Citat:
Ursprungligen postat av
instagam
Du har fel.
Man kan köra tex Tivimate på Tvip 605 i Android-läget.
På min går det inte, har en av de första som såldes.
Jag har ej fel, vet många fler än mig som har bland de första TVIP 605. Går ej att köra Android på dem.
Du är en ruggig Messerschmitt, kan aldrig erkänna att du har fel.
Har nu gett upp hoppet om dig o konstaterat att du är fullkomligt slut i knoppen gällande vissa frågor.
Ha de bra, punkt slut....