett barn för att se om hon har vad som krävs för att vara en 10a
Riktiga män vill innerst inne ha unga snygga fertila kvinnor, med en spänstig kropp som är härlig att ta på. Hon bör lyda hans minsta vink och mannen ska vara hela hennes värld. Om något av detta inte uppfylls så har mannen rätt att skaffa en tjej vid sidan av. Uppenbarligen anser Chrippa också detta men Julia köpte det inte. Ska man sätta sig på tvären så blir det också såhär det slutar. Hon lämnas ensamstående med barn att ta hand om. Kvinnor, vet er plats om ni vill ha bekväma och trygga liv.
Citera
2023-07-26, 10:22
Medlem
Återigen, det här med att vissa saker inte ska ut på internet... Nej, nej. Men att döpa titeln till Jag och Julia har gjort slut på ett 11-min klipp, där separationen får ca 2 minuters tid och det övriga bara är dravel,

Allt för klicken. Att det funkar så här är ju inget nytt, men lite fjantigt att trycka på att "vissa saker ska inte ut", men tro fan att allting ska clickbaitas ändå..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in