2023-07-25, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du ska inte tro på det han säger. Han har sagt att han inte går på galor och mässor med Youtube men han är inte bjuden helt enkelt. Han sa att han aldrig skulle göra samarbeten. Det var för att ingen ville göra det med honom. Nu har han lite samarbeten helt plötsligt.

Han har även tagit avstånd från knark men det finns en del som pekar på att det funnits kokain i bilden.

kolla hans gamla inlägg, typ vart man hittar bäst ladd i kroatien
Citera
2023-07-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
https://bilddump.se/bilder/20230725183209-2a07:a880:4601:115a:f253:9119:ee6c:8b3a.jpg

Hennes IG är numera privat.
Sjukt ful att man spyr. Utseendemässigt samma nivå som Julia fast smalare.

Så sjukt mycket fillers men ändå så ful.
Citera
2023-07-25, 20:28
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Hur gammal är hon? Hon har inga barn va?
Hon ser mer UT som ett..
Citera
2023-07-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Bög Beecher! Vettefan om jag tycker han är rolig. Han gapar mest och ha en sådan som polare blir drygt i längden. Mycket ytlighet skriker dålig självkänsla enligt mig. Det ska tränas och ha feta klädmärken. Sådana saker som betyder något i livet. Inte alls fallit offer för influencer och träningsboomen som alla med dålig självkänsla gör.

Sen har han inte längre ett vanligt jobb, visst han körde med det. Under tiden som han ägnade 30 minuter dagligen över att låta käften glappa, vilket han är duktig på. Knappast något hårt arbete, krävs knappt redigering.

Sen kan jag hålla med mycket i hans värderingar, han är ganska klok ändå även om saker tenderar att gå till överdrivt.

Har han varit otrogen visar det bara att det är en falsk jävel. Men det vet vi ju inte " locket på" för det gynnar väl inte honom.

Från en bög till en annan Kane! Visst är Chrippa är ytlig och har kanske i grunden dålig självkänsla, men kan man förvänta sig annat med tanke på miljön han kommer ifrån och att han hade IG i typ alla ämnen i nian så han aldrig kom in på gymnasiet? Han kunde ha blivit som hans deppiga brorsa Jacke med missbrukshistorik men Chrippa har ändå gillat läget med att inte ha alla förutsättningar. Gapigheten och behovet att vara den som syns kan nog komma från bristande uppmärksamhet som barn. Sen hade hans familj nog inte råd med märkeskläder, annars skulle han inte överkompensera med att köpa och visa upp extrema mängder nu och leka stekare.

Jag skulle inte heller orka vara polare med Crippa pga hur jobbig han verkar vara, men det är just det som är roligt att kolla på ett par gånger per månad. Man får sig ett gott garv och jag stör mig inte på honom då han inte gör sig till nåt stackars influenceroffer. Hans barnslighet följs med glädje på avstånd.
Citera
2023-07-25, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Sjukt ful att man spyr. Utseendemässigt samma nivå som Julia fast smalare.

Så sjukt mycket fillers men ändå så ful.

Vet inte varför du måste hoppa på hennes utseende, absolut inget fel på henne.

Däremot ser hon otroligt ung ut, skulle någon bett mig gissa hade jag gissat på 16-20. Sjukt svårt att tyda på tjejer dock tbh
Citera
2023-07-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Från en bög till en annan Kane! Visst är Chrippa är ytlig och har kanske i grunden dålig självkänsla, men kan man förvänta sig annat med tanke på miljön han kommer ifrån och att han hade IG i typ alla ämnen i nian så han aldrig kom in på gymnasiet? Han kunde ha blivit som hans deppiga brorsa Jacke med missbrukshistorik men Chrippa har ändå gillat läget med att inte ha alla förutsättningar. Gapigheten och behovet att vara den som syns kan nog komma från bristande uppmärksamhet som barn. Sen hade hans familj nog inte råd med märkeskläder, annars skulle han inte överkompensera med att köpa och visa upp extrema mängder nu och leka stekare.

Jag skulle inte heller orka vara polare med Crippa pga hur jobbig han verkar vara, men det är just det som är roligt att kolla på ett par gånger per månad. Man får sig ett gott garv och jag stör mig inte på honom då han inte gör sig till nåt stackars influenceroffer. Hans barnslighet följs med glädje på avstånd.

Är enig med dig!

Jag tränar en del och har gjort i många år, men känner inte att jag har behovet att flexa. Det ska hela tiden spännas muskler, nu sist var väl han den enda som dansade i bar överkropp i Kroatien

Det är lite som någon skrev tidigare i tråden hade det stått "KUK" på en tröja så hade det varit skitsamma för det är ju Gucci. Blir lite väl mycket yta och materiella ting som spelar roll. Han är typ 35 med en dotter men drar 4 ggr om året med grabbarna på rave. Känns som att han stannat till lite i utvecklingen.

Han kan vara rolig ibland, men oftast är det intet sägande skämt som han själv skrattar åt och tycker är jätteroligt. Sen skrattar han mycket på andras bekostnad, vilket inte är något för mig.

Han hängde ju ut Jacke en del angående missbruk, men mycket tyder ju på att det går åt endel EVA och ladd på hans partyn. Något som många känner sig färdiga med när man når 30, men inte Chrippa. Skulle även inte bli helt förvånad om det gått åt lite tren och sarsm under årens lopp + lite mello så man får sin sköna orangea hudton

Allt för att vara " inne" och relevant.

Somsagt mitt bet är att han varit otrogen. Han är alltid så frispråkig annars, men känner väl att en sådan nyhet inte är till hans fördel. Men det säger väl en del om människan.
Citera
2023-07-25, 20:50
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackballe123
kolla hans gamla inlägg, typ vart man hittar bäst ladd i kroatien

Haha ja Chrippa är en riktig partypundare. Och kommer alltid vara tills den dagen hjärtat ger upp.
Citera
2023-07-25, 21:01
Bannlyst
https://bilddump.se/bilder/20230725183209-2a07:a880:4601:115a:f253:9119:ee6c:8b3a.jpg

bra uppgraderat av Chrippa.
Ifrån 4a till en 8a

Han förtjänar en hälsosam ung snygg brud.
Citera
2023-07-25, 21:14
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatBacon

Ifrån 4a till en 8a

Vi vet inte hur hälsosam hon är. Vad vet vi om denna tjej?
Ja ung är hon. Det syns. Kanske e sådan där brud som tycker
det Chrippa gör är häftigt och ballt? Sådant som lite äldre tjejer
inte direkt imponeras av.
Naja.. Smaken e som baken. Sätter inga siffror på någon.
Citera
2023-07-25, 21:34
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hur gammal är hon? Hon har inga barn va?
Hon ser mer UT som ett..

Hon är nyss fyllda 23 och chrippa 34.
Nej hon har inga barn.
Citera
2023-07-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatBacon

Ifrån 4a till en 8a

8a????? Ser du ej hennes läppar sprängfyllda med fillers o hela ansiktet med. Så jävla ful. Ung betyder inte alltid snygg. Vilket är tydligt i detta fall.
Citera
2023-07-25, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vi vet inte hur hälsosam hon är. Vad vet vi om denna tjej?
Ja ung är hon. Det syns. Kanske e sådan där brud som tycker
det Chrippa gör är häftigt och ballt? Sådant som lite äldre tjejer
inte direkt imponeras av.
Naja.. Smaken e som baken. Sätter inga siffror på någon.

Jag föredrar unga smala snygga tjejer framför ohälsosamma ( feta ) äldre tjejer.
Chrippa gjorde en stor uppgradering.

Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
8a????? Ser du ej hennes läppar sprängfyllda med fillers o hela ansiktet med. Så jävla ful. Ung betyder inte alltid snygg. Vilket är tydligt i detta fall.

Jättesnygg och porrig.
Hon passar med fillers. Säkert sköna avsugningar med botox läppar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in