Citat:
Ursprungligen postat av
TobiasBeecher
Från en bög till en annan Kane! Visst är Chrippa är ytlig och har kanske i grunden dålig självkänsla, men kan man förvänta sig annat med tanke på miljön han kommer ifrån och att han hade IG i typ alla ämnen i nian så han aldrig kom in på gymnasiet? Han kunde ha blivit som hans deppiga brorsa Jacke med missbrukshistorik men Chrippa har ändå gillat läget med att inte ha alla förutsättningar. Gapigheten och behovet att vara den som syns kan nog komma från bristande uppmärksamhet som barn. Sen hade hans familj nog inte råd med märkeskläder, annars skulle han inte överkompensera med att köpa och visa upp extrema mängder nu och leka stekare.
Jag skulle inte heller orka vara polare med Crippa pga hur jobbig han verkar vara, men det är just det som är roligt att kolla på ett par gånger per månad. Man får sig ett gott garv och jag stör mig inte på honom då han inte gör sig till nåt stackars influenceroffer. Hans barnslighet följs med glädje på avstånd.
Är enig med dig!
Jag tränar en del och har gjort i många år, men känner inte att jag har behovet att flexa. Det ska hela tiden spännas muskler, nu sist var väl han den enda som dansade i bar överkropp i Kroatien
Det är lite som någon skrev tidigare i tråden hade det stått "KUK" på en tröja så hade det varit skitsamma för det är ju Gucci. Blir lite väl mycket yta och materiella ting som spelar roll. Han är typ 35 med en dotter men drar 4 ggr om året med grabbarna på rave. Känns som att han stannat till lite i utvecklingen.
Han kan vara rolig ibland, men oftast är det intet sägande skämt som han själv skrattar åt och tycker är jätteroligt. Sen skrattar han mycket på andras bekostnad, vilket inte är något för mig.
Han hängde ju ut Jacke en del angående missbruk, men mycket tyder ju på att det går åt endel EVA och ladd på hans partyn. Något som många känner sig färdiga med när man når 30, men inte Chrippa. Skulle även inte bli helt förvånad om det gått åt lite tren och sarsm under årens lopp + lite mello så man får sin sköna orangea hudton
Allt för att vara " inne" och relevant.
Somsagt mitt bet är att han varit otrogen. Han är alltid så frispråkig annars, men känner väl att en sådan nyhet inte är till hans fördel. Men det säger väl en del om människan.