Citat:
Ursprungligen postat av
B-Dawk
Det finns ju en anledning till att han fick jobbet i Ajax och där han även lyckades bättre än föregångarna under de åren han hade han om klubben. Ajax hade inte vunnit ligan på några år när Ten Hag kom in i bilden. Ten Hag vann ligan alla år han hade hand om Ajax hela säsongen plus addera några cup-titlar. Inte så svårt kanske i Holland men de hade inte vunnit en enda titel på fyra år när Ten Hag kom in i bilden.
Sen kom Ten Hag trea med ett lag du absolut inte trodde skulle nå topp 4 så så jävla dålig kan han inte vara.
Men du är ju aldrig imponerad av något annat än Arsenal och dess spelare/tränare. Eller jo du är nog imponerad av dig själv titt som tätt. Men ditt trollande imponerar inte på någon av oss andra här. Gå igenom trådar du skapat här på Flashback så inser du nog själv att du är rätt dålig på att trolla när dina fabler från olika trådstarter säger emot sig själva.
Det finns väl en anledning till att varför bl.a Arsenal, Bayern och Barca skippade Ten Hag? (EtH blev kopplad till samtliga av dessa klubbar kort tid efter 18-19 säsongen med Ajax). Och enda klubben, förutom Man United, som i slutändan verkligen visade intresse för Ten Hag var Mönchengladbach. Hur kommer det sig att bara B-klubbar var ute efter Ten Hag, om han nu är detta taktiska geniet som du ska ha det till? Jag kan ju naturligtvis ta fel, men jag känner mig ganska så trygg på att projekt Ten Hag kommer att misslyckas. Och jag måste säga mig betydligt mer impad över Eddie Howe i Newcastle än Ten Hag i Man Utd.
Jodå, jag kan allt bli imponerad av andra lag än bara Arsenal - och det är inte alls så att jag alltid blir imponerad över AFC. Du/ni skriver en hel del om att jag trollar osv. Men ska göra en sak klar för dig, jag är en seriös användare - dock så föredrar jag fakta över känslor. Och allvarligt talat, så bryr jag mig mindre än 0% om du kallar mig för troll e.l.