2023-07-13, 01:15
Medlem
Man kan irritera sig på oändligt med saker här i världen. Jag har lärt mig att finna mig i att acceptera att vissa saker är väldigt svåra att ändra på. Det enda du kan göra är att föregå med ett gott exempel och försöka vara så som du vill att världen ska vara.

Börja applicera logik och agera rationellt och livet kommer bli mycket enklare.
Citera
2023-07-13, 01:19
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truthfinders
jo kanske borde dra hem till afrika.

Ja, åk dit du hör hemma, var det nu är, för din egen skull.

Jag kommer givetvis bli glad om du åker, och jag får tillbaka mitt land. Men du ska ju inte sitta och offra dig och runka här bara för att jävlas med mig. Det är inte värt det.

Åker du hem först, får du välja kvinna först.
Citera
2023-07-13, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Man kan irritera sig på oändligt med saker här i världen. Jag har lärt mig att finna mig i att acceptera att vissa saker är väldigt svåra att ändra på. Det enda du kan göra är att föregå med ett gott exempel och försöka vara så som du vill att världen ska vara.

Börja applicera logik och agera rationellt och livet kommer bli mycket enklare.

Sant, jag har mycket att jobba på. Nu måste jag sluta skriva här, ha det fint.
Citera
2023-07-13, 01:22
Medlem
zombie-nations avatar
Tror definitivt denna killen behöver koppla ned från nätet. Han förstår inte ens verkligheten och för att förstå tycker han att incels verkar vettiga. För vem behöver logik när man kan leva på depression hela dagen och sedan påstå att saker depressionen säger är vetenskap.

Koppla ner. Gå till psyk. Hitta tillbaka till verkligheten.

Ger du dig på någon tjej hoppas jag att hon knivar dig i skrevet.
Citera
2023-07-13, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Ja, åk dit du hör hemma, var det nu är, för din egen skull.

Jag kommer givetvis bli glad om du åker, och jag får tillbaka mitt land. Men du ska ju inte sitta och offra dig och runka här bara för att jävlas med mig. Det är inte värt det.

Haha jag skriver inte ens med dig, sluta svara då. Skrev i helhet. Skit du i min nationalitet eller vart jag bor eller kommer bo istället. Jag jävlas inte med dig, du som svarar och har dina skeva perceptioner mest. Låter rasistisk online mest.
Citera
2023-07-13, 01:25
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Haha jag skriver inte ens med dig

Öh? Jo.
Citera
2023-07-13, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Tror definitivt denna killen behöver koppla ned från nätet. Han förstår inte ens verkligheten och för att förstå tycker han att incels verkar vettiga. För vem behöver logik när man kan leva på depression hela dagen och sedan påstå att saker depressionen säger är vetenskap.

Koppla ner. Gå till psyk. Hitta tillbaka till verkligheten.

Ger du dig på någon tjej hoppas jag att hon knivar dig i skrevet.

Här kommer en annan idiot med fel perceptioner.. Och jo det hoppas jag med. Jag skulle aldrig ge mig på en tjej. Jag är en sån som skulle rädda dom mer..
Nej jag mende rollspel med tjejer, men kan skippa det med.. Kan bara ha vanligt sex med.. Men vissa utav dom vill ha mer vilt sex som fantasier, men jag syftade på medgivande självklart..
Jag är i verkligheten, det är det digitala som skruvar till det för mig. Så jo jag ska nog koppla ner.
Citera
2023-07-13, 01:27
Medlem
Citat:
Öh? Jo.

Du svarade på mina poster mer.. men ok, ha dina åsikter. Det räcker nu vi kommer inte längre i lösningar just nu. Skit i min nationalitet , vart jag bor och annat. Vart jag kommer bo senare, ska flytta, osv.
Citera
2023-07-13, 01:27
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Låter rasistisk online mest.

Om logik är rasism, så är jag "fine" med det.
Citera
2023-07-13, 01:29
Medlem
Citat:
Om logik är rasism, så är jag "fine" med det.

ok, missa din första mening..
"Ja, åk dit du hör hemma, var det nu är, för din egen skull."

Jo, jag jobbar på det. Sant! Där håller jag med. Jag menade inte att vara otrevlig. Jo, men det är min största dröm just nu. Kommer ta ett tag till dock. Sen kan man leva som fan! Tack.
Jag håller med om att det är för många hanar i sverige och för få honor. Dom är nästan en bristvara idag honorna, känns det som idag. Och jag tycker inte alla personligheter imponerar emot utlänska personligheter, men klart det finns många fina honor här med!
Kunde gärna vart dubbla antalet dock.. Men asien ser nice ut some exempel. Många ställen!
Finns alltid hopp.
Senast redigerad av truthfinders 2023-07-13 kl. 01:38.
Citera
2023-07-13, 01:30
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Här kommer en annan idiot med fel perceptioner.. Och jo det hoppas jag med. Jag skulle aldrig ge mig på en tjej. Jag är en sån som skulle rädda dom mer..
Nej jag mende rollspel med tjejer, men kan skippa det med.. Kan bara ha vanligt sex med.. Men vissa utav dom vill ha mer vilt sex som fantasier, men jag syftade på medgivande självklart..
Jag är i verkligheten, det är det digitala som skruvar till det för mig. Så jo jag ska nog koppla ner.

Du låter helt förvirrad.
Citera
2023-07-13, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Det bästa man kan göra som vuxen man är att kontrollera sina känslor. Annars kommer folk använda dem för att manipulera dig. Du verkar känslosam.

Blir man inte mer manipulerad och utnyttjad om folk/honor vet att dom kan göra vad fan som helst utan att man gör annat än sitter och kontrollerar sina känslor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in