Citat:
Ursprungligen postat av
Gendasnabbt
Säker på att du länkade till rätt artikel? Verkar vara en artikel om något drama mellan Klenell och Myra?
Jag föreslår att alla noobs läser olika relevanta trådar mer än sista inlägget istället för att vara noobs.
All info om det där finns i tråden och på Flashback. Orka dra det på repeat, bara 30 sidor blaj, ha en kul läsning.
"14/88 chatten där NAZIS chattar!!!!1!"
edit: ja det är rätt länk. Chang dumpade en chat där Myra snackar skit och bytte det mot info från Putilov om något annat. Dock råkar jag vara i chatten och kommenterar Myras påstående och min kommentar fastnar på dump och några riktiga stolpskott till poddande vänsterextremister fick för sig att jag hade med det att göra.
Jag hatar journalister tbh. Jag vet ingen journalist som inte är en totalt störd och skrupellös individ. De är en samhällsklass, det har inte med höger eller vänster att göra, de är som trasprollar, kan användas i både revolutionära och reaktionära syften.
Som formen av en boll, de rullar hit och dit. som boskap. Man ska vara en kloss. orörlig. Inte hålla på med ord så mycket.