Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Varför svarar du inte på frågan?
Vet inte om du är förvirrad men för att du inte ställt någon fråga till mig förrän nu. Vi två har mig veterligen ö.h.t. aldrig talat med varandra förut. Det är extremt ovanligt att människor besvarar frågor som ö.h.t. inte ens ställts till dem.
Citat:
Vilka är det som har nazistiska marscher helt öppet?
Alla länder i världen där det råder åsiktsfrihet och yttrandefrihet brukar även nazistiska marscher vara tillåtna vad jag vet.
Citat:
Vilka bygger statyer av nazister?
Ingen aning. Och ärligt talat bryr jag mig inte heller.
(Men jag förmodar att svaret du söker är Ukraina och att du menar att det skulle legitimera att starta ett krig där hundratusentals människor dör, istället för att acceptera att fria nationer bygger vilka statyer de vill. Kan f.ö. inte påminna mig att Ryssland sagt att motivet till kriget är att riva statyer och lite konstigt att de då inte bara riktar missilerna mot dem och sedan går hem. Ryssland har f.ö. själva gott om statyer av värdens största massmördare, Josef Stalin... )
Citat:
Gillar du Bandera?
Nej.
Så nu har du fått svar på dina frågor. Lite förvånande att du själv inte besvarade ett smack av det jag frågade, men samtidigt kritiserade mig för att inte svarat på några frågor du ö.h.t. inte ens ställt. Men nu vore det ju klädsamt om du besvarar mitt förra inlägg.