2023-07-11, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag tycker den är exakt som tidigare. Vad då reklam? Du menar de trailrar för andra program som visas när man startar en film eller serie? Det är ju bara att klicka förbi. Utbudet förändras hela tiden, men det är definitivt större nu än för ett år sedan.

Kommer inte åt ett smack. Det står hyr/köp på allt och under fliken kostnadsfritt med reklam står det bara ett problem uppstod. Och går jag in på prenumerationer står det att jag inte har någon även fast jag har det om man kollar abonnemang som man har via applekonto.
Citera
2023-07-11, 20:55
Medlem
Är det någon annan som har problem med väldigt sega kanalbyten och laddningstid på N1. Hos mig tar det ungefär 30s innan man får bild när jag byter kanal.
Citera
2023-07-11, 23:04
Avslutad
Måste ha varit nå skumt med min app. Nu funkar de som den gjorde förut. Någon som provat att skaffa mgm tjänsten? Är sugen på att se Stargate
Citera
2023-07-12, 07:56
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtimra
Vet inte vilken leverantör du har, men jag kör N1 med tivimate, och jag har olika kategorier med olika genrer.😊

Jaså? Jag kör också N1. Så du har inte bara kategorier som "nordic" och "english"? Utan även krim, drama, skräck o.s.v..? Fattar inte varför inte jag har det om jag har samma leverantör, samma app!?

Har man en kategori för exempelvis Kriminalserier är det ju oerhört mycket lättare att hitta något man villse. Nu ligger i stort sett allt huller och buller för mig. All nordisk under en kategori, that's it.
Senast redigerad av zlikyr 2023-07-12 kl. 07:59.
Citera
2023-07-12, 08:01
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
Ok, tack! Jag har ett köpt konto, som på något sätt är knutet till Indien (alla rekommendationer och nyheter är för indiska filmer och serier), men tidigare har alla amerikanska serier och filmer funnits i sortimentet, om än lite dolda. Får se om jag kanske kan ändra regionen på kontot för att lösa problemet.

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag tycker den är exakt som tidigare. Vad då reklam? Du menar de trailrar för andra program som visas när man startar en film eller serie? Det är ju bara att klicka förbi. Utbudet förändras hela tiden, men det är definitivt större nu än för ett år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Måste ha varit nå skumt med min app. Nu funkar de som den gjorde förut. Någon som provat att skaffa mgm tjänsten? Är sugen på att se Stargate

Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Idag finns där 20 stycken. Underbart, men det finns risk att dom bara ligger en begränsad tid.
Funderar på att köpa en prisnedsatt hårddisk på amazon.se, villkoret är att skapa medlemsskap i Amazon Prime, är det lätt och problemfritt att avsluta abonnemanget under gratisperioden eller struligt som man har läst om, ni som har abonnemang, någon som vet?
Citera
2023-07-12, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Jaså? Jag kör också N1. Så du har inte bara kategorier som "nordic" och "english"? Utan även krim, drama, skräck o.s.v..? Fattar inte varför inte jag har det om jag har samma leverantör, samma app!?

Har man en kategori för exempelvis Kriminalserier är det ju oerhört mycket lättare att hitta något man villse. Nu ligger i stort sett allt huller och buller för mig. All nordisk under en kategori, that's it.

Jo det är så det är kategoriserat tyvärr
Citera
2023-07-12, 09:57
Medlem
BitGirls avatar
Citat:

Nu minns jag inte direkt hur jag hade det när jag hade N1. Men det jag minns så låg alla 4K i en kategori och alla Beck i en kategori, naturligtvis "barn" i sin. Svenska i sin. Men jag kände de kunde ha lagt in bättre (i allafall) serierna som jag följer mest
Citera
2023-07-12, 10:45
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Funderar på att köpa en prisnedsatt hårddisk på amazon.se, villkoret är att skapa medlemsskap i Amazon Prime, är det lätt och problemfritt att avsluta abonnemanget under gratisperioden eller struligt som man har läst om, ni som har abonnemang, någon som vet?

Det är bara några klick med musen som krävs. Busenkelt att säga upp. Att de såklart kommer spara all din information till tidernas ände är en annan sak.
Citera
2023-07-12, 11:46
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Direkt när .se lanserades slog jag av och på ett par gånger helt utan problem, tjänsten är dock så bra att idag har jag årsabonnemang. Bara streamingtjänsten är lätt värd pengarna men sen får man gratis frakt på det mesta man beställer, ofta med leverans fram till dörren. Min erfarenhet av supporten är bara bra.

Enda negativa jag har just nu är att jag tycker årets primedagar är innehållsfattiga, i år blir det inget köp i motsats till förra året som blev som en liten julafton, dyrt men trevliga paket.
Citera
2023-07-12, 14:28
Medlem
Citat:

Jo fel av mig, det är som du beskriver det. Jag har likadant, förstår vad du menar, skulle varit som du beskriver det istället
Citera
2023-07-12, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Du har fel.
Man kan köra tex Tivimate på Tvip 605 i Android-läget.

Fel.

Äldre versioner är ren Linux där det inte går ladda ner Tivimate på.

Så för att kopiera dig, hade du varit läskunnig hade du förstått at det var en äldre TVIP 605 det handlade om.
Citera
2023-07-12, 19:51
Medlem
Varför är det så segt på N1. Har varit så i flera dagar. Det tar en evighet innan portalen laddas. Och sedan när man kommer in så tar det en 30 sekunder innan bilden kommer när man byter kanal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in