2023-07-17, 18:03
Bannlyst
Inget toppar restaurangbranschen, det trodde jag var allmngods. De har ofta sin fritid p kvllen och dricker med kollegor. Varenda tomte inom restaurang r ju frsupen.

Ingen rk utan eld
Citera
2023-07-17, 18:06
Medlem
Flygbranschen
Citera
2023-07-17, 18:31
Bannlyst
Hela trden r en enda orgie av fantasier. Vem fan knullar p jobbet och varfr har jag inte mrkt nt. Sn jvla bullshit, de r garanterat extremt sllsynt att verhuvudtaget knulla p jobbet.
Citera
2023-07-17, 18:37
Medlem
Flygbranschen absolut! Jag har hrt att flygvrdinnorna r s pilska s att de ibland till och med kryper ner i sng med autopiloten.
Citera
2023-07-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Hela trden r en enda orgie av fantasier. Vem fan knullar p jobbet och varfr har jag inte mrkt nt. Sn jvla bullshit, de r garanterat extremt sllsynt att verhuvudtaget knulla p jobbet.
Ja. De flesta knullar,eller lskar hemma i sin egen sng.
Men du mste frst att det r sommarlov nu. Mnga som icke ens haft ett jobb fantiserar om att det finns en Djvla massa kta kvinnor som jobbar dr. Det om ngot kan va en morot att ska jobb....Vad vet jag...
Citera
2023-07-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Vafan trollar ni nu eller knullas det runt s friskt i den branschen? Svrt att tnka mig det men lter ju sjukt... jvlar.
Du kan nog rkna med att det ljugs och verdrivs ganska friskt i den hr trden. Bnderna fr nog knulla mycket med jag tror inte merparten av sliddjuren r av mnsklig art.
Citera
2023-07-18, 03:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
Flygbranschen

Du verkar ha egna erfarenheter, bertta grna mer.
Citera
2023-07-18, 04:19
Medlem
Thaimassage branschen mste vl vinna denna tvlingen..
Citera
2023-07-18, 04:53
Medlem
Citat:
Du verkar ha egna erfarenheter, bertta grna mer.

en bekant r pilot och knner en flygvrdinna ocks och de gr rykten om henne.
Citera
2023-07-18, 04:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
en bekant r pilot och knner en flygvrdinna ocks och de gr rykten om henne.

Kan tnka mig att piloten kan vlja fritt bland flygvrdinnorna. S ja det lr ju knullas ganska friskt. Man undrar ju om det to.m sker p planet/under flighter?
Kan du inte frga dem om de kan bjussa p lite smaskig insiderinformation?
Citera
2023-07-18, 04:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Inget toppar restaurangbranschen, det trodde jag var allmngods. De har ofta sin fritid p kvllen och dricker med kollegor. Varenda tomte inom restaurang r ju frsupen.

Ingen rk utan eld

Ja det knullas friskt inom restaurangbranschen, har to.m egna erfarenheter av det. S dr har du helt klart rtt.
Citera
2023-07-18, 05:53
Medlem
Citat:
Kan tnka mig att piloten kan vlja fritt bland flygvrdinnorna. S ja det lr ju knullas ganska friskt. Man undrar ju om det to.m sker p planet/under flighter?
Kan du inte frga dem om de kan bjussa p lite smaskig insiderinformation?

min polare r iranier och en pilot och har hrt att han knullar strangers.
flygvrdinnan r en gammal klasskamrat och har hrt rykten om att hon r otrogen eller var, hon skiljde sig senare. Hon r arab frn libanon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in