Ursprungligen postat av unsnow
Någon som vet om det på ett (hyfsat) stabilt sätt går att köra Android på en äldre TVIP 605? Har googlat en del men inte hittar speciellt mycket mer än nåt mindre där nån skrivit att de kört dual OS.
Citat:
Ursprungligen postat av
instagam
Går ju att köra den i Android-läget.
Men hade valt att köra i default-läget.
Är du missnöjd med boxen?
TVIP 605 är en ren Linuxmaskin, går ej att köra Android appar på den.
Däremot går det utmärkt att köra Android på den nya TVIP 705 och uppåt.
De har valmöjlighet att köra Linux eller Android.
TVIP med Linux äger förresten, man slipper en felorsak som många i denna tråden klagar på.
Android har dock andra fördelar.