Flashback bygger pepparkakshus!
2023-07-07, 13:18
Medlem
kevross avatar
Hon tjänar rätt bra på OF, Hoppas verkligen hon blir av med det hon får i bidrag från FK

https://www.youtube.com/watch?v=KF-402Dy6XA
2023-07-07, 22:43
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevros
Hon tjänar rätt bra på OF, Hoppas verkligen hon blir av med det hon får i bidrag från FK

https://www.youtube.com/watch?v=KF-402Dy6XA

de lär hon nog bli snart hört att f-kassan håller på att samla bevis mot henne och vet flera som skickat till dom att hon tjänar pengar utöver sjukersättningen vilket hon inte får
2023-07-08, 09:59
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
de lär hon nog bli snart hört att f-kassan håller på att samla bevis mot henne och vet flera som skickat till dom att hon tjänar pengar utöver sjukersättningen vilket hon inte får

Folk har skickat och gjort anmälningar över ett år. FK skiter i det. Dom godkänner att hon utnyttjar systemet helt enkelt.

Bäst vore om aftonblader gjorde en artikel om influenser som blåser staten på stora belopp och tigger pengar fast hon har.
2023-07-08, 15:49
Medlem
TheFinals avatar
FK gör inte saker direkt, de inväntar skatteverket och andra som rapporterar inkomster.
När det smäller till brukar det spraka ordentligt, en utredning tar ofta ett halvår också.

Just det som gör att många fortsätter för de tror allt är lugnt, de enda som sker är att FK ligger och luktar på allt som görs.
2023-07-08, 22:25
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Folk har skickat och gjort anmälningar över ett år. FK skiter i det. Dom godkänner att hon utnyttjar systemet helt enkelt.

Bäst vore om aftonblader gjorde en artikel om influenser som blåser staten på stora belopp och tigger pengar fast hon har.
det är väldigt märkligt att hon haft anmälningar på sig över 1 år, allt ifrån bidragsfusk, till skattesmiteri, lura staten på pengar, utländska banker
och det händer inget utan hon får fortsätta som vanligt

jag förstår inte hur det kan fortgå, vanligtvis när en person lurar staten så åker dom dit inom 6 månader
detta bara eskalerar med diverse sidoinkomster som text OF , gåvor, öppet tiggeri, almosor blandat med lån och spelvinster från utländska spelsidor som ej går via sverige

helt otroligt

vore spännade om någon på FB jobbar på FK och kan förklara varför mydigheten inte agerar ? är det praxis? att dela ut bidrag som aldrig granskas av handläggare? när anmälningar haglat in så länge utan något reslutat.
Senast redigerad av DayNite 2023-07-08 kl. 22:28.
2023-07-10, 14:49
Medlem
Hon sa i en live för ett tag sen det fulla namnet på den systern som jobbar på bank (s*r* v*ktorss*n) och enligt google så stämmer hennes arbete och bostadsort med det Bumbi säger, tror vi verkligen att den tjejen är bumbis syster??
2023-07-10, 22:37
Medlem
Rebali179s avatar
Hon lägger upp på Instagram när hon sänder Live varje dag. Å lite softcore bilder för reklam för OF
Undrar om hon inte gör annat än livesändningar. Men hon verkar vara i ett spelberoende igen även om hon vinner runt 40.000 kr så har hon betalat av skulder.

Men spelade även bort 10.000 kr. Enligt inlägg på Instagram så verkar det vara både upp & ner
med det, å man får inte kommentera hennes spelande för då blir man blockad.
Senast redigerad av Rebali179 2023-07-10 kl. 22:40.
2023-07-10, 23:47
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpbakery
Hon sa i en live för ett tag sen det fulla namnet på den systern som jobbar på bank (s*r* v*ktorss*n) och enligt google så stämmer hennes arbete och bostadsort med det Bumbi säger, tror vi verkligen att den tjejen är bumbis syster??

Ring skatteverket och fråga efter en familjebild
2023-07-11, 08:45
Medlem
desammlass avatar
vart va det hon bodde ?
2023-07-11, 10:27
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
vart va det hon bodde ?
Hon bor nästan granne med mig, Storgatan 65 A, Ängelholm.
2023-07-11, 12:02
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Hon bor nästan granne med mig, Storgatan 65 A, Ängelholm.

wtf trodde hon va över 40 men hon är ju bara 37
2023-07-11, 20:17
Medlem
22120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpbakery

Citat från nätet efter en intervju med Bumbi:
jag har två mammor. Carola är min ”riktiga mamma” och så har jag Kicki som är min biologiska mamma. Henne vill jag dock inte prata om offentligt

Det kan vara Carolas biologiska barn hon ser som syskon. För knappast kan det vara Kicki som fått fler som således också blivit omhändertagna som Bumbi blev

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in