Citat:
Ursprungligen postat av
skadad85
Det ligger i kvinnors natur att sortera bort olämpliga hanar!
Och av din text att döma så förstår jag varför du blir bortsorterad!
Sänk dina krav, eller åk till ett land där det är underskott på män!
Där blir du uppskattad,
Jag är inte olämplig dock.. Bara inte raggat som jag borde ha gjort. Och missa att skriva upp ett nummer en gång när jag försökte mig på det.. helvete..
Jag har alltid behandlat dom bra när vi är solo. Kommer alltid att göra.
Mer online där jag kan skriva massa skit och ibland saker jag inte menar.. Mina ord,jag kan tänka på vad jag säger.. hmm.
Ryter ifrån i ord ibland.
Det kanske räcker för vissa, att inte vilja bjuda på deras kroppar, dom vill inte leta mer än så..
Andra kan liksom ljuga för dom och va smooth, men sen behandla dom fel, och göra tvärtom..
Så dom kan välja fel killar oavsett...
Ok, genom text kan det uppfattas så. Men jag behandlar dom bra och skulle, men idag lackade jag på någon online tönt mest.
Jo, det är min största dröm. Ska senare!

Trivs såfort jag kommer utanför gränserna.. känner mig fri bara. Nytt, fräscht..
Ja, men borde vara uppskattad här med, dom känner inte ens mig så.
Om dom kände mig mer personligt skulle dom uppskatta mer.. Men dom flesta har inte ens tid att ringa andra online, eller försöka ta reda på vilka andra är. Dom har sin image av andra som inte ens stämmer med verkligheten.
Lägg ägg vafan, fråga folk frågor i verkliga livet istället.
Kanske kan tänka på mina ordval mer.. förbättra det kanske. Uttrycker mig bättre i tal, oftast. Ibland lite för ärliga åsikter... Kanske ska sluta med det, eller inte.

Jo, utomlands är planen.. fan va jag vill det.
Men dom borde visa uppskattning här med liksom. Vissa gör det. Men dom är också berättigade det bästa som dom ser det av världens hanar..
En viss hane som ser ut som deras favorit tv serie och annat, resten går bort. Medans dom kan väga minst 100 kg vissa. Jag gillar vältränade, eller normala.. Dom sorterar profiler online och inte människor, men jag ska sluta skriva online, teknik är min akilleshäl.
Men jo bara lösningar som sagt. Vill inte texta med dom. Vill prata i bättre platformar, eller irl. Och flytta skulle med förenkla senare.

Hmm, mycket skit att ta tag i, men only solutions.. istället för att bara skylla på dom liksom.. bitches.

Skoja.
Jag kan försöka börja om från ruta noll och försöka lära mig att tänka bättre, kanske.. fokusera bättre kanske. Bli klarare kanske i fokus, kanske.. få rätt skit gjort, kanske. Det förflutna existerar inte nu. Här och nu, kanske. Framåt...