2023-07-10, 23:46
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
du har är en av få genuina arsle fans här som aldrig brytt sig eller påverkats av all min hets så förstör inte det du byggt upp trots allt piss trollet generalen fått dig svälja tack

Ibland måste även jag få käfta tillbaks eller? 😁 Speciellt när det är ett så öppet mål.
Citera
2023-07-11, 00:14
Medlem
Drickbacks avatar
Vad man tycker om MU är väl inget som egentligen behövs skrivas om, tycker de hör det bättre nu än under Solskjeaer för Då var det god dag yxskaft hur spelar vi egentligen? Ops fick vi 3 p idag? Oj va bra..

Att bli trea med det laget och vinna Carabao och finalförlusten i FA är ganska bra sett till truppen, sammantaget bättre än tvåan.

Likvärdig kunskap mellan Ten Hag & Arteta, innan påhoppen börjar så var det först när Arteta började värva från klubbar över dom som de började vinna. I slutet av förra säsongen syntes det tydligt att erfarenhet av ledarskap saknades, tar tid att bygga upp sånt. Om man ska slå City i längden måste man kunna se vart laget är för stunden och hur man lägger upp kommande period. Sen får man inte bli så utspelade som man blev mot City, seniorer mot juniorer. Så ska Arteta vinna ligan och gå hyfsat långt i PL med denna trupp vill det till ett uppsving i kunskap om fotboll & psykologi.

Är det en slump att hjälptränaren och doktorn (för mig den titeln, orkar inte googla) lämnat? Japp Liverpool har haft samma dilemma och ännu har rörande staben.
Senast redigerad av Drickback 2023-07-11 kl. 00:36.
Citera
2023-07-11, 00:44
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Bland det dummaste som jag nånsin har läst i hela mitt liv. Herrejävlar vilket helkorkat inlägg
Svider sanningen? Är det typiskt Arsenal fans att svara på dagisnivå och dessutom utan att komma med saklig argumentation?

Senast 23/24 skulle ni vinna PL - upp till bevis, sista året att hinna uppnå din träffsäkra spådom.

Du är som den gamla leksaken där man trycker ner stålspaken flera gånger sedan snurrade den i evigheter. (Utan att något vettigt kom ur den)
Citera
2023-07-11, 00:52
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
bortsett från det minns du alla de glåpord du sänkt och näthatat er nuvarande tränare med utan att drickback från maffian behöver leta fram det ?
Hade han fel då? Arsenal suger fortfarande och Arteta fick en gratissäsong för att dom andra topplagen floppade. När dom kommer utanför topp fyra nästa säsong, så hade han kunnat sagt att han hade rätt gällande Arteta om han inte ändrat sig på senare tid..?
Citera
2023-07-11, 01:19
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Korrekt. Jag anser Ten Hag att vara en överskattad manager, dvs en one season wonder. Och skälet till det är kort o gott p g a Ten Hag har inte uträttat ett dugg i sin tränarkarriär förutom den där ena säsongen med Ajax, annars så ser man klart o tydligt att Ten Hag är en ganska medelmåttig manager. Och självklart så spelar Man United annorlunda under Ten Hag, alla managers har ju sin egen filosofi. Men ärligt, så är jag inte ett dugg imponerad över projekt Ten Hag.

Det finns ju en anledning till att han fick jobbet i Ajax och där han även lyckades bättre än föregångarna under de åren han hade han om klubben. Ajax hade inte vunnit ligan på några år när Ten Hag kom in i bilden. Ten Hag vann ligan alla år han hade hand om Ajax hela säsongen plus addera några cup-titlar. Inte så svårt kanske i Holland men de hade inte vunnit en enda titel på fyra år när Ten Hag kom in i bilden.
Sen kom Ten Hag trea med ett lag du absolut inte trodde skulle nå topp 4 så så jävla dålig kan han inte vara.

Men du är ju aldrig imponerad av något annat än Arsenal och dess spelare/tränare. Eller jo du är nog imponerad av dig själv titt som tätt. Men ditt trollande imponerar inte på någon av oss andra här. Gå igenom trådar du skapat här på Flashback så inser du nog själv att du är rätt dålig på att trolla när dina fabler från olika trådstarter säger emot sig själva.
Citera
2023-07-11, 02:03
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Bland det dummaste som jag nånsin har läst i hela mitt liv. Herrejävlar vilket helkorkat inlägg

hann inte ens läsa 1 inlägg från den användaren jag citerar nedan för att hitta ett inlägg som var dummare

(FB) Allt om engelsk fotboll 23/24

vet det är en du brukar ogilla hata och alltid kräva att vi tar fram källor när han hävdar saker men försök tänk bort det när du citerar mig och ger ditt svar för den enda som föraktar honom mer än oss andra är alltid du 😏
Citera
2023-07-11, 02:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Det finns ju en anledning till att han fick jobbet i Ajax och där han även lyckades bättre än föregångarna under de åren han hade han om klubben. Ajax hade inte vunnit ligan på några år när Ten Hag kom in i bilden. Ten Hag vann ligan alla år han hade hand om Ajax hela säsongen plus addera några cup-titlar. Inte så svårt kanske i Holland men de hade inte vunnit en enda titel på fyra år när Ten Hag kom in i bilden.
Sen kom Ten Hag trea med ett lag du absolut inte trodde skulle nå topp 4 så så jävla dålig kan han inte vara.

Men du är ju aldrig imponerad av något annat än Arsenal och dess spelare/tränare. Eller jo du är nog imponerad av dig själv titt som tätt. Men ditt trollande imponerar inte på någon av oss andra här. Gå igenom trådar du skapat här på Flashback så inser du nog själv att du är rätt dålig på att trolla när dina fabler från olika trådstarter säger emot sig själva.
Det finns väl en anledning till att varför bl.a Arsenal, Bayern och Barca skippade Ten Hag? (EtH blev kopplad till samtliga av dessa klubbar kort tid efter 18-19 säsongen med Ajax). Och enda klubben, förutom Man United, som i slutändan verkligen visade intresse för Ten Hag var Mönchengladbach. Hur kommer det sig att bara B-klubbar var ute efter Ten Hag, om han nu är detta taktiska geniet som du ska ha det till? Jag kan ju naturligtvis ta fel, men jag känner mig ganska så trygg på att projekt Ten Hag kommer att misslyckas. Och jag måste säga mig betydligt mer impad över Eddie Howe i Newcastle än Ten Hag i Man Utd.

Jodå, jag kan allt bli imponerad av andra lag än bara Arsenal - och det är inte alls så att jag alltid blir imponerad över AFC. Du/ni skriver en hel del om att jag trollar osv. Men ska göra en sak klar för dig, jag är en seriös användare - dock så föredrar jag fakta över känslor. Och allvarligt talat, så bryr jag mig mindre än 0% om du kallar mig för troll e.l.
Citera
2023-07-11, 02:20
Medlem
Free12s avatar
Det blir ironiskt som fan när någon slänger in Arsenal som storklubb på nivå med Barca och Bayern (som våldtar Arsenal i varje möte), men samtidigt kallar United för B-lag...
Citera
2023-07-11, 02:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det blir ironiskt som fan när någon slänger in Arsenal som storklubb på nivå med Barca och Bayern (som våldtar Arsenal i varje möte), men samtidigt kallar United för B-lag...

Är West Ham en större klubb än The Gunners?
Citera
2023-07-11, 02:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Poänget, är att i 2023 så är Arsenal bättre än Man Utd på alla möjliga sätt - och AFC hade i dag vunnit över United i 9 av 10 matcher. Så vad är det egentligen som är ”ironiskt som fan” med det faktumet att Arsenal har ett mkt bättre lag (samt att vi är en mer respekterad klubb) än vad Man Utd har/är i dag?
Citera
2023-07-11, 03:49
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Är West Ham en större klubb än The Gunners?
Vid förhandlingsbordet så kör West Ham över Arsenal Skulle säga att West Ham en dålig dag är på samma nivå som Tottenham och sen får du avgöra vilka som är störst? West Ham/ Spurs eller nollorna?
Senast redigerad av Free12 2023-07-11 kl. 03:52.
Citera
2023-07-11, 05:59
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Vilken sanning? Och skriver man ett idiotiskt inlägg så förtjänar man ej heller att få ett relevant svar, därför.

Ja, jag tror att vi kommer att vinna titeln kommande säsong. Vi var ytterst nära förra säsongen, och vårat lag har nu fått mer erfarenhet, dessutom så kommer vi att förstärka truppen - ngt som vill göra oss bara ännu bättre än det vi redan är.

Alltså, att tjata med ett småtroll som dig är som att ge mat till en död häst.
Att Ten Hag & Arteta är jämbördiga för närvarande.

Så nära var ni inte, City vaska sista 2 omgångarna annars var hade det varit mer poängskillnad.
Sedan skåpade City ut er i era möten framförallt på deras hemmaplan.
Nu pratar vi det som hänt för framtidens resultat vet vi inget om, du hävdade ni skulle vinna 22/23 men failade och du fick krypa till korset och erkänna att du hade fel.

Du är som trollerilåda, hokuspokus; ett dåligt skämt kom ur lådan. Fler googlingar på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in