2023-07-11, 10:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Att Ten Hag & Arteta är jämbördiga för närvarande.

Så nära var ni inte, City vaska sista 2 omgångarna annars var hade det varit mer poängskillnad.
Sedan skåpade City ut er i era möten framförallt på deras hemmaplan.
Nu pratar vi det som hänt för framtidens resultat vet vi inget om, du hävdade ni skulle vinna 22/23 men failade och du fick krypa till korset och erkänna att du hade fel.

Du är som trollerilåda, hokuspokus; ett dåligt skämt kom ur lådan. Fler googlingar på det?
Jag vågar påstå att Arteta har visat betydligt mer som manager under det sista året eller så än vad Ten Hag har gjort under samma period.

Jo, vi var väldigt, väldigt nära på att ta hem PL-bucklan. Och det var mer så att vi förlorade titeln än att Man City vann den, dock så finns det ingen ursäkt för det. Och om du fick med dig vad jag faktiskt skrev under 22/23 så borde du ha fått med dig att jag var hela vägen klar på att Man City var titelfavoriter - men att Arsenal är det enda laget som kan utmana oljeklubben, samt att AFC skulle som sämst hamna 2:ai EPL 22/23. Men det förekom i bland att jag skrev ngt annat när div användare dissade/hånade Arsenal.

Att diskutera med dig, är ungefär som att prata om politik med en 6-åring.
Citera
2023-07-11, 11:09
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag vågar påstå att Arteta har visat betydligt mer som manager under det sista året eller så än vad Ten Hag har gjort under samma period.

Jo, vi var väldigt, väldigt nära på att ta hem PL-bucklan. Och det var mer så att vi förlorade titeln än att Man City vann den, dock så finns det ingen ursäkt för det. Och om du fick med dig vad jag faktiskt skrev under 22/23 så borde du ha fått med dig att jag var hela vägen klar på att Man City var titelfavoriter - men att Arsenal är det enda laget som kan utmana oljeklubben, samt att AFC skulle som sämst hamna 2:ai EPL 22/23. Men det förekom i bland att jag skrev ngt annat när div användare dissade/hånade Arsenal.

Att diskutera med dig, är ungefär som att prata om politik med en 6-åring.
Arteta vann inget 22/23 det gjorde Ten Hag!

Bara på pappret ni var ”nära”, City gick kräftgång länge innan de snyggade till sig. Du fick uppläxning av mig hur ni skulle agera under våren… 130 % stämde in.
Du sa ni skulle vinna vilket finns bevis på samt bevis på att du erkänner ditt fel. Läs dina inlägg så hittar du annars påminner jag gärna dig genom att posta dom igen med ett nöje.

Ändå förstår 6-åringen mer än dig…

————
När jag ändå har dig på tråden kan du följa dina egna råd….

210601
Annars så tycker jag att det är på hög tid att du lär dig att bli lite mera rakryggad. Istället för att stämpla andra som troll, så borde du ta och diskutera på ett vettigt sätt.

210415
Kan du inte åtminstonde försöka att hålla en vuxen och saklig ton, även om du ligger på dagisnivå mentalt?
Citera
2023-07-11, 17:44
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Arteta vann inget 22/23 det gjorde Ten Hag!

Bara på pappret ni var ”nära”, City gick kräftgång länge innan de snyggade till sig. Du fick uppläxning av mig hur ni skulle agera under våren… 130 % stämde in.
Du sa ni skulle vinna vilket finns bevis på samt bevis på att du erkänner ditt fel. Läs dina inlägg så hittar du annars påminner jag gärna dig genom att posta dom igen med ett nöje.

Ändå förstår 6-åringen mer än dig…

————
När jag ändå har dig på tråden kan du följa dina egna råd….

210601
Annars så tycker jag att det är på hög tid att du lär dig att bli lite mera rakryggad. Istället för att stämpla andra som troll, så borde du ta och diskutera på ett vettigt sätt.

210415
Kan du inte åtminstonde försöka att hålla en vuxen och saklig ton, även om du ligger på dagisnivå mentalt?
Ten Hag/Man Utd vann Ligacupen, en titel som du och övriga i klanen hävdade var helt obetydlig när Arsenal senast vann den - fast det har väl du/ni säkert glömt bort nu? Och saken är klar, vi dominerade ligan totalt förra säsongen, låg 1:a på tabellen i mer än 200 dagar (vilket annat lag har gjort det i PL-historien?). Men i slutändan, så förlorade vi titeln för egen maskin, och skänkte bort titeln till Man City.

Det övriga skräpet som du skriver, håller jag helt enkelt för hög klass till att ge seriösa svar på.
Citera
2023-07-11, 18:09
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ten Hag/Man Utd vann Ligacupen, en titel som du och övriga i klanen hävdade var helt obetydlig när Arsenal senast vann den - fast det har väl du/ni säkert glömt bort nu? Och saken är klar, vi dominerade ligan totalt förra säsongen, låg 1:a på tabellen i mer än 200 dagar (vilket annat lag har gjort det i PL-historien?). Men i slutändan, så förlorade vi titeln för egen maskin, och skänkte bort titeln till Man City.

Det övriga skräpet som du skriver, håller jag helt enkelt för hög klass till att ge seriösa svar på.
Om man inte vinner den kallar vi den Kalle anka cup eftersom er vinst räknas enligt dig så räknas deras och således vann Ten Hag mer än Arteta. Jämförelsen är Ten Hag - Arteta, ska du blanda in Liverpool blir det många sidor pokaler och dit vill du inte gå hehe

Ja vilket annat lag har lett serien så länge men ändå sumpat det? 3 topplaceringar av 7 översta är imponerande av misslyckanden. Sen är det när tabellen summeras som det gäller vara överst.

Om du håller så hög klass varför skriva med mindre bemedlade som i allmänhet är dumma i huvet och är troll?

Seså upp på hästen igen nya möjligheter 23/24.

Låt nu tråden handla om fotboll..
Citera
2023-07-11, 18:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Om man inte vinner den kallar vi den Kalle anka cup eftersom er vinst räknas enligt dig så räknas deras och således vann Ten Hag mer än Arteta. Jämförelsen är Ten Hag - Arteta, ska du blanda in Liverpool blir det många sidor pokaler och dit vill du inte gå hehe

Ja vilket annat lag har lett serien så länge men ändå sumpat det? 3 topplaceringar av 7 översta är imponerande av misslyckanden. Sen är det när tabellen summeras som det gäller vara överst.

Om du håller så hög klass varför skriva med mindre bemedlade som i allmänhet är dumma i huvet och är troll?

Seså upp på hästen igen nya möjligheter 23/24.

Låt nu tråden handla om fotboll..
Ja, det kom ju säkert 100 inlägg ifrån klanmedlemmarna på ngn timme efter att Liverpool vann den tunga Ligacupen.

Vem fan har egentligen påstått ngt annat än att Man United vann Lugacupen 22/23? Men poänget är, att Arteta har visat betydligt mer som manager under det sista året än vad Ten Hag har gjort.
Citera
2023-07-11, 18:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Harry Redknapp säger att Arsenal blir den största utmanaren till Man City kommande säsong.

Vilken förklaring har FB’s egna soffexperter till det?
Citera
2023-07-11, 18:32
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:

Där har du faktiskt fel. Det är 3 av 5 eller 4 av 7. Här är topplistan över dagar på topp utan att i slutändan vunnit ligan.

1. Arsenal 22/23 - 248
2. Newcastle 95/96 - 212 (Vilket även besvarade Generalanderssons fråga om vilket annat lag som legat 1:a i över 200 dagar)
3. Arsenal 02/03 - 189
4. Man Utd 97/98 - 187
5. Arsenal 07/08 - 156
6. Liverpool 18/19 - 141
7. Arsenal 13/14 - 128

Den klubb som faktiskt har spenderat längst på toppen är Chelsea med 274 dagar säsongen 14/15 (Liverpool ska ha tangerat det under pandemisäsongen men det räknas knappt eftersom pandemin drog ut på det.)
Citera
2023-07-11, 18:38
Bannlyst
Citat:
Harry Redknapp säger att Arsenal blir den största utmanaren till Man City kommande säsong.

Vilken förklaring har FB’s egna soffexperter till det?

Liverpool blir den största utmanaren till City. Ditt lag skiter ner sig i viktiga matcher och förlorar mot bottenlag. Att ni har värvat två kassa mittfältare i Havertz och Rice skadar både ert lag och er kassa.

Bete dig lite i tråden också, din clown.
Citera
2023-07-11, 18:56
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Där har du faktiskt fel. Det är 3 av 5 eller 4 av 7. Här är topplistan över dagar på topp utan att i slutändan vunnit ligan.

1. Arsenal 22/23 - 248
2. Newcastle 95/96 - 212 (Vilket även besvarade Generalanderssons fråga om vilket annat lag som legat 1:a i över 200 dagar)
3. Arsenal 02/03 - 189
4. Man Utd 97/98 - 187
5. Arsenal 07/08 - 156
6. Liverpool 18/19 - 141
7. Arsenal 13/14 - 128

Den klubb som faktiskt har spenderat längst på toppen är Chelsea med 274 dagar säsongen 14/15 (Liverpool ska ha tangerat det under pandemisäsongen men det räknas knappt eftersom pandemin drog ut på det.)

Usch dumma mig som var för snäll.
Har haft bild på listan men trodde den var borta (hittade den nu) så tack för textformat.

Alla säsonger räknas sen kan de ha mindre värde av olika anledningar. Pandemin var i mer än en säsong.
Citera
2023-07-11, 19:12
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ja, det kom ju säkert 100 inlägg ifrån klanmedlemmarna på ngn timme efter att Liverpool vann den tunga Ligacupen.

Vem fan har egentligen påstått ngt annat än att Man United vann Lugacupen 22/23? Men poänget är, att Arteta har visat betydligt mer som manager under det sista året än vad Ten Hag har gjort.
Du gjorde syftning på det, var det var 100 inlägg, så få inlägg skriver inte stora mäktiga Liverpool 🤣

Utan nyförvärv från bättre lag hade resulterat sett annorlunda ut är det då Artetas förtjänst? Han visade åtminstone att han saknar verktyg i lådan när han kastade bort möjligheten till ligaseger.
Sen är bra att bli 2:a med dom förutsättningarna.
Citera
2023-07-11, 23:15
Medlem
Skarparattarns avatar
Spännande med Manor Solomon
Citera
2023-07-12, 08:42
Medlem
Brighton är på väg göra en otroligt spännande värvning.,en ung rumän vid namn Adrian Mazilu.
17år ,tränas av Hagi som har öst lovord länge.
Nu ser det ut han hamnar i Brighton,kommer bli spännande se honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in