Citat:
Ursprungligen postat av
Snopphanen
Det tror inte jag, men det verkar kunna få den effekten? S verkar va på väg att fälla regeringen.
Finns det några belägg för att sd är ansvariga för Koranbränningen?
Belägg för att SD som parti är ansvariga? Läs tråden så kan du dra dina egna slutsatser.
Nej SD som parti har inte uppdragit till Paludan att bränna en bok. Så vitt jag vet.
Däremot har programledaren för SDs kanal Riks Chang Frick gjort det. Sedan får du fundera hur viktig den kopllingen är.
Nu försöker Frick hävda att det inte var boken som han skulle bränna, utan en flagga. Men om man vet vad Paludan gjort under sina demonstrationer de senaste åren så har det varit bara böcker. Så det är nog en undanflykt från Frick.