2023-06-27, 21:40
  #397
Medlem
Gendasnabbts avatar
Känns som att etablissemanget släppt sitt drev om att Chang skulle vara en rysk agent. Då var det alltså bara blaj och påhitt - för hade det varit någon slags sanning så hade de inte bara låtit det rinna ut i sanden efter några dagar

Säger väl en hel del om svensk media, stormar ut i hysteri och fattar inte hur korkade de själva ser ut när de efter bara någon dag lika hysteriskt jagar något helt annat och tycks ha glömt vad som hände veckan före
Citera
2023-06-27, 22:03
  #398
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Han sålde ut ditt "ärschle"? Det får du berätta mer om.

https://samnytt.se/bevis-hemliga-samtalet-avslojar-klenells-sexattack-han-ar-en-literal-rapist/

Han dumpade en privat chatgrupp han var med i och gav till Samnytt sen fick jag skulden för det så jag bad honom ta sitt ansvar vilket han gjorde, så han är inte ond bara helt cp.

Problemet är att de där j-vla vänsterdrevarna har utvecklingsstörda (autism osv) i sina drevgrupper så det där gick på rundgång i flera år

Han tyckte det var skitkul pga skånsk humor. Bögj-velChang.
Citera
2023-06-27, 23:02
  #399
Medlem
Gendasnabbts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
https://samnytt.se/bevis-hemliga-samtalet-avslojar-klenells-sexattack-han-ar-en-literal-rapist/

Han dumpade en privat chatgrupp han var med i och gav till Samnytt sen fick jag skulden för det så jag bad honom ta sitt ansvar vilket han gjorde, så han är inte ond bara helt cp.

Problemet är att de där j-vla vänsterdrevarna har utvecklingsstörda (autism osv) i sina drevgrupper så det där gick på rundgång i flera år

Han tyckte det var skitkul pga skånsk humor. Bögj-velChang.

Säker på att du länkade till rätt artikel? Verkar vara en artikel om något drama mellan Klenell och Myra?
Citera
2023-06-27, 23:10
  #400
Medlem
zatars avatar
Jag respekterar Chang i att han är en jävligt opinionerad jävel, och att han är lite ful i kanten om man jämför med etablissementet. Jag diggar också att grilla och fiska, och att mecka med bilar även om jag läst max HP.

Däremot tycker jag mig se någon form av dubbelhet, tex i hur hans egna anti-Nato sentiment skall utageras genom diverse aktioner där gemene svensson inte kan stoppa vad som händer - men som ändå kan påverka ett utrikespolitiskt läge - medan han säkert i andra frågor hade propagerat för folkomröstningar. Vet ej om han bibehåller narrativet om det neutrala Sverige som någon form av skäl, vilket isf är en lögn. Sverige har alltid kappvänt efter bästa potentiella ekonomiska utgång men varit neutralt på pappret utåt sett.

Tycker generellt sett bra om karln, och att han rör om i grytan, men är lite halvt skeptiskt kring just Nato-prylen. Tro mig, överstatlighet är inte toppen, men det är fanimej att föredra framför att bli potentiellt sodomerad av Putin och dennes arméer.
__________________
Senast redigerad av zatar 2023-06-27 kl. 23:15.
Citera
2023-06-27, 23:26
  #401
Medlem
Gendasnabbts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatar
Däremot tycker jag mig se någon form av dubbelhet, tex i hur hans egna anti-Nato sentiment skall utageras genom diverse aktioner där gemene svensson inte kan stoppa vad som händer -

Varför är det viktigt för dig att andra skall vara extremt tydliga med var de står i NATO-frågan? Om en journalist velar fram-och-tillbaka varannan dag spelar inte mig någon roll. Jag må vara lite konstig men jag förstår inte hur man kan tycka det är viktigt? Jag bryr mig t.ex. inte vad statsministern - personligen - står, man lyssnar väl på argumenten statsministern, och Chang, lägger fram för och emot och tar till sig av det som låter rimligt för att bilda sig en egen uppfattning?

Det har gått lite väl långt den där jakten på att avkräva andra exakt var de står i olika frågor. Förutom att den är smått obehaglig så tycker jag även att den är meningslös. Jag vill inte veta var andra står, det har jag ingen nytta av, jag vill veta vad det finns för för- och nackdelar med NATO.
Citera
2023-06-28, 06:14
  #402
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gendasnabbt
Säker på att du länkade till rätt artikel? Verkar vara en artikel om något drama mellan Klenell och Myra?

Jag föreslår att alla noobs läser olika relevanta trådar mer än sista inlägget istället för att vara noobs.

All info om det där finns i tråden och på Flashback. Orka dra det på repeat, bara 30 sidor blaj, ha en kul läsning.

"14/88 chatten där NAZIS chattar!!!!1!"

edit: ja det är rätt länk. Chang dumpade en chat där Myra snackar skit och bytte det mot info från Putilov om något annat. Dock råkar jag vara i chatten och kommenterar Myras påstående och min kommentar fastnar på dump och några riktiga stolpskott till poddande vänsterextremister fick för sig att jag hade med det att göra.

Jag hatar journalister tbh. Jag vet ingen journalist som inte är en totalt störd och skrupellös individ. De är en samhällsklass, det har inte med höger eller vänster att göra, de är som trasprollar, kan användas i både revolutionära och reaktionära syften.

Som formen av en boll, de rullar hit och dit. som boskap. Man ska vara en kloss. orörlig. Inte hålla på med ord så mycket.
__________________
Senast redigerad av NewRomancers 2023-06-28 kl. 06:30.
Citera
2023-06-28, 06:45
  #403
Avslutad
(Men i alla fall, poddarna i fråga började trakassera och hänga ut mig som vänsterextrema alltid gör.

Det resulterade i all jag påpekade att Myra är en person som ligger med killar för plattformar och lajks and the rest is flashback history eftersom då hängdes jag ut som ledare för ett nazistiskt nätverk av de absolut fullaste vänsterextremisterna. Det resulterade i diverse trakasserier från deras armé av bidragsautister. Det var en märklig episod i mitt liv vill jag påstå.

This is a true story ang den där stiftelsen EXPO och dess medarbetare. All den infon ligger på flashan i rätt häpnadsväckande trådar.)
Citera
2023-06-28, 07:32
  #404
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
(Men i alla fall, poddarna i fråga började trakassera och hänga ut mig som vänsterextrema alltid gör.

Det resulterade i all jag påpekade att Myra är en person som ligger med killar för plattformar och lajks and the rest is flashback history eftersom då hängdes jag ut som ledare för ett nazistiskt nätverk av de absolut fullaste vänsterextremisterna. Det resulterade i diverse trakasserier från deras armé av bidragsautister. Det var en märklig episod i mitt liv vill jag påstå.

This is a true story ang den där stiftelsen EXPO och dess medarbetare. All den infon ligger på flashan i rätt häpnadsväckande trådar.)
Personerna du syftar på hävdar de är goda men har ont uppsåt.

Chang är bara från Loshult och saknar således något som helst uppsåt. Det är inte hans fel.
Citera
2023-06-28, 07:38
  #405
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Personerna du syftar på hävdar de är goda men har ont uppsåt.

Chang är bara från Loshult och saknar således något som helst uppsåt. Det är inte hans fel.

Jag gillar Chang, men alltså en del av hans kompisar är skumma som f-n. Fatta att vara sektledare för bidragsautister på nätet i någon obskyr fejjygrupp. Då har man förlorat förståndet, han har mycket UFO-jagande buddies där i journalistkåren så att säga.
Citera
2023-07-28, 22:22
  #406
Medlem
Yayois avatar
Jaha ja. Ikväll lyfter alltså blåbruna Expressen fram RT-medarbetaren och Kremllakejen Chang Frick, ger honom den något mer neutrala titeln ”opinionsbildare” och låter honom komma till tals som ”expert” i frågeställningar rörande rådande situation och det blåbruna samarbetet i Tidölaget.

När ska egentligen blåbruna Expressen lära sig att kalla saker vid sina rätta namn och sluta delta i Kremls påverkan mot Svärje? Att lyfta fram en pro-rysk RT-medarbetare och högerpopulistisk NATO-motståndare som ”expert” och ge honom massa utrymme är ju ändå sjukt så det förslår.

Men det hela är förstås komplicerat då det svänska regeringsunderlaget innehåller rysk påverkan i sig. Kremlvännerna i SD befaller och regeringen och regimtrogna media lyder. Det ser mer än illa ut.
__________________
Senast redigerad av Yayoi 2023-07-28 kl. 22:25.
Citera
2023-07-28, 23:23
  #407
Medlem
Yayois avatar
Kollade RT-Changs twitter nu och ser att han idag har postat inlägg i en konversation där han försvarar Jomshof och återigen hyllar terrorstaten Ryssland och statsterroristen Assad för deras insatser i Syrien. Om det skrev han idag 18.30 i en konversation med kontot @TapperKristian på twitter: https://twitter.com/tapperkristian/status/1684961574040084481?s=61&t=o6RT2GUxMndl4SzhFKvBbw

Och knappt två timmar senare så publicerar alltså blåbruna Expressen en artikel där RT-medarbetaren kommer till tals som nån ”expert” och får uttala sig om Svärjes rådande situation.
__________________
Senast redigerad av Yayoi 2023-07-29 kl. 00:07.
Citera
2023-07-29, 07:46
  #408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yayoi
Kollade RT-Changs twitter nu och ser att han idag har postat inlägg i en konversation där han försvarar Jomshof och återigen hyllar terrorstaten Ryssland och statsterroristen Assad för deras insatser i Syrien. Om det skrev han idag 18.30 i en konversation med kontot @TapperKristian på twitter: https://twitter.com/tapperkristian/status/1684961574040084481?s=61&t=o6RT2GUxMndl4SzhFKvBbw

Och knappt två timmar senare så publicerar alltså blåbruna Expressen en artikel där RT-medarbetaren kommer till tals som nån ”expert” och får uttala sig om Svärjes rådande situation.

En riktig rysshora är han. Självklart förnekar han det nu (men inte helt). Sen när folk lyfter fram hans otaliga pro-ryska tweets så tystnar han tvärt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in