2023-07-13, 01:35
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truthfinders
Skit i min nationalitet

Jag skiter fullständigt i vilken kedja av länder du haft för att ta dig hit. Jag skiter fullständigt i din etnicitet.

Det jag försöker förklara för dig är att drömmen att komma hit och få svenska flicka är jävligt svåruppnådd, kanske helt omöjlig för dig, eftersom det just i Sverige blivit så extremt mycket fler män än kvinnor på senare tid.
Citera
2023-07-13, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du låter helt förvirrad.

Det digitala förvirrar mig ibland. Men har koll..
Endel. Kan lära mig av ziipen dock såg lite hälsovideos. hehe
Jag är långt ifrån perfekt, eller vad jag kan bli eller skulle kunna vara. Tävlar inte med andra, men jag behöver jobba med migsjälv kan inte skylla på honorna när jag tänker efter.. Även om jag tycker vissa är bortskämda online..
Kan bli mer fokuserad du har faktiskt rätt i det..
Citera
2023-07-13, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Jag skiter fullständigt i vilken kedja av länder du haft för att ta dig hit. Jag skiter fullständigt i din etnicitet.

Det jag försöker förklara för dig är att drömmen att komma hit och få svenska flicka är jävligt svåruppnådd, kanske helt omöjlig för dig, eftersom det just i Sverige blivit så extremt mycket fler män än kvinnor på senare tid.

Jag kanske fötts i sverige med.. Menar att du kanske har dina percepioner om mig så.. Mer så.
Men jo, om gillar utlänska har jag hört och sett. Tror det är för att dom inte vill deras svenska vänner ska veta något säkert med.. Men honorna i sverige har fått mycket skit och blivit kallade ord som "horor" och sånt mycket faktiskt.. Inte rätt.. Det är förvirrande..
Nej, men man ska kommunicera respektfullt med dom i verkliga livet. Det funkar oftast mycket bättre där...
Och du vet inte vilken nationalitet jag har så vi släpper det. Och jag får jobba med migsjälv, min mentalitet vart fel faktiskt..
Får fokusera bättre, försöka skärpa till mig lite.. Skriver inte detta inför dig, mer nått den där gamla frisk gubben skrev. hehe. Men inför migsjälv alltså.. Behöver förbättras för migsjälv, jag skyller ifrån mig lite här det är dumt.
Citera
2023-07-13, 02:26
Avslutad
Ja visst är det så men jag har även fått höra att hanarna betet sig illa.
Citera
2023-07-13, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Ja visst är det så men jag har även fått höra att hanarna betet sig illa.

Det är hanarna i helhet som förstör världen, dom flesta utav dom. Inte honorna. Om bara honor levt på jorden hade allt säkert vart fint och sorterat.. kanske inte helt så. Mer vissa hanar då.. Vissa andra bygger, lagar och fixar.

Hade dock vart drygt om honorna enbart valde 20+ cm kukar säger vi i helhet, en viss längd och pengar för att bjuda på deras kroppar. Inte 17 cm, 18 eller liknande online så. Ytligt som fan.
Dom är lite bortskämda kanske, vissa. Men det är säkert bara online på vissa sidor mest.
Deras kravlistor för sex i annonser online kan kännas lite mycket bland, mest det, eller hur man måste stryka deras egon.. men som sagt jag kan jobba med migsjälv.
Ska sluta skriva med dom online det orkar jag inte med. Prata är alltid enklare och blir alltid trevligare.. Helt omöjligt förmig att nå andra i text som jag kan i röst.
Iallafall, hanar beter sig oftast illa, förmodligen, emot dom..
Senast redigerad av truthfinders 2023-07-13 kl. 02:37.
Citera
2023-07-13, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truthfinders
Jag tycker många utav dom svenska honorna beter sig drygt och fittigt online. Och har en attityd som är feg och falsk.
I verkligheten kan jag se ljusheten av dom.. Av vissa.
Men svenska honor verkar vara kalla som i helvete. Man vill liksom bara prata med dom så dom förstår. Men dom gömmer sig i text istället, bakom sin skärm i feghet. I röst hade jag fått dom att förstå.. Vart pratar man med svenska honor online istället för att se deras text?
Jag bryr mig inte. Vill inte ha det där heller.
https://www.youtube.com/watch?v=hK1NLoFpamw

Så äckliga personligheter över text. Vill prata med dom. Se om jag hittar någon glimt.. Vart kan man göra det online? Anonymt helst, inte 3rd parties helst.
Hur motarbetar man deras nya exploatering utav hanar där dom också bara sitter online och visar upp sig och får pengar och beröm, av 15 000 simps? Och bara blir rika. Inte vill träffa killar. T.om fula 150 kg tjockisar kan ha 4 killar och ha sex.. Ser ut som tjocka fetton, och har en personlighet man aldrig i helvete ens skulle peta på. Och dom är superstolta. haha
Jag hade gärna testat att våldta en svensk tjej, men lösningar.. Så CNC kanske?
Jag behöver inte deras skit.kommentarar eller textande. Vill inte ha, behöver inte och bryr mig inte.
Jag menar, jag hade kunnat älska med dom med.. Men vill dom ens det? Vad fan vill dom ens ha? Litar inte på dom. Vill enbart ha lösningar. På allt. inkl sex. Utan att betala..

Det ligger i kvinnors natur att sortera bort olämpliga hanar!

Och av din text att döma så förstår jag varför du blir bortsorterad!
Sänk dina krav, eller åk till ett land där det är underskott på män!
Där blir du uppskattad,
Citera
2023-07-13, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Det ligger i kvinnors natur att sortera bort olämpliga hanar!

Och av din text att döma så förstår jag varför du blir bortsorterad!
Sänk dina krav, eller åk till ett land där det är underskott på män!
Där blir du uppskattad,

Jag är inte olämplig dock.. Bara inte raggat som jag borde ha gjort. Och missa att skriva upp ett nummer en gång när jag försökte mig på det.. helvete..
Jag har alltid behandlat dom bra när vi är solo. Kommer alltid att göra.
Mer online där jag kan skriva massa skit och ibland saker jag inte menar.. Mina ord,jag kan tänka på vad jag säger.. hmm.
Ryter ifrån i ord ibland.
Det kanske räcker för vissa, att inte vilja bjuda på deras kroppar, dom vill inte leta mer än så..
Andra kan liksom ljuga för dom och va smooth, men sen behandla dom fel, och göra tvärtom..
Så dom kan välja fel killar oavsett...
Ok, genom text kan det uppfattas så. Men jag behandlar dom bra och skulle, men idag lackade jag på någon online tönt mest.
Jo, det är min största dröm. Ska senare! Trivs såfort jag kommer utanför gränserna.. känner mig fri bara. Nytt, fräscht..
Ja, men borde vara uppskattad här med, dom känner inte ens mig så.
Om dom kände mig mer personligt skulle dom uppskatta mer.. Men dom flesta har inte ens tid att ringa andra online, eller försöka ta reda på vilka andra är. Dom har sin image av andra som inte ens stämmer med verkligheten.
Lägg ägg vafan, fråga folk frågor i verkliga livet istället.
Kanske kan tänka på mina ordval mer.. förbättra det kanske. Uttrycker mig bättre i tal, oftast. Ibland lite för ärliga åsikter... Kanske ska sluta med det, eller inte. Jo, utomlands är planen.. fan va jag vill det.
Men dom borde visa uppskattning här med liksom. Vissa gör det. Men dom är också berättigade det bästa som dom ser det av världens hanar..
En viss hane som ser ut som deras favorit tv serie och annat, resten går bort. Medans dom kan väga minst 100 kg vissa. Jag gillar vältränade, eller normala.. Dom sorterar profiler online och inte människor, men jag ska sluta skriva online, teknik är min akilleshäl.
Men jo bara lösningar som sagt. Vill inte texta med dom. Vill prata i bättre platformar, eller irl. Och flytta skulle med förenkla senare.
Hmm, mycket skit att ta tag i, men only solutions.. istället för att bara skylla på dom liksom.. bitches. Skoja.
Jag kan försöka börja om från ruta noll och försöka lära mig att tänka bättre, kanske.. fokusera bättre kanske. Bli klarare kanske i fokus, kanske.. få rätt skit gjort, kanske. Det förflutna existerar inte nu. Här och nu, kanske. Framåt...
Senast redigerad av truthfinders 2023-07-13 kl. 03:12.
Citera
2023-07-13, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Tror definitivt denna killen behöver koppla ned från nätet. Han förstår inte ens verkligheten och för att förstå tycker han att incels verkar vettiga. För vem behöver logik när man kan leva på depression hela dagen och sedan påstå att saker depressionen säger är vetenskap.

Koppla ner. Gå till psyk. Hitta tillbaka till verkligheten.

Ger du dig på någon tjej hoppas jag att hon knivar dig i skrevet.

Föressten, du är sjuk.
Jag hade aldrig våldtagit en tjej utan medgivande. Skrev CNC innan, vilket betyder consent no consent eller liknande..
Men oavsett så blir vissa av dom våldtagna naturligt av djur i naturen med så. Man skulle nästan kunna säga att det är naturligt att vissa honor blir våldtagna utav vissa djur. Ankor t.e.x.. Sen är det skillnad på om dom är drogade eller inte. Emot droger, och våldtäckt..
Men ankor våldtar hon-ankor. Naturligt.

Sen det vore sjukt om nån högg en hane i skrevet för det, även om jag fattar hur du tänker lite, men nej aldrig i livet det skulle hända. För det första skulle jag inte våldta en hona. Men om nån huggit mig i skrevet hade jag nog kunnat mörda.
Sluta skriva sånt online.
Du kan gå till psyk som du skriver din idiot, jag har aldrig skrivit att jag ville våldta en hona. Menade CNC..
Läs och förstå idiot.
https://www.vice.com/en/article/m7vyk4/consensual-non-consent-meaning

Mer rollspel. Dom har sådana fantasier vissa..
Då är det med en partner såklart.
Jag är emot vapen föressten. Och fredsfull, men menade mer hårt sex, dom verkar gilla det idag, jag vet knappt vad dom vill ha längre.. Mer sex annonser kanske.
Dom söker inte närhet, värme och kärlek endel känns det som idag. Jag vet inte, men många känns bara otroligt fake..
Och som att dom snackar skit om hanar online nånstans, men för fega och oärliga för att våga ens visa sånt. Det är min feeling.. Kan ha fel med. Idiotiskt att flashback är länkat till facebook med. Otroligt puckad design.
Nej, men nog om detta ämne. Tror bara jag är ensam och söker närhet, och sen skriver som jag gör då..

Men dom får se till att hålla hanarna nöjda med, det är deras ansvar med.. Dom kan erbjuda att suga kuk och annat lite sporadiskt bara. Fråga om andra vill ha sex mer sporadiskt kanske.. Inte ha deras kravlistor. Jag tror 70 talet var mer öppet och gav mer sex till alla, mer än idag. Mer kärlek då.
Jag har mycket att ge, men vad har dom att ge?
Jag vill inte ens att du skriver mer här då du missförstår allt, och skriver om vapen och våld för ingenting, när du inte ens läste vad jag syftade på ditt pucko, du är den förvirrade utav oss.
Dom kunde vart mer öppna.. Föreslå bra saker. Det ger hanarna mer lycka. Och jag skulle inte ens vara med tjejer som bär på vapen. Och skulle inte attackera en hona utan deras tillåtelse heller som sagt, så en sån situation skulle inte uppstå från första början. Du kanska hjälp som ens skriver så.

Många söker bara värme online, men får skit ungefär så.
Senast redigerad av truthfinders 2023-07-13 kl. 06:50.
Citera
2023-07-13, 06:46
Medlem
Neroxxs avatar
Lite oklart vad TS egentligen vill göra, han vill prata med kvinnor men anonymt? Det är väl nästan omöjligt, så det bästa tipset är väl krogen. Om du är något normalt funtad så lär du lyckas slänga käft med ett par kvinnor allafall. Ett tips är att inte nämna att du gärna vill våldta dem dock, då detta inte tenderar vara något som får kvinnorna på fall.
Citera
2023-07-13, 06:52
Medlem
Ghastens avatar
Bara för att du inte är något för dem så tänker du på att våldta dem.
Du känns inte frisk någonstans i huvudet.

Vi vet att sliddjur styr 95% av män. Så har tyvärr samhället blivit.
Ja du kan väga 120kg lukta skit men ändå få knulla. Män kan inte om vi inte blit utvalda.
Citera
2023-07-13, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Lite oklart vad TS egentligen vill göra, han vill prata med kvinnor men anonymt? Det är väl nästan omöjligt, så det bästa tipset är väl krogen. Om du är något normalt funtad så lär du lyckas slänga käft med ett par kvinnor allafall. Ett tips är att inte nämna att du gärna vill våldta dem dock, då detta inte tenderar vara något som får kvinnorna på fall.

Du kan skriva med mig direkt med..
Nej jag vill alltså prata med dom online inte över text och sen mötas upp. Men internet fungerar inte. I verkliga livet kan man bara prata och se leenden och ha det bra.
Men svenska tjejer känns så otroligt patetiskt rädda.
Jag vill inte skada dom, och skulle inte det. Skre innan om självförsvar när han skrev om våld för ingenting, vet inte hur denne tänkte ens. Jag vill prata med dom så dom visar respekt online, många känns otroligt respektlösa online i text.
I röst är dom mer logiska.. Och i verkliga livet med.
Inga problem med dom då om dom är normala..
Vill få dom att inte vara rädda. Men dom känns så fega och fake ar för mig.. Som dom går bakom ryggen, har sina telefoner. Dom har inget att vara rädda för.
Så blir sur han skrev som han gjorde.
Det är svårt att hitta lite värme i landet tydligen. Så jävla kalla atityder. Fan. Tappat respekten för många honor online som jag skrev innan.. Dom vill mest ha pengar verkar det som. Ingen som bara vill ge värme och sex i naturligt utbyte, eller få kanske..
Jag vet inte vad som händer.. svårt att bara träffa en KK online eller? En vän liksom bara som vill se film. mysa, äta mat och så.
Det är deras ansvar med.
Och jag kan skippa CNC med, men det känns som eb fantasi dom har. Tänker mer på vad dom vill ha med..
Jag kan ha vanilla sex, men inte en aning vad dom gillar idag.. Känns som dom är inne på strypsex och jag vette fan längre.
Tappat kärleken med svenska honor. Tyvärr.. Mer när jag växte upp och innan internet med dom man hade en väldigt nära kontakt med dom. Upplevse hur varma dom verkligen var. Helt tappat det idag..
Men det är nog mer för att jag inte umgås med dom på samma sätt, om jag skulle det hade jag hittat värmen igen.. fred kärlek och allt man vill ha.
Inte drama och kalla fula kommentarer online i text. Fegt. Vill höra deras röster, sen mötas upp. Hur svårt ska det va?
Bara komma, städa, ge massage, ligga och gå liksom. Se en film,, chilla lite. Hur svårt är det för dom att göra sånt eller erbjuda det själva?
Jag har tappat kärleken, eller dom. Vet inte vad som hänt.. Känner det med vissa.. få..
Citera
2023-07-13, 07:03
Medlem
SnutteFia03s avatar
Varför interagerar du med kvinnor online då? Det här verkar vara ett enkelt problem för dig att lösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in