2023-07-26, 10:26
Medlem
Luftiss avatar
Bytt ut modern till sitt barn mot ett litet våp - den såg vi ju inte alls komma.

Visst, det kanske inte funkar mellan två vuxna människor, men då brukar man göra slut på ett normalt sätt och sen gå vidare med en annan vuxen människa. Att kasta sig rakt in i ett förhållande av denna typ är bara patetiskt.
Citera
2023-07-26, 10:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tror inte det är så lockande att vara extrammorsa när man e 23.
Men vem vet? Kanske blir jättebra detta? - Familjecontent
Nej nu ska man inte vara sådan

Utifrån deras vloggar är Chrille lite slarvig när det kommer till koll på barnet. Då får vi hoppas han steppar upp utan Julia eller att extramorsan är bra med barn

Nää men lite dömt att misslyckas är det. Jag förstår att en 23 årig tjej tycker det är spännande i början att träffa Chrille. Han har pengar, muskler, humor och hyfsat känd. Han kan erbjuda henne ett spännande liv några år och lite kändisskap.

Är väl ingen vild gissning att Julia kommer ha ungen 12 dagar och Chrille 2 och där Julia kommer ha starka åsikter om visa beslut hos Chrille med ungen

Känns verkligen som Chrille dumpat Julia. Han säger att det varit dåligt länge och han har ju redan skaffat en ny. Tror det blir svårt för Julia att gå vidare. Känns mer som hon fortfarande kommer vara singel om två år än att ha hittat nån ny. Nu blir det verkligen att börja jobba för henne. Chrille avskyr ju folk som inte jobbar (Rask) Gissningsvis flyttar hon hem till Värmland snart och det blir lite att åka för att lämna/hämta ungen.

Nu vet vi i alla fall varför de flyttade hem igen.
Citera
2023-07-26, 10:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RuudVanNistelrooy
Återigen, det här med att vissa saker inte ska ut på internet... Nej, nej. Men att döpa titeln till Jag och Julia har gjort slut på ett 11-min klipp, där separationen får ca 2 minuters tid och det övriga bara är dravel,

Allt för klicken. Att det funkar så här är ju inget nytt, men lite fjantigt att trycka på att "vissa saker ska inte ut", men tro fan att allting ska clickbaitas ändå..

Videon är riktigt pinsam. Kan inte ens göra en seriös video. Som du säger sitter och skämtar i 10 min och sedan tar snabbt upp att det är slut med Julia. Så respektlöst. Detta pekar också på att Chrille gjort slut och att han har svårt att känna sympati/förståelse för andra människor.
Citera
2023-07-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Videon är riktigt pinsam. Kan inte ens göra en seriös video. Som du säger sitter och skämtar i 10 min och sedan tar snabbt upp att det är slut med Julia. Så respektlöst. Detta pekar också på att Chrille gjort slut och att han har svårt att känna sympati/förståelse för andra människor.

Att det är en narcissist med lågt självförtroende är ju inget oväntat- det visar ju bara kommentarerna från Chrippa själv här med "hon har haft det riktigt bra med mig"

Haha. Vem skriver ens så när man gjort slut efter flera år? Inte bara ett inlägg han skriver så heller.
Citera
2023-07-26, 10:47
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Utifrån deras vloggar är Chrille lite slarvig när det kommer till koll på barnet. Då får vi hoppas han steppar upp utan Julia eller att extramorsan är bra med barn

Nää men lite dömt att misslyckas är det. Jag förstår att en 23 årig tjej tycker det är spännande i början att träffa Chrille. Han har pengar, muskler, humor och hyfsat känd. Han kan erbjuda henne ett spännande liv några år och lite kändisskap.

Är väl ingen vild gissning att Julia kommer ha ungen 12 dagar och Chrille 2 och där Julia kommer ha starka åsikter om visa beslut hos Chrille med ungen

Känns verkligen som Chrille dumpat Julia. Han säger att det varit dåligt länge och han har ju redan skaffat en ny. Tror det blir svårt för Julia att gå vidare. Känns mer som hon fortfarande kommer vara singel om två år än att ha hittat nån ny. Nu blir det verkligen att börja jobba för henne. Chrille avskyr ju folk som inte jobbar (Rask) Gissningsvis flyttar hon hem till Värmland snart och det blir lite att åka för att lämna/hämta ungen.

Nu vet vi i alla fall varför de flyttade hem igen.

After a breakup the loyal one stays single and deals with the damages until healed. The other one already is in another relationship.

Det kommer INTE vara svårt för henne att gå vidare om hon så VILL det.
Men oftast efter en sådan här grej är singellivet mer lockande.
Återstår att se hur dom löser detta på bästa sätt.
Chrille kommer ju få betala underhåll och kanske mer därtill till dottern.
Kanske nya tjejen stör sig på detta? Man vet aldrig?
Hon kanske tycker att Chrille ger Julia fmkt pengar?
Citera
2023-07-26, 10:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RuudVanNistelrooy
Att det är en narcissist med lågt självförtroende är ju inget oväntat- det visar ju bara kommentarerna från Chrippa själv här med "hon har haft det riktigt bra med mig"

Haha. Vem skriver ens så när man gjort slut efter flera år? Inte bara ett inlägg han skriver så heller.

Haha ja. Killen kan inte se saker i det stora perspektivet. Under dessa 7 år har Chrille skaffat bra förutsättningar för pension medan Julia hamnat i en klassisk kvinnofälla och pensionen ser sådär ut. Ingen riktig man, för detta gillar ju Chrille att prata om, ser till att sin kvinna är arbetslös i 7 år, beroende ekonomskt av honom och får dålig pension. Men han bjöd henne ju på några resor

Säkert taktik av honom att göra så för att det skulle bli svårare för henne att dra.
Citera
2023-07-26, 10:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
After a breakup the loyal one stays single and deals with the damages until healed. The other one already is in another relationship.

Det kommer INTE vara svårt för henne att gå vidare om hon så VILL det.
Men oftast efter en sådan här grej är singellivet mer lockande.
Återstår att se hur dom löser detta på bästa sätt.
Chrille kommer ju få betala underhåll och kanske mer därtill till dottern.
Kanske nya tjejen stör sig på detta? Man vet aldrig?
Hon kanske tycker att Chrille ger Julia fmkt pengar?

Julia kan hitta en kille på en vecka om hon vill men jag tror inte hon har drivet.
Citera
2023-07-26, 10:50
Bannlyst
Alltså är ni seriösa med att ni vill att Chrippa sitter hemma och sörjer Julia ännu mer? Vi alla är ju unika, jag skulle heller aldrig gå och sörja en dum brud.
Citera
2023-07-26, 10:51
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Julia kan hitta en kille på en vecka om hon vill men jag tror inte hon har drivet.

precis. Tror inte det är lika viktigt för henne.
Inte just nu iaf.
Citera
2023-07-26, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlofGustafssonsFru
Alltså är ni seriösa med att ni vill att Chrippa sitter hemma och sörjer Julia ännu mer? Vi alla är ju unika, jag skulle heller aldrig gå och sörja en dum brud.
Han är väl lika korkad han som valde att skaffa sig ett barn med kvinnan ifråga?
Citera
2023-07-26, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Han går omöjligt på testo då han har ett barn

Vad har det med saken att göra?
Sluta skriv saker du inte har någon aning om egentligen.
Det enda du gör är att sprida en massa okunskap.
Citera
2023-07-26, 11:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OlofGustafssonsFru

Då går man och skaffar ny brud timmar senare

Jag kan bara spekulera men jag tror han började snacka med den nya tjejen när han var ihop med Julia men förhållandet var dålig. Oavsett det eller om den nya bruden kom in i bilden senare är det respektlöst. 7 år betydde så lite för honom. Om det nu inte varit slut med Julia i månader vilket jag tvekar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in