Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-22, 12:37
  #1
Medlem
Gradozs avatar
...japp, efter sjukt många dissar så hehe, har jag lärt mig att hata kvinnor. Vem tycker om en art som inte vill ha med en att göra ändå? Jag ska bara vara otacksam och otrevlig mot kvinnor i fortsättningen, för det gör de sig förtjänta av, de slinkorna.

Hur många av er hatar kvinnor?
Citera
2011-06-22, 12:37
  #2
Avstängd
StevenStCroixs avatar
Hjärnskrynklaren nästa?
Citera
2011-06-22, 12:43
  #3
Medlem
Planritnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
...japp, efter sjukt många dissar så hehe, har jag lärt mig att hata kvinnor. Vem tycker om en art som inte vill ha med en att göra ändå? Jag ska bara vara otacksam och otrevlig mot kvinnor i fortsättningen, för det gör de sig förtjänta av, de slinkorna.

Hur många av er hatar kvinnor?

Jag förstår att du hatar kvinnor, kvinnor hatar ju dig.
Citera
2011-06-22, 12:44
  #4
Medlem
Du skapar en ny tråd varje vecka, ibland fler i just detta ämne (Relationer och samlevnad). Hur orkar du?! känns nästan som om du använder flashback som din egna blogg

nej jag känner inte hat mot alla kvinnor, tycker att det är väldigt dumt utav dig att sätta samma etikett på alla kvinnor bara för att ett par har dissat/nobbat dig
Citera
2011-06-22, 12:45
  #5
Medlem
fuckinghellstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
...japp, efter sjukt många dissar så hehe, har jag lärt mig att hata kvinnor. Vem tycker om en art som inte vill ha med en att göra ändå? Jag ska bara vara otacksam och otrevlig mot kvinnor i fortsättningen, för det gör de sig förtjänta av, de slinkorna.

Hur många av er hatar kvinnor?


Jag hatar dig.
Citera
2011-06-22, 12:47
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
...japp, efter sjukt många dissar så hehe, har jag lärt mig att hata kvinnor. Vem tycker om en art som inte vill ha med en att göra ändå? Jag ska bara vara otacksam och otrevlig mot kvinnor i fortsättningen, för det gör de sig förtjänta av, de slinkorna.

Hur många av er hatar kvinnor?

Ja, men du får lära dig kvinnor "trix" och mindre bra sidor. Det är hur viktigt som helst! Sen ska man hålla tyst om sin kunskap, och utveckla straegier för att hantera dessa saker.
Kvinnor har många bra sidor också. De är som vi egentligen. Men som sagt var, du måste lära dig att känna dem, förstå dem, och sen utveckla motstrategier mot deras dåliga sidor. Det är hemligheten.
Citera
2011-06-22, 12:49
  #7
Avstängd
Oilkinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
...japp, efter sjukt många dissar så hehe, har jag lärt mig att hata kvinnor. Vem tycker om en art som inte vill ha med en att göra ändå? Jag ska bara vara otacksam och otrevlig mot kvinnor i fortsättningen, för det gör de sig förtjänta av, de slinkorna.

Hur många av er hatar kvinnor?

"Män som hatar kvinnor"...

Det är klart att kvinnor kan gå en på nerverna emellanåt, men jag kan inte gå så långt som att hata kvinnosläktet för det. Det finns sannolikt lika många underbara kvinnor som det finns slinkor. Synd bara att man oftast ska råka ut för de sistnämnda...
Citera
2011-06-22, 12:50
  #8
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckinghellstorm
Jag hatar dig.

desamma
Citera
2011-06-22, 12:52
  #9
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystic1992
Du skapar en ny tråd varje vecka, ibland fler i just detta ämne (Relationer och samlevnad). Hur orkar du?! känns nästan som om du använder flashback som din egna blogg

nej jag känner inte hat mot alla kvinnor, tycker att det är väldigt dumt utav dig att sätta samma etikett på alla kvinnor bara för att ett par har dissat/nobbat dig

vad är FB till? jo att skapa trådar.

De flesta kvonnor är likadana, falska, ger ut nr utan att vilja att man hör av sig, dissar en utan någon anledning bara för att förstärka sitt eget ego.
Citera
2011-06-22, 12:54
  #10
Medlem
flashbacktrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
...japp, efter sjukt många dissar så hehe, har jag lärt mig att hata kvinnor. Vem tycker om en art som inte vill ha med en att göra ändå? Jag ska bara vara otacksam och otrevlig mot kvinnor i fortsättningen, för det gör de sig förtjänta av, de slinkorna.

Hur många av er hatar kvinnor?
jaså du igen... låt mig gissa: du har än en gång blivit dissad av alla snygga tjejer på krogen, så du började ragga på dom feta brudarna och fick dissen där också, och nu sitter du här på fb bakis och bitter klagar på att det är "dom" det är fel på och inte du. när det kanske är helt tvärtom. nå, how´s my aim?
Citera
2011-06-22, 12:55
  #11
Medlem
yojiibochans avatar
Du träffar väl helt fel töser antar jag, vad går du efter får man fråga?
Citera
2011-06-22, 12:56
  #12
Medlem
Careface.

Nej men nu när du ska börja vara otrevlig osv kanske det börjar funka? Tjejer gillar väl sånt, eller...?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback