2023-07-04, 07:56
Medlem
eternussermos avatar
Det blir ingen kris för att vi inte vinner mot ett lag som vi inte vunnit borta mot sen puta Eguren spelade i laget.
Citera
2023-07-04, 08:32
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det blir ingen kris för att vi inte vinner mot ett lag som vi inte vunnit borta mot sen puta Eguren spelade i laget.

Andra halvlek var nästan godkänd, första såg så jävla lam ut. Gjorde mycket att Djukanovic kom in, men det är illa eftersom Elfsborg inte heller såg sig lika ut igår. Missad chans.
Citera
2023-07-04, 08:35
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Andra halvlek var nästan godkänd, första såg så jävla lam ut. Gjorde mycket att Djukanovic kom in, men det är illa eftersom Elfsborg inte heller såg sig lika ut igår. Missad chans.
Jag tror vi gjorde dem dåliga, var rätt chansfattigt för att vara en match mellan oss.
Citera
2023-07-04, 08:53
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Jag tror vi gjorde dem dåliga, var rätt chansfattigt för att vara en match mellan oss.
Generellt vill man ligga på för kvittering när man ligger under.
Citera
2023-07-04, 09:02
Medlem
Citat:
16 p efter 14 matcher där alla bottenkonkurrenter utom en har 1 match till godo är definitivt en kris.

Man kanske menade damlaget när målsättningen om topp-3 och europaspel klubbades igenom?

Hänga kvar och träna korta insparkar under match var herrlagets målsättning, så måste det varit.

Du har rätt, ingen kris detta. Det här är en förväntad resultatrad, det är bara gniffenmedia som har en agenda mot fina Hammarby.
Senast redigerad av Zorrkan 2023-07-04 kl. 09:11.
Citera
2023-07-04, 09:26
Medlem
bananjuices avatar
Just Ellostorsk tycker jag inte känns krisaktigt egentligen hur illa det än känns när de såg så jävla kassa ut. Värre är det med att ta det på pisshåret mot BP, torska mot Värnamo/gnaget, kryssa mot blowit/Degen..

Fortfarande inte hundra på hur mycket jag tycker man ska ruska om denna säsong eftersom jag inte tror att vi ryker ändå men
Citera
2023-07-04, 09:34
Varför buade Elfsborgspubliken åt Strand igår? Det är ju inte direkt så att han hade petat Hult om han stannat kvar i Ellos?

Och vad händer med Saidi? Skadad? Eller platsar han inte ens i 💩 trupp längre?
Senast redigerad av trazke 2023-07-04 kl. 10:00.
Citera
2023-07-04, 10:03
Detta var ändå en match där hela laget inklusive mittfältet underpresterade rejält! Tänk om Benie hade gjort mål på läget han fick i det där första anfallet i detta klippet. Hade lätt blivit årets mål.

https://twitter.com/erik_edman/statu...ser=erik_edman

Som någon skrev. Detta var alltså första matchen där dessa 3 mittfältare startade ihop i år...
Citera
2023-07-04, 10:25
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Varför buade Elfsborgspubliken åt Strand igår? Det är ju inte direkt så att han hade petat Hult om han stannat kvar i Ellos?

Och vad händer med Saidi? Skadad? Eller platsar han inte ens i 💩 trupp längre?

Vet inte säker men Strand såg ut som att han spelade tuff när lagen skakade hand innan avspark, som att han nu var för fin för att hälsa närmare på dom i laget han kände typ. Såg jävligt töntigt ut
Citera
2023-07-04, 10:38
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Detta var ändå en match där hela laget inklusive mittfältet underpresterade rejält! Tänk om Benie hade gjort mål på läget han fick i det där första anfallet i detta klippet. Hade lätt blivit årets mål.

https://twitter.com/erik_edman/statu...ser=erik_edman

Som någon skrev. Detta var alltså första matchen där dessa 3 mittfältare startade ihop i år...
Så här halva säsongen in och med stundande europakval, vad tror du är en rimlig förväntan på Häcken i allsvenskan? Löser ni en europaplats?
Citera
2023-07-04, 10:40
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Vet inte säker men Strand såg ut som att han spelade tuff när lagen skakade hand innan avspark, som att han nu var för fin för att hälsa närmare på dom i laget han kände typ. Såg jävligt töntigt ut
Annars kan jag ju tänka mig ytterligare ett par tusen anledningar till att bua ut honom.
Citera
2023-07-04, 10:43
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Annars kan jag ju tänka mig ytterligare ett par tusen anledningar till att bua ut honom.

Mjo men som sagt så var han ganska omtyckt och lämnade när han tappat sin startplats, så inte så att de hade något emot hans stil eller att han lämnade som superviktig spelare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in