2023-07-11, 15:15
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Hon är kompis med ett barn som bor på samma adress. Hennes bolag som hon är aktiv i har samma adress som gäddan osv osv. Finns massor som kopplar
Hon arbetar även inom samma ”bransch” som ”Nummer 253”, d v s som scenarbetare. Det framgår om man kollar på hennes Facebook-sida.
Citera
2023-07-11, 15:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Det var inte JB som var med i bilen det var sandnegerns älskarinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Vad heter den sandnegerälskskande älskarinnan?
Hur får du honom till en sandneger? En sandneger är en arab. Curryneger är det vi har här då han mer sannolikt är importerad från Asien. Skillnaden är lika uppenbar och viktig som den mellan kniv och gaffel.
Citera
2023-07-11, 15:17
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coldzera
Jag har ingen aning om hur en människa reagerar i en sådan situation men kan tänka mig att många får panik. Hon har ju sett konfrontationen på parkeringen och sedan går de mot husbilen och öppnar dörren. Hon blev väl rädd och försökte försvara sig. Men fortfarande är det så att vi inte har en aning om vad gäddan berättat för henne om mötet eller åldern på personen.

Ja givet att kvinnan byts ut mot en man i ett liknande scenario så tror jag att mannen skulle ha behandlats på samma sätt. Det går helt enkelt inte att veta vad personen som åkte med i husbilen visste om vare sig mötet eller åldern på personen. Dumpen hade blurrat även i det fallet.

Om det hade varit två män, varav bara den ena deltagit i chatten, hur skulle Dumpen då kunna hänga ut ens den av männen som lämnar bilen för att möta ungen? Det går ju inte att göra ett säkert antagande på vem som är vem i en sådan situation så tillvida det saknas bildmaterial.
Citera
2023-07-11, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Är inte det mer hobbyuppfödning som är ciggrökande sjuksrivna wt-brudars grej? De som jobbar med bruks, specialsök odyl brukar vara en helt annan kategori enligt min erfarenhet.

Du har säkert en poäng, men tror det kan finnas överlappningar även med sådant. Hundintresse i sig är det ju inget fel på, men wt-tjejer har ofta ganska enkla, emotionella psyken och hundar är hanterliga och begripliga för dem. Brukar ofta vara det som är ingången för dem. Hon har antagligen varit ganska lättledd när gäddan kommit dragande med sina sjuka perversioner, får inte direkt känslan av att två likasinnade dragits till varandra.
Senast redigerad av Charvet 2023-07-11 kl. 15:22.
Citera
2023-07-11, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
Hon kan väl ha hört konfrontationen ute på parkeringen?
Absolut kan det vara så. Vissa i tråden är så desperata efter en kvinnlig gädda att hänga ut att de helt skiter i allt kritiskt tänkande och bara vill se blod. Sorgligt.
Senast redigerad av coldzera 2023-07-11 kl. 15:23.
Citera
2023-07-11, 15:21
Medlem
Är intresserad av #235 brittsregister på Lexbase. Gissar på knark eller snusk.

Man tappar inte alla tänder i överkäken vid 45 om man har ett normalt leverne. Karln måste ju leva på soppor.
Citera
2023-07-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är intresserad av #235 brittsregister på Lexbase. Gissar på knark eller snusk.

Man tappar inte alla tänder i överkäken vid 45 om man har ett normalt leverne. Karln måste ju leva på soppor.

Tippar på att han har löständer. Men uppenbarligen är han stolt över sin tandlösa överrad, som gör att han kan suga pojkkuk utan att tänderna är i vägen.
Citera
2023-07-11, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Hon arbetar även inom samma ”bransch” som ”Nummer 253”, d v s som scenarbetare. Det framgår om man kollar på hennes Facebook-sida.

Konstigt att hennes FB ligger kvar och är helt öppen fortfarande.

Hennes sida med företaget om hundträning är helt bortstädad nu.
Citera
2023-07-11, 15:42
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Tippar på att han har löständer. Men uppenbarligen är han stolt över sin tandlösa överrad, som gör att han kan suga pojkkuk utan att tänderna är i vägen.
Intressant, då kanske han kan hjälpa till att utveckla svaren i den här gamla tråden som handlar just om hur det känns att bli avsugen av någon som saknar tänder: (FB) Uddlöst blåsjobb.
Citera
2023-07-11, 16:00
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Nu är jag ingen IT forensiker men när jag lyssnar på när "flickvännen" I husbilen pratar och lyssnar på en video på den utpekade flickvännens facebook så hör jag markanta likheter i rösten.
Nästan så jag tror det är samma röst
Har lyssnat på alla videor nu och det hon säger på dom när hon pratar med hunden är ”duktig kille” och ”sök nu”. Så det går inte med säkerhet att säga det är samma röst som den i husbilen.
Citera
2023-07-11, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Har lyssnat på alla videor nu och det hon säger på dom när hon pratar med hunden är ”duktig kille” och ”sök nu”. Så det går inte med säkerhet att säga det är samma röst som den i husbilen.

Vet att det inte är samma tonfall då samtalen skiljer sig åt vad syftena i "samtalen" är.
Skrev också att det är nästan så man tror det är samma röst.
Det är väldigt likt vill jag påstå och jag tror det är samma röst.
Men som du säger det går fortförande inte att dra någon slutsats av det.
Senast redigerad av golfrival 2023-07-11 kl. 16:15.
Citera
2023-07-11, 16:18
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hur får du honom till en sandneger? En sandneger är en arab. Curryneger är det vi har här då han mer sannolikt är importerad från Asien. Skillnaden är lika uppenbar och viktig som den mellan kniv och gaffel.

Helt klart curry. Hans sambo struttar runt i saris som klär henne mycket illa. Hon stinker verkligen batik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in