Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Jag vågar påstå att Arteta har visat betydligt mer som manager under det sista året eller så än vad Ten Hag har gjort under samma period.
Jo, vi var väldigt, väldigt nära på att ta hem PL-bucklan. Och det var mer så att vi förlorade titeln än att Man City vann den, dock så finns det ingen ursäkt för det. Och om du fick med dig vad jag faktiskt skrev under 22/23 så borde du ha fått med dig att jag var hela vägen klar på att Man City var titelfavoriter - men att Arsenal är det enda laget som kan utmana oljeklubben, samt att AFC skulle som sämst hamna 2:ai EPL 22/23. Men det förekom i bland att jag skrev ngt annat när div användare dissade/hånade Arsenal.
Att diskutera med dig, är ungefär som att prata om politik med en 6-åring.
Arteta vann inget 22/23 det gjorde Ten Hag!
Bara på pappret ni var ”nära”, City gick kräftgång länge innan de snyggade till sig. Du fick uppläxning av mig hur ni skulle agera under våren… 130 % stämde in.
Du sa ni skulle vinna vilket finns bevis på samt bevis på att du erkänner ditt fel. Läs dina inlägg så hittar du annars påminner jag gärna dig genom att posta dom igen med ett nöje.
Ändå förstår 6-åringen mer än dig…
————
När jag ändå har dig på tråden kan du följa dina egna råd….
210601
Annars så tycker jag att det är på hög tid att du lär dig att bli lite mera rakryggad. Istället för att stämpla andra som troll, så borde du ta och diskutera på ett vettigt sätt.
210415
Kan du inte åtminstonde försöka att hålla en vuxen och saklig ton, även om du ligger på dagisnivå mentalt?