Jag tycker många utav dom svenska honorna beter sig drygt och fittigt online. Och har en attityd som är feg och falsk.
I verkligheten kan jag se ljusheten av dom.. Av vissa.
Men svenska honor verkar vara kalla som i helvete. Man vill liksom bara prata med dom så dom förstår. Men dom gömmer sig i text istället, bakom sin skärm i feghet. I röst hade jag fått dom att förstå.. Vart pratar man med svenska honor online istället för att se deras text?
Jag bryr mig inte. Vill inte ha det där heller.
https://www.youtube.com/watch?v=hK1NLoFpamw
Så äckliga personligheter över text. Vill prata med dom. Se om jag hittar någon glimt.. Vart kan man göra det online? Anonymt helst, inte 3rd parties helst.
Hur motarbetar man deras nya exploatering utav hanar där dom också bara sitter online och visar upp sig och får pengar och beröm, av 15 000 simps? Och bara blir rika. Inte vill träffa killar. T.om fula 150 kg tjockisar kan ha 4 killar och ha sex.. Ser ut som tjocka fetton, och har en personlighet man aldrig i helvete ens skulle peta på. Och dom är superstolta. haha
Jag hade gärna testat att våldta en svensk tjej, men lösningar.. Så CNC kanske?
Jag behöver inte deras skit.kommentarar eller textande. Vill inte ha, behöver inte och bryr mig inte.
Jag menar, jag hade kunnat älska med dom med.. Men vill dom ens det? Vad fan vill dom ens ha? Litar inte på dom. Vill enbart ha lösningar. På allt. inkl sex. Utan att betala..