2009-08-20, 13:12
Medlem
spleendids avatar
Hej!

Jag satt och funderade på hur det vore att uppleva en avsugning av någon som saknar tänder. Jag föreställer mig nämligen att det egentligen vore det ultimata blåsjobbet. Ja, den vaginala likheten med nästan uteslutande beröring av slemhinna där den tandlöse mer eller mindre kan tugga fritt utan att kunna skada ollonet känns väldigt eftersträvansvärt. Vidare inbillar jag mig en av blygdläpparna sällan överträffad resistens och närkontakt, för knappast kan väl någon knipa starkare än kraften från ett par stenhårda käkmuskler. Gomseglet blir till livmoderhals och gomutskottet ett blott minne av klitoris.

Så hur känns det egentligen, alla ni som stimulerat en äldre tandlös människas smaklökar med eran genitala sekretion? Alla ni som känt det uddlösa tuggmotståndet från ett oavbrutet malande tandkött?
Citera
2009-08-20, 13:43
Medlem
Kirriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Hej!

Jag satt och funderade på hur det vore att uppleva en avsugning av någon som saknar tänder. Jag föreställer mig nämligen att det egentligen vore det ultimata blåsjobbet. Ja, den vaginala likheten med nästan uteslutande beröring av slemhinna där den tandlöse mer eller mindre kan tugga fritt utan att kunna skada ollonet känns väldigt eftersträvansvärt. Vidare inbillar jag mig en av blygdläpparna sällan överträffad resistens och närkontakt, för knappast kan väl någon knipa starkare än kraften från ett par stenhårda käkmuskler. Gomseglet blir till livmoderhals och gomutskottet ett blott minne av klitoris.

Så hur känns det egentligen, alla ni som stimulerat en äldre tandlös människas smaklökar med eran genitala sekretion? Alla ni som känt det uddlösa tuggmotståndet från ett oavbrutet malande tandkött?

Okej, det där var bra jävla sjukt.
Citera
2009-08-20, 13:53
Medlem
KryddAs avatar
Det här kräver vidare efterforskningar! Den nya skönhetsoperationen i framtiden är inte silikon-boobies utan att man drar ut alla tänder.
Citera
2009-08-20, 13:57
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KryddA
Det här kräver vidare efterforskningar! Den nya skönhetsoperationen i framtiden är inte silikon-boobies utan att man drar ut alla tänder.

Precis det jag menar. Det finns bara fördelar med löständer. Vi slipper lägga pengar på tandvård och genom möjligheten att vara utan kan vi (eller snarare ni, kvinnor) tillfredsställa våran partner i den nyskapade vulvan.
Citera
2009-08-20, 14:06
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirris
Okej, det där var bra jävla sjukt.
...och just därför fruktansvärt intressant och något som vi alla torde ha tänkt på någon gång under vårat liv.

Sant som du säger, spleendig. Det torde vara en makabar upplevelse av sällan skådat slag ifall en kvinna (eller man) utan bitverktyg utför fellatio.
Det måste ju finnas porr där detta förekommer. Om inte annat har man ju sett inspelat material med crackhoror och annat ludriskt folk där tänder inte direkt är på modet.
Citera
2009-08-20, 14:13
Medlem
zoombos avatar
Jag har hört sägas att idealkvinnan är drygt en meter hög, tandlös, flätor som man kan dra i och så kontrollera avsugningen och därtill flatbottnat huvd där man kan ställa sin ölsejdel.
Citera
2009-08-20, 14:16
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoombo
Jag har hört sägas att idealkvinnan är drygt en meter hög, tandlös, flätor som man kan dra i och så kontrollera avsugningen och därtill flatbottnat huvd där man kan ställa sin ölsejdel.

Flatbottnat huvud finns nog att få tag på ska du se, i Afrika lär de fortfarande förlösa folk med sugpropp, och ligger huvudet lite snett blir det lätt missformat. Fast hela kombination du eftersöker blir nog svår att finna.

Fast det är klart. De flesta mörkhyade kan få stabila flätor, och tänderna är det bara att slå ut, kapa benen, och vips så har du en torso ämnad för blåsjobb.
Citera
2009-08-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Flatbottnat huvud finns nog att få tag på ska du se, i Afrika lär de fortfarande förlösa folk med sugpropp, och ligger huvudet lite snett blir det lätt missformat. Fast hela kombination du eftersöker blir nog svår att finna.

Fast det är klart. De flesta mörkhyade kan få stabila flätor, och tänderna är det bara att slå ut, kapa benen, och vips så har du en torso ämnad för blåsjobb.

Nu är det nte så att jag missat "humorn" i ditt inlägg, men du är ju helt jävla sjuk.

För att svara på din ursprungliga fråga så nej jag har ingen aning om tandlösa blåsjobb skulle vara bättre. Åk till valfritt äldreboende där kanske du får svar. Eller vänta tills frun din är tannalös.
Citera
2009-08-20, 15:31
Medlem
StickyKittens avatar
Hur sjutton får du gomseglet (den lilla mjuka saken) till en livmoderhals, som är rätt stel? O.<
Citera
2009-08-20, 15:36
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
Nu är det nte så att jag missat "humorn" i ditt inlägg, men du är ju helt jävla sjuk.

Vad är det där för ett utlåtande, och vad baserar du det på? Min förmåga att fläta detaljerade ordmattor?
Citera
2009-08-20, 15:38
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickyKitten
Hur sjutton får du gomseglet (den lilla mjuka saken) till en livmoderhals, som är rätt stel? O.<

Bra fråga! Jag funderade själv på om någon skulle invända, och det gör du tydligen nu. Måste säga att jag inte har något bra svar, för jag har faktiskt inte jämfört konsistenserna mellan dessa. Mest baserat på positionen i förhållande till kroppsöppningarna.
Citera
2009-08-20, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KryddA

Detta är gammalt. Det är en sedan länge känd sanning att den perfekta kvinnan är
1) 90 cm lång - lagom sughöjd
2) Saknar tänder - se TS post
3) Har stora öron - nåt att hålla i när hon suger
4) Saknar hår och har platt huvud - bekvämt att ställa ölburken på.

Några frågor?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in