2023-06-18, 06:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Vad händer med svenska tjejer efter de fyllt 30? Hur lyckas de förfalla så mycket utseendemässigt efter den åldern? Diskutera

Jag är själv närmare 40 än 30 men får ofta höra att jag ser ut som mellan 25-28 år.
Jaja Samma förfall som män också är med om. I alla fall så är männen som är runt 10 år äldre betydligt mer åldrade än mig själv t ex. Jag kan beskrivas vara i din ålder och befinner mig i ditt visuella åldersspann.

Finns inget att diskutera. Det är genetiskt.
Citera
2023-06-18, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av >>(())*>
Jaja Samma förfall som män också är med om. I alla fall så är männen som är runt 10 år äldre betydligt mer åldrade än mig själv t ex. Jag kan beskrivas vara i din ålder och befinner mig i ditt visuella åldersspann.

Finns inget att diskutera. Det är genetiskt.

Kvinnor åldras avsevärt mycket snabbare och sämre än män, detta är vetenskapligt väletablerat och handlar till stor del om fertilitet och dess behov av fertilitetsmarkörer.
Citera
2023-06-18, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Fast vem säger att enbart män styr detta?

Du har ingen aning om vad kvinnorna har uppfunnit och vad som männen har uppfunnit.

Nej dagens teknik är inget som naturen eller arten måste ha. Det finns mycket teknik som förstör många människors liv med. Spelberoende, missbruksproblem, folk blir fetare och fetare, lata och får sjukdomar. Atombomberna som orsakar radioaktiv strålning och skadar oss alla. Detsamma gäller alla giftiga utsläpp som sedan hamnar i haven och sedan på våra tallrikar och dricksvatten.

Tekniken gör också att jorden blir överbefolkad och att jordens resurser snart inte räcker till. Naturen är helt förorenad pga "männens" idéer.

Du fixar uppenbarligen inte att se saker ur olika perspektiv? Ett tecken på intelligens är att kunna se saker ur fler perspektiv än den enspåriga bild du målar upp.

Allt ni män gör är inte bra. Krig och jävelskap för att ni inte kan samarbeta är inget tecken på intelligens. Dessutom är det flera olika personer som arbetar med teknik och inte bara en person, alltså både män och kvinnor. Det finns många misslyckade försök ni män gjort och ibland var det bara ren slump/tur att något upptäcktes. T.ex antibiotikan. Det är dessutom många som dött när de experimenterat. Då lär sig efterkommande generationer av deras misslyckande.

Dagens bilar finns tack vare många olika personers hjärnor och inte pga männens könsorgan. Det sitter i hjärnan, inte i könet killen.

Det sitter givetvis i huvudet, vilket samhället och alla samhällen som någonsin existerat är ett klart bevis på.
Citera
2023-06-18, 11:59
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Kvinnor åldras avsevärt mycket snabbare och sämre än män, detta är vetenskapligt väletablerat och handlar till stor del om fertilitet och dess behov av fertilitetsmarkörer.

Glömmer aldrig intervjun med Thorleif Torstensson, frontman i Thorleifs, när han sa ”att jobba i ett dansband kostar ca 2-3 äktenskap”

Som gubbe avverkar man lätt 2 familjer, kanske tre, medan gamm-kärringarna blir sura och vissnar ihop‼️
Citera
2023-07-03, 11:27
Bannlyst
Framförallt fruntimmer är klimat-muppar så detta är ju en stor samling idioter som driver en ut ur Sverige. För att komma undan skiten/psykosen.
Citera
2023-07-03, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Tyvärr, männens tid är förbi Ni brukar våld om ni inte får som ni vill, det gör sällan en kvinna. Det handlar inte om svaghet utan om mer förståelse för sin omgivning än enbart sitt ego. Något en del män saknar

Kvinnor ska hålla käften på punkten våld och krig. Nu 2023 senast tycker de svenska slynorna att det är den självklaraste sak i världen för de ukrainska männen att gå ut i krig mot Ryssland. Så åt helvete med er! Era krigshetsare. Försök inte en sekund att framstå som pacifister för det är ni ju inga.
Citera
2023-07-03, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tymmiedickzon
Kvinnor ska hålla käften på punkten våld och krig. Nu 2023 senast tycker de svenska slynorna att det är den självklaraste sak i världen för de ukrainska männen att gå ut i krig mot Ryssland. Så åt helvete med er! Era krigshetsare. Försök inte en sekund att framstå som pacifister för det är ni ju inga.
Taskig du är..
Citera
2023-07-03, 12:08
Medlem
Citat:
Framförallt fruntimmer är klimat-muppar så detta är ju en stor samling idioter som driver en ut ur Sverige. För att komma undan skiten/psykosen.
Jag är en stolt klimat-mupp
Citera
2023-07-03, 13:16
Medlem
Citat:

Män som slåss mot män! Vilken katastrof
Citera
2023-07-03, 17:37
Medlem
tantrs avatar
Vad tycker ni om sådana här tjejer?

Var nog den roligaste profilen jag skådat!

kopierat från profilen:

CITYPRINSESSAN

OM MIG:
Är en glad svensk tjej som älskar att sitta på fina middagar i vacker slottsmiljö.
Är uppvuxen i högutbildad famij med många intressen.
Van vid att gå på powerwalks och äta lunch med mina vänner, är en typisk östermalsmstjej som mina vänner brukar säga om mig.
Mina vänner brukar beskriva mig som en smart och modemedveten tjej.
Jag är positiv och social och har mest yngre vänner under trettio, min senaste kille var 24 så har mest vänner runt 25.
Jag lever ett hälsosamt liv och äter mest nyttig mat.
Jag dricker helst grönt te eller ramlösa annars föredrar jag champagne.
Så älskar du att äta ute och du tycker det är kul så har du pluspoäng hos mig.

Min Hobby är inredning och mode.
Jag är noga med hur jag klär mig så positivt om du gillar mode och kläder.
Klär mig alltid i det senaste trenderna och har en trendig preppy stil.
Musik jag lyssnar mest på är housemusik så gillar du summerburst så får du pluspoäng hos mig.
Jag reser helst till Frankrike, England eller Spanien.
Jag älskar solen och värme mår bra när det är supervarmt och jag kan bada på ställen med glasklart vatten och vit sand.

TRÄFFAR:
Är med här för att träffa sociala killar och anser ju fler likheter man har desto bättre.
Jag tycker personlighet och insida är det viktigaste vem man är och hur man lever.
Är social och det är roligt att träffa nytt folk.
Träffar killar med samma intressen och mål med livet.
Vill träffa killar som är på samma nivå i livet.
Söker du en prinsesstjej som älskar fina middagar i slottsmiljö och klä upp sig så har du hittat rätt tjej här.

VIKTIGT ATT VETA :
Har ej skype, kik.m.m.
Svarar dem som visar bild på sin profil och har fyllt i intressen m.m.
Om jag inte svarar är jag redan uppbokad och pratar med någon jag gillar
eller så är jag ej intresserad.
Ger ej ut privat info som var jag bor eller telefon m.m.
Träffas ute på stan i social miljö på tex en middag eller lunch**
Citera
2023-07-12, 23:21
Medlem
Jag har tappat respekten för många svenska honor online.. Dom beter sig vidrigt.

Jag tycker många utav dom svenska honorna beter sig drygt och fittigt online. Och har en attityd som är feg och falsk.
I verkligheten kan jag se ljusheten av dom.. Av vissa.
Men svenska honor verkar vara kalla som i helvete. Man vill liksom bara prata med dom så dom förstår. Men dom gömmer sig i text istället, bakom sin skärm i feghet. I röst hade jag fått dom att förstå.. Vart pratar man med svenska honor online istället för att se deras text?
Jag bryr mig inte. Vill inte ha det där heller.
https://www.youtube.com/watch?v=hK1NLoFpamw

Så äckliga personligheter över text. Vill prata med dom. Se om jag hittar någon glimt.. Vart kan man göra det online? Anonymt helst, inte 3rd parties helst.
Hur motarbetar man deras nya exploatering utav hanar där dom också bara sitter online och visar upp sig och får pengar och beröm, av 15 000 simps? Och bara blir rika. Inte vill träffa killar. T.om fula 150 kg tjockisar kan ha 4 killar och ha sex.. Ser ut som tjocka fetton, och har en personlighet man aldrig i helvete ens skulle peta på. Och dom är superstolta. haha
Jag hade gärna testat att våldta en svensk tjej, men lösningar.. Så CNC kanske?
Jag behöver inte deras skit.kommentarar eller textande. Vill inte ha, behöver inte och bryr mig inte.
Jag menar, jag hade kunnat älska med dom med.. Men vill dom ens det? Vad fan vill dom ens ha? Litar inte på dom. Vill enbart ha lösningar. På allt. inkl sex. Utan att betala..
Senast redigerad av truthfinders 2023-07-12 kl. 23:29.
Citera
2023-07-12, 23:25
Medlem
Nordfeldts avatar
De flesta kvinnor brukar inte vara intresserade utav att bli refererade till som ”honor”. Annars är det bra om du kan beskriva lite mer i detalj vad du pratar om så det är begripligt. Kan du ge något konkret exempel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in