Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
300k var det inte tal om det var 70k? Men hade jag haft 300k liggandes så varför inte? Jag älskar hundar...
Jag skulle inte betala henne några 300k nu hittar du på och ljuger jag sa att jag skulle betala 70k till hundarna samtidigt som hon skulle bli belagd med djurförbud...
Vart påstod jag att jag personligen kan göra det? Ännu ett argument draget ut röven på dig?
70 000kr skrev jag initialt men blev rättad av en annan användare som påstod det skulle kosta minst 300 000kr, så jag använde denna siffra istället i mitt svar till dig...
Klart som fan du inte hade betalat 300 000 kr och förresten är det lätt att vara god med fiktiva penningar, eller hur? Jo, det blir indirekt till serbkärringen du skulle betalat eftersom du inte kan bestämma att hon skall få djurförbud, förstår du, lille vän? Om du nu ville ha räddat hundarna, utan motprestation.
Som sagt, det är lätt att vara generös med andras pengar och/eller fiktiva sådana. Så summa summarum - du skulle och kunde inte gjort ett skit, förutom i dina vilda drömmar.