2023-07-11, 13:31
Medlem
wheems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Exakt vad menar du skriker "white trash deluxe"?

Att hon tycker om djur? Att många foton är fina naturbilder? Att hon vistas mycket i naturen? Att hon är en flitigt anlitad lärare i specialsök och andra hundkurser?
Förklara.

Jag tycker tvärtom att det är obegripligt att en så engagerad hund/naturperson hamnar i ett peddoträsk eller får ihop det på något sätt med den där otäckingen Curry NamNam.

Hennes fall blir kanske inte högt för gemene man, men inom hundvärlden kommer det säkerligen sprida sig snabbt. Och hundvärlden verkar vara en mycket stor del av hennes liv.

Jag tror bilderna säger det mesta. Utseendet, stilen, valet av knullkompis, valet av tatueringar. Hundar är det absolut inget fel på. Men det mesta talar för sig självt.
Citera
2023-07-11, 13:35
Medlem
Har kanske inte hängt med, men vad är det egentligen som säger att utpekade JB är den kvinnan som är med i husbilen? Någon googlade gäddans företagsnamn och på en av träffarna dök hennes upp, där hon använt sig av samma fras som i gäddans företagsnamn. Är det enda kopplingen skulle jag säga att det är svagt, inte alls konstigt om hon oberoende av honom skulle använt sig av detta. Och på fb är de inte vänner
Citera
2023-07-11, 13:35
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Förstår inte riktigt frågan. Att hon genast säger "Jag har inte gjort något fel", utan att ha hört anklagelsen, visar att hon ljuger och har något att dölja. Hon följde med som åskådare till det planerade övergreppet och hade fiskaren även gått med på förslaget om trekant så hade hon antagligen sagt ja till det också. Mycket tyder på att det är henne han har i åtanke.
Exakt. Även tonläget och kroppsspråket indikerade just på att hon skulle göra nåt.
Citera
2023-07-11, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trojen133
Har kanske inte hängt med, men vad är det egentligen som säger att utpekade JB är den kvinnan som är med i husbilen? Någon googlade gäddans företagsnamn och på en av träffarna dök hennes upp, där hon använt sig av samma fras som i gäddans företagsnamn. Är det enda kopplingen skulle jag säga att det är svagt, inte alls konstigt om hon oberoende av honom skulle använt sig av detta. Och på fb är de inte vänner

Hon är ju fb-vän med hans fru, är ju en stark koppling. Dock ljög hon isåfall om att han var hennes chef, vilket ytterligare indikerar att hon var ute i snuskigt ärende.

Indiern själv har ej FB
Citera
2023-07-11, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon är ju fb-vän med hans fru, är ju en stark koppling. Dock ljög hon isåfall om att han var hennes chef, vilket ytterligare indikerar att hon var ute i snuskigt ärende.

Indiern själv har ej FB

Tack, ja då fanns det ju en koppling i o med frun
Citera
2023-07-11, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trojen133

Det var inte JB som var med i bilen det var sandnegerns älskarinna.
Citera
2023-07-11, 13:47
Medlem
Citat:
Förstår inte riktigt frågan. Att hon genast säger "Jag har inte gjort något fel", utan att ha hört anklagelsen, visar att hon ljuger och har något att dölja. Hon följde med som åskådare till det planerade övergreppet och hade fiskaren även gått med på förslaget om trekant så hade hon antagligen sagt ja till det också. Mycket tyder på att det är henne han har i åtanke.

Det är klart att hon visste vad som var på gång. Men vi vet inte det på grund av vad han sagt och att hon sa att hon inte gjort något fel så det var helt rätt att inte publicera hennes fejs.

Det kan vara så att hon var med för att filma händelser. Det kunde ha varit sex med någon som uppenbart är väldigt ung ut. Men det skulle gett ännu mer pengar om det var en våldtäkt med tvång och våld.

Det kan vara ett sätt att presentera henne så att barnet inte ska dra sig ur för att hon är där.

Men det är också spekulationer.
Citera
2023-07-11, 13:48
Medlem
Citat:
Överdrivet hundintresse är tyvärr en wt-markör. Det är väldigt vanligt hos en viss typ av wt-kvinnor. Hos henne ser man ju det även på hår, tatueringar, klädsel, allmän stil. Därifrån är väl inte steget så långt till att ha en relation med en ful, perverterad peddoneger.
Är inte det mer hobbyuppfödning som är ciggrökande sjuksrivna wt-brudars grej? De som jobbar med bruks, specialsök odyl brukar vara en helt annan kategori enligt min erfarenhet.
Citera
2023-07-11, 13:48
Medlem
Citat:

Indiern själv har ej FB

Vad heter den sandnegerälskskande älskarinnan?
Citera
2023-07-11, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Det var inte JB som var med i bilen det var sandnegerns älskarinna.

JB är väl flickvännen, vem är hon annars?
Citera
2023-07-11, 13:52
Medlem
Citat:
JB är väl flickvännen, vem är hon annars?

Hans sambo! I bilen var hans älskarinna med.
Han påstår att han är polyamorös
Citera
2023-07-11, 13:54
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Hans sambo! I bilen var hans älskarinna med.
Han påstår att han är polyamorös
Sambon/hustrun är en äldre kvinna med helt andra initialer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in