2023-05-08, 21:22
Medlem
Mikibus avatar
Jag är vit kvinna och jag ser upp till den vita mannen över allt annat. Utan er hade världen varit en stor leråker.
Är man bäst så uppstår mycket avund från andra. Det är där skon klämmer. Kvinnorna i det här landet hjärntvättas något sjukt i detta land pga en elit som hatar vita män.

Kvinnor måste få bli kvinnor åter, män måste få tillåtas vara män. Då kommer attraktionen som ett brev på posten.

Tyvärr träffar man knappt på några svenska män om man tillhör de sämre samhällsskikten. Så att få umgås med svenskar är idag ett privilegium.

Feminismen har också hjärntvättat män så att de tror att de måste agera feminint. Det där är helt fel och onaturligt.

De som gapar mest om PK och hur bra det är innerst inne de värsta rasisterna.

I mitt område finns det knappt några svenska män. De få som finns har valt att bilda familj med asiatiskor. Jag klandrar dem inte med tanke på det sjuka klimat vi haft länge i det här landet. Samtidigt är det tråkigt att vi ska låta den vita rasen utrotas på grund av en psyop.

Ser ofta svenska män gå omkring med barnvagnar och vara en slags 2:a mamma. Det där är helt fel.
Det finns folk med mycket makt och pengar på denna jord som gör allt för att förstöra oss. Vi ska inte låta makten förstöra svenskarna. Kärleken skall segra!
Citera
2023-05-13, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag kollade lite snabbt och av de som satt i första och andra kammaren 1921 föddes de flesta runt 1870. Du sitter alltså här och adresserar människor som i år är 150+ (en del 170+) år. Tror du verkligen att de du niar som de som röstade för allmän och lika rösträtt år 1919 och 1921 sitter här och läser? Sweet Tittyfucking Jesus Christ! Det här kan vara det konstigaste jag läst på Flashback. Någonsin.

I övrigt; vad har dina inlägg med TS att göra? Förvirrad clown much? Använd lite hjärnkraft och förklara!

Jag har 10x mer hjärna än dig kan jag lätt säga. 23 år ska köpa ett hus när jag pluggsr. Kommer få in 20k netto oberoende av jobb, tack så mycket för de Gud. 1 år senare jag har ett hus som kostar mig 3.5 - 4 miljoner.
Så är jag en självlärd dietist också vilket brudarna ÄLSKAR.

Jag vet inte ens vad du snackar om. Jag har inte den blekaste aningen varför du valde att snacka om 1912-talet. Det var för 100 år sedan. Jag syftar på den utvecklingen som skett de senaste 30-40 åren till följd av att kvinnor fått mer inflytande över politik och annat som påverkar landets utveckling. Kvinnor är inte gjorda för att vara ledare och fatta kritiska beslut, dom är gjorde för att vara i köket och ta hand om sin familj. Det är män ska ska ha alla höga positioner i samhället. Det är män som ska bestämma över vad för propaganda man ska pumpa ut. Inte kvinnor. Enligt den informationen så ville jag bara säga att det är DINA landskvinnor som skickat hela det här landet åt helvetet. Räntorna är på 6%, ekonomin är skit , vi lever i ett multikulturellt samhälle vilket är onaturligt och ingen skaffar barn längre. Skyll på svenska kvinnor.
Citera
2023-05-15, 06:32
Medlem
Kvinnors ständiga gråtande och hysteriska utbrott - Deras natur eller mijöpåverkan?

Detta undrar jag över. Kvinnor överlag är frustrerande varelser utan hjärna och massssssaaaaa "känslor". Mycket gråtande över ingenting egentligen och hysteriska anfall är normalt. Ett kvinnoskrik när de ser en mus eller skall skratta åt något är välkänt. Kvinnor är som små barn och kan inte kontrollera sig med sina "käääänslor".

Vad beror detta på rent vetenskapligt? Inlärt beteende eller kvinnors natur?
Citera
2023-05-15, 06:47
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Det finns nog någon funktion inbyggt i detta. Det är ju samma med oss män. Vi kan ju inte heller kontrollera våra känslor när det kommer till ilska och aggressivitet till exempel.
Citera
2023-05-15, 06:48
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Detta undrar jag över. Kvinnor överlag är frustrerande varelser utan hjärna och massssssaaaaa "känslor". Mycket gråtande över ingenting egentligen och hysteriska anfall är normalt. Ett kvinnoskrik när de ser en mus eller skall skratta åt något är välkänt. Kvinnor är som små barn och kan inte kontrollera sig med sina "käääänslor".

Fick du inte lära dig om hormoner i skolan?
Citera
2023-05-15, 07:01
Medlem
SexgalenZombies avatar
Evolutionen har gjort kvinnor manipulativa. Att gråta och bete sig löjligt och hjälplöst är en del av deras manipulation av män, i syftet att trigga mäns omhändertagande instinkt.
Citera
2023-05-15, 07:08
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Fick du inte lära dig om hormoner i skolan?

Det jävliga är att kvinnsen leker med hormoner. Annars hade det varit "den tiden i månaden" snarare och överkomliga nivåer övrig tid när det gäller gråt och allmän hysteri.

Men svårt att undgå att säga att sociala medier påverkar.
Citera
2023-05-15, 07:45
Medlem
Citat:

Nu är det lite i överkant att påstå att kvinnor saknar hjärna. Men absolut har dom massa känslor.
Du vet att kvinnor är biologiskt kopplade på ett sätt att de är "olika" människor från dag till dag baserar på deras hormonnivåer. Att detta leder till andra problem i där man kanske behöver se över hur mycket makt kvinnor ska få ha pga detta är en annan diskussion i sig.
Men om en människa är en helt annan person, baserat på hormonnivåer, från dag till dag. Tror du att det är lätt att styra och kontrollera i hur man agerar i alla avseenden? Självklart inte.
Jag är man. Väldigt logisk och rationell när jag har mina känslor i schack. Men trots mitt svenska ursprung, har jag en Arabmentalitet när något triggar mig.
Om jag har svårt för att kontrollera mig vid dessa tillfällen, hur tror du en kvinna har det som KONSTANT har dessa hormonförändringar...?
Visst respekt för verkligheten bör vi ha. Kvinnor som män.

Men för att ge dig ett svar på frågan: kvinnor är duktiga på att manipulera män då vi är svaga för kvinnor. Vår beskyddarinstinkt kickad in när en kvinna gråter.
Du tror inte att det utnyttjas, när dom vet att dom kommer undan med det?
Citera
2023-05-15, 07:48
Avstängd
Citat:

Vad beror detta på rent vetenskapligt?
Skilnaden i personlighet (i genomsnitt) mellan män och kvinnor, finns ju hysteriska män och stabila kvinnor, och för varje sånt exempel så finner du 1000 tals "normala" enligt nedan....

Citat:
For example, we know women score higher than men on personality traits such as agreeableness, openness to experience, conscientiousness, neuroticism, and extroversion. Women also commonly score higher on traits of anxietyand sympathy, while men tend to be more assertive and risk-taking

https://warwick.ac.uk/newsandevents/knowledgecentre/science/psychology/personality_traits_and_gender/

Citat:
inlärt beteende eller kvinnors natur?

Här är det lite intressant, personlighetsdragen förstärsks ju mer egalitärt ett samhälle blir. så att det kryllar av hysteriska och gråtande västerlänningar (främst kvinnor) är inget konstigt, även om man logist kunde tro att det inte fanns så mycket att vara hysterisk och gråta över....

Så kvinnors natur, förstärkt av hur fria människor kan vara i sin "personlighet".
Senast redigerad av slö 2023-05-15 kl. 07:53.
Citera
2023-05-15, 08:15
Medlem
CassandraCs avatar
tror seriöst att kvinnor i maktpositioner är anledningen att väst ser ut som de gör nu, prove me wrong...

de är kännslostyrda individer som helt saknar långtidstänk, de vill ha dopamin här och nu så att godhetsknarka tills hela imperiet vi byggt upp faller är liksom inga problem, öppna gränser, alla ska med osv ... såklart uppoffrar dessa kvinnor inget själva så de kommer fortsätta så länge det inte påverkar dem, sedan kommer de plötsligt ta en extrem vändning när skiten nått kvinnorna i maktpositionerna också.

nu generaliserar jag såklart, finns många klipska kvinnor där ute, men den större mängden av dem beter sig som lätt manipulerade får.
Senast redigerad av CassandraC 2023-05-15 kl. 08:21.
Citera
2023-05-15, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Det finns nog någon funktion inbyggt i detta. Det är ju samma med oss män. Vi kan ju inte heller kontrollera våra känslor när det kommer till ilska och aggressivitet till exempel.
Vilka ”vi”? Jag känner till flera som kontrollerar ilska. Kan man inte det är man inte man än.
Senast redigerad av Raven2.0 2023-05-15 kl. 08:58.
Citera
2023-05-15, 08:26
Medlem
Här går psykologen Jordan Peterson, beundrad av många unga män för sina insikter om allt från psykologi till Bibeln till transvård, igenom personlighetsskillnader mellan kvinnor och män. https://youtu.be/qYHcQPf2kLY
Kort sagt, kvinnor har av naturen generellt sett högre nivåer av neuroticism och ångest för att kvinnor är fysiskt svagare än män och måste ta hand om bebisar. Världen är farligare för kvinnor och bebisar än för män och därför har evolutionen gjort kvinnor känsligare för att de ska kunna undvika faror. Ja, ungefär så, enligt Peterson i alla fall, kolla själv på videosnutten. (Det är från en längre föreläsning om allt möjligt psykologiskt men någon har klippt ut en bit på 8 min och lagt till bilder på sådant där typiskt motivationsyoutubervis.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in