2023-07-17, 18:03
Bannlyst
Inget toppar restaurangbranschen, det trodde jag var allmängods. De har ofta sin fritid på kvällen och dricker med kollegor. Varenda tomte inom restaurang är ju försupen.

Ingen rök utan eld
Citera
2023-07-17, 18:06
Medlem
Flygbranschen
Citera
2023-07-17, 18:31
Bannlyst
Hela tråden är en enda orgie av fantasier. Vem fan knullar på jobbet och varför har jag inte märkt nåt. Sån jävla bullshit, de är garanterat extremt sällsynt att överhuvudtaget knulla på jobbet.
Citera
2023-07-17, 18:37
Medlem
Flygbranschen absolut! Jag har hört att flygvärdinnorna är så pilska så att de ibland till och med kryper ner i säng med autopiloten.
Citera
2023-07-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Hela tråden är en enda orgie av fantasier. Vem fan knullar på jobbet och varför har jag inte märkt nåt. Sån jävla bullshit, de är garanterat extremt sällsynt att överhuvudtaget knulla på jobbet.
Ja. De flesta knullar,eller älskar hemma i sin egen säng.
Men du måste förstå att det är sommarlov nu. Många som icke ens haft ett jobb fantiserar om att det finns en Djävla massa kåta kvinnor som jobbar där. Det om något kan va en morot att söka jobb....Vad vet jag...
Citera
2023-07-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Vafan trollar ni nu eller knullas det runt så friskt i den branschen? Svårt att tänka mig det men låter ju sjukt... jävlar.
Du kan nog räkna med att det ljugs och överdrivs ganska friskt i den här tråden. Bönderna får nog knulla mycket med jag tror inte merparten av sliddjuren är av mänsklig art.
Citera
2023-07-18, 03:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
Flygbranschen

Du verkar ha egna erfarenheter, berätta gärna mer.
Citera
2023-07-18, 04:19
Medlem
Thaimassage branschen måste väl vinna denna tävlingen..
Citera
2023-07-18, 04:53
Medlem
Citat:
Du verkar ha egna erfarenheter, berätta gärna mer.

en bekant är pilot och känner en flygvärdinna också och de går rykten om henne.
Citera
2023-07-18, 04:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
en bekant är pilot och känner en flygvärdinna också och de går rykten om henne.

Kan tänka mig att piloten kan välja fritt bland flygvärdinnorna. Så ja det lär ju knullas ganska friskt. Man undrar ju om det to.m sker på planet/under flighter?
Kan du inte fråga dem om de kan bjussa på lite smaskig insiderinformation?
Citera
2023-07-18, 04:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Inget toppar restaurangbranschen, det trodde jag var allmängods. De har ofta sin fritid på kvällen och dricker med kollegor. Varenda tomte inom restaurang är ju försupen.

Ingen rök utan eld

Ja det knullas friskt inom restaurangbranschen, har to.m egna erfarenheter av det. Så där har du helt klart rätt.
Citera
2023-07-18, 05:53
Medlem
Citat:
Kan tänka mig att piloten kan välja fritt bland flygvärdinnorna. Så ja det lär ju knullas ganska friskt. Man undrar ju om det to.m sker på planet/under flighter?
Kan du inte fråga dem om de kan bjussa på lite smaskig insiderinformation?

min polare är iranier och en pilot och har hört att han knullar strangers.
flygvärdinnan är en gammal klasskamrat och har hört rykten om att hon är otrogen eller var, hon skiljde sig senare. Hon är arab från libanon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in