Citat:
Ursprungligen postat av
Fd.Spermie
Hur känns det att vara ett mongo som är en börda för samhället?
Jag skulle inte säga att jag är en börda för samhället. Hur menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fummy
Vad är det mest psykopatiska du har gjort?
När jag var yngre så hade jag svårt för att hantera mina impulser och i kombination med ilska och något slags maktbehov så kunde jag bli hotfull och våldsam mot andra över bagateller och rena skitsaker, trots att det uppenbarligen inte var befogat. Men det var inget jag njöt av, att skrämma, skada eller hota andra - jag är inte sadistisk eller får kickar av sådant, det är mer narcissister som sysslar med sånt (mobbning, att tortera andra, begå sexuella övergrepp eller i allmänhet ge sig på "svagare" individer och bli sexuellt upphetsade av det - svagt och patetiskt enligt mig).
Men överlag så är jag nog mest väldigt uttråkad som person och väldigt orädd, det är främst så det tar sig uttryck. Envis på ett sjukligt sätt också (rättshaverist som aldrig ger sig och folk får ofta ångra att de "bråkat" med fel person (önskar att de slapp mig och aldrig beblandat sig med mig från första början), och blir "chockade" när jag släpper min "normala" eller överdrivet "empatiska" mask). Är inte helt ovan vid att folk blir "rädda" och drar sig undan efter att ha "mopsat upp sig" mot mig. Överlag så är jag dock en väldigt schyst och normal person skulle jag säga.
Jag är inte sadistisk på något vis.
Citat:
Ursprungligen postat av
PolitiskParmersan
Vad gör just dig till psykopat och är du verkligen psykopat?
Du har inte förväxlat psykopat med din mammas "du är så speciell"?
Jag har inte förväxlat någonting.
Citat:
Ursprungligen postat av
feEsperanzayAmor
Då litar jag på dig att du är en rak person. Ingen står över mig. Inte ens gud. Ingen står heller under mig. Jag ser varken upp eller ner på någon och behandlar aldrig någon illa men sällan heller särskilt snällt. Neuralt eftersom jag är klar med vanliga människor. Jag är rättvis.
Ja, lite så.