Citat:
Du är en väldigt trångsynt och förvriden person. Att förknippa dig själv med män som får ett samhälle att rulla, men inte med kriminella, de som skapar krig och de som förstör samhället? Du kan inte ägna kvinnorna en enda positiv tanke eller vad de har åstadkommit för er män. Du låter enbart som en stor jävla narcisisst faktiskt.
Jag kommer aldrig att hålla med dig. Finns kvinnor som ensamma får fostra upp ett barn och att göra allt det svåra jobbet själv. De behöver inte en man för det, även om det underlättar att hjälpas åt. En utlösning från en man är inget som kräver särskilt mycket intelligens och arbetskraft. Det sker även i djurriket utav arter som saknar en människohjärna, dessutom finns det djur som är tvåkönade? Det är en naturlig kraft. Det kan även en utvecklingsstörd klara av, inte fan bygger ett manligt könsorgan upp detta samhället.
Vad har du tillfört detta samhälle som skulle kunna utmärka dig till en så fantastisk man som du utger dig för att vara? Vad har du som en kvinna behöver? Fjanterier. Tror du att intelligens sitter i ett könsorgan så är du fan i mig dum huvudet.
Jag kommer med glädje att inte lägga ner mer tid på dig. Du och ditt könsorgan betyder ingenting. Det enda du kan lösa med din penis är kanske ett barn, frågan är om någon tjej ens är intresserad utav en som dig? Det saknas mycket annat där uppe.
Kan med stor säkerhet säga att du som man inte behövs mer än till möjligtvis reproduktionen för människoartens överlevnad. Det är så just denna art fungerar. Men att en kvinna behöver män är skitsnack, dock väljer könen att samarbeta och det är en helt annan sak. Men det är inget en KVINNA BEHÖVER. Du måste förstå skillnaden på ett samarbete och att behöva någon.
Jag kommer aldrig att hålla med dig. Finns kvinnor som ensamma får fostra upp ett barn och att göra allt det svåra jobbet själv. De behöver inte en man för det, även om det underlättar att hjälpas åt. En utlösning från en man är inget som kräver särskilt mycket intelligens och arbetskraft. Det sker även i djurriket utav arter som saknar en människohjärna, dessutom finns det djur som är tvåkönade? Det är en naturlig kraft. Det kan även en utvecklingsstörd klara av, inte fan bygger ett manligt könsorgan upp detta samhället.
Vad har du tillfört detta samhälle som skulle kunna utmärka dig till en så fantastisk man som du utger dig för att vara? Vad har du som en kvinna behöver? Fjanterier. Tror du att intelligens sitter i ett könsorgan så är du fan i mig dum huvudet.
Jag kommer med glädje att inte lägga ner mer tid på dig. Du och ditt könsorgan betyder ingenting. Det enda du kan lösa med din penis är kanske ett barn, frågan är om någon tjej ens är intresserad utav en som dig? Det saknas mycket annat där uppe.
Kan med stor säkerhet säga att du som man inte behövs mer än till möjligtvis reproduktionen för människoartens överlevnad. Det är så just denna art fungerar. Men att en kvinna behöver män är skitsnack, dock väljer könen att samarbeta och det är en helt annan sak. Men det är inget en KVINNA BEHÖVER. Du måste förstå skillnaden på ett samarbete och att behöva någon.
Jag är inte den som säger att kvinnor inte behöver män och att män inte behöver kvinnor, tvärtom så sa jag i ett av förra inläggen bokstavligen att kvinnor behöver män och att män behöver kvinnor, så vem här är narcissisten?
Hahaha jag ser att du undviker att svara på frågan. Singelmammor, tvåkönade djur bla bla hurr durr skitsnack har inget med saken att göra. Jag försöker igen, lite tydligare den här gången: HUR har du tänkt bli gravid utan män? Hmmmm? Bara det där lilla visar svart på vitt att du är beroende av män.
Wow jag trodde att du hade åtminstone 2 hjärnceller, men jag hade tydligen fel, du kan inte ha mer än en halv. Peka gärna ut exakt vart jag har påstått att det där det manliga könsorganet som har byggt samhället. Hmmm?
Haha nu har du tom lyckats säga emot dig själv i försök att inte erkänna att du har fel. Mannen behövs för reproduktionen för människoartens överlevnad, det är just så denna art fungerar meeeeen att en kvinna behöver en man är skitsnack.
Igen, säg mig hur har du tänkt bli gravid utan en man? Visar inte det svart på vitt att du är beroende av män? Hallå, hur dum är du? Herregud vad söt "könen väljer att samarbeta". Det kan alltså inte ha någonting att göra med att en av människans största instinkter är reproduktion och att det är därför vi har sexdriv och attraheras av det motsatta könet, nej nej. Allt det där med biologi, evolution, våra instinkter och hela den biten har absolut inget med saken att göra, utan det är så enkelt som att kvinnor bara "väljer" att samarbeta med män. Helt otroligt...
Sen är frågan varför kvinnor trots alla friheter och rättigheter de har fått, möjlighet till karriär och egna pengar, självständighet och allt det där bara har blivit mer olyckliga än innan. Kan det ha något att göra med feminism, att man försöker förstöra det här med roller i samhället, utrota kärnfamiljen och det maskulina och feminina?
! Ha det gött mannen och hoppas du åstadkommit något för samhället innan du dör, men troligtvis inte.