2023-07-12, 00:51
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 22120
Citat från nätet efter en intervju med Bumbi:
jag har två mammor. Carola är min ”riktiga mamma” och så har jag Kicki som är min biologiska mamma. Henne vill jag dock inte prata om offentligt

Det kan vara Carolas biologiska barn hon ser som syskon. För knappast kan det vara Kicki som fått fler som således också blivit omhändertagna som Bumbi blev

blir bätter i morgon
2023-07-14, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 22120
Citat från nätet efter en intervju med Bumbi:
jag har två mammor. Carola är min ”riktiga mamma” och så har jag Kicki som är min biologiska mamma. Henne vill jag dock inte prata om offentligt

Det kan vara Carolas biologiska barn hon ser som syskon. För knappast kan det vara Kicki som fått fler som således också blivit omhändertagna som Bumbi blev

Lina och Sara är hennes fostersystrar , deras mamma heter Carola

Allt finns på FB
2023-07-14, 18:27
Medlem
DayNites avatar
Hon har spelat bort allt nu , samt lånat pengar hon inte har, blir spännande att se hur Dumbi pajasen kommer lösa det denna gång , njuter varje sekund att följa speltorskens totala förfall
En skön lirare som säger sig jobba på Swedbank Ängelholm har gått in i inspelade lives och börjat uppmuntra Dumbi att låna mera pengar
Hoppas "Swedbank Ängelholm" får reda på detta , snacka om att dra Swedbanks namn i skiten samt förknippas med skattefifflaren , bidragsfuskaren, speltorsken ,"Emelie Bumbi"
Senast redigerad av DayNite 2023-07-14 kl. 18:32.
2023-07-14, 19:30
Medlem
Men vad i hela friden är den här Jacob för lirare?
Jacob Falk...nånting, hör inte riktigt vad han säger, 30 år och har gått på EKONOMISKA SKOLAN I STOCKHOLM!? Bodde i Stockholm under nästan 20 år och studerade bland annat under tiden, men har aldrig hört talas om "Ekonomiska skolan", hittar heller inget liknande på Google. Har heller aldrig träffat någon som pratar som honom, låter som att han härmar någon slags fiktiv, stereotyp Lidingö/Stureplans-stockholmska som man hör i humorprogram. Har bekanta som bott hela sina liv på Lidingö och Östermalm men ingen av dem pratar sådär.
Känns också märkligt att man som nyexad och nyanställd skulle kontakta en speltorsk för att i princip ge ett muntligt lånelöfte, innan man ens klivit på sin tjänst. Jösses.

Tycker synd om Bumbi som är så lättlurad. Har hon inte googlat honom?
2023-07-14, 19:40
Medlem
Maskotens avatar
Fuck vad hennes dildo video är sexig. Kunde aldrig gissa att hon skulle ha en butt plug i.
2023-07-14, 20:46
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Fuck vad hennes dildo video är sexig. Kunde aldrig gissa att hon skulle ha en butt plug i.
Antar att du menar filmen i mitten? http://www.bilddump.se/bilder/20230714204525-2a03:1b20:b:f011::a06d.png för det är den enda dildovideon där man faktiskt ser fittan och rövhålet men hon har ingenting i analen.
Senast redigerad av LexSinner 2023-07-14 kl. 20:51. Anledning: Rättade till länken
2023-07-14, 21:00
Medlem
7hhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Antar att du menar filmen i mitten? http://www.bilddump.se/bilder/20230714204525-2a03:1b20:b:f011::a06d.png för det är den enda dildovideon där man faktiskt ser fittan och rövhålet men hon har ingenting i analen.
OMG OFTA HON FAKTISKT HAR NUDES, vad kostar det???
2023-07-14, 21:07
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
OMG OFTA HON FAKTISKT HAR NUDES, vad kostar det???
Jag betalar 250:- i månaden men har lagt totalt över 10k på hennes PPVs.
2023-07-14, 21:26
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediokervitman
Men vad i hela friden är den här Jacob för lirare?
Jacob Falk...nånting, hör inte riktigt vad han säger, 30 år och har gått på EKONOMISKA SKOLAN I STOCKHOLM!? Bodde i Stockholm under nästan 20 år och studerade bland annat under tiden, men har aldrig hört talas om "Ekonomiska skolan", hittar heller inget liknande på Google. Har heller aldrig träffat någon som pratar som honom, låter som att han härmar någon slags fiktiv, stereotyp Lidingö/Stureplans-stockholmska som man hör i humorprogram. Har bekanta som bott hela sina liv på Lidingö och Östermalm men ingen av dem pratar sådär.
Känns också märkligt att man som nyexad och nyanställd skulle kontakta en speltorsk för att i princip ge ett muntligt lånelöfte, innan man ens klivit på sin tjänst. Jösses.

Tycker synd om Bumbi som är så lättlurad. Har hon inte googlat honom?

hahaha hon blev trollad hon hade en live för en stund sedan på tiktok där de kom fram ja avlider av garv så hjärn död hon är
2023-07-14, 21:29
Medlem
desammlass avatar
har aldrig garvat så här mycket mot en person men fy fan va bra gjort detta är
2023-07-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
har aldrig garvat så här mycket mot en person men fy fan va bra gjort detta är

Bra gjort att trolla någon som är lättlurad? Typ som att bli imponerad och road av att barn och gamla blir blåsta ju. Man behöver ju inte vara särskilt smart för att trolla någon som Bumbi, precis lika imponerande som att sparka in en öppen dörr.
2023-07-14, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Jag betalar 250:- i månaden men har lagt totalt över 10k på hennes PPVs.
PPV? Alltså hon ålar sig stelt framför kameran samtidigt som du sitter på andra sidan och drar i pillefjetten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in