2023-06-23, 15:26
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Jag växte upp på 70-talet i ett område fullt av WT. Utbildade mig, flyttade och skaffade ett bra jobb. Kommer aldrig bo i samma områden som drägg igen. Jag kunde inte bry mig mindre vilken nationalitet drägget har. Skit är skit, var de än kommer ifrån.
Fast defintionen på skit varierar. Jag skulle vilja säga att den absoult sämsta klädseln på en kvinna är illojalitet.

I övrigt, den resan du haft, hade du säkert på ren tur och att du sålde ut dina minsta.
Citera
2023-06-23, 15:33
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Du vet inte ett skit om vad tanken hos de som planerade detta egentligen var. Det du vet möjligtvis den officiella beskrivningen.
Vad var tanken?
Citera
2023-06-23, 15:40
Medlem
Veckans klubbas avatar
Vilka våldsdåd menar de? Jag tycker det mest är MENA som skjuter ihjäl varandra.
Citera
2023-06-23, 15:42
Medlem
löls avatar
En del sanning finns det i budskapet.

Kuvade blir vi, men på ett raffinerat sätt som hade gjort stalin avundsjuk
Citera
2023-06-23, 15:46
Medlem
SkrÄPO, helt värdelösa.
Citera
2023-06-23, 15:52
Medlem
pn222jws avatar
Påminner lite om teknist-spex SUPO...blåsa innan insläpp...om negativt måste du dricka två starköl innan studenten fick komma in...ingen kommer in nykter, LOL!

Glad midsommar - kör inte bil hem från partaj ikväll !
Citera
2023-06-23, 16:03
Avslutad
Vad är inte sant? Att vi ligger i topp när det gäller dödsskjutningar i Europa? Det har till och med BRÅ erkänt nu.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/bra-presenterar-studie-om-dodliga-skjutningar

Eller det faktum att inget annat västland har problem med "sprängningar" över huvud taget? Det existerar inte i något annat västland. Det problemet finns helt enkelt inte. Polisen i andra länder inklusive USA förstår inte vad vi pratar om. Vadå sprängningar? Hämtat direkt från Aftonbladet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4qlxgE/exceptionell-niva-av-sprangningar-i-sverige

BRÅ och Aftonbladet borde duga som källor va?

Att etniska svenskar kommer hamna i extrem minoritet per automatik är enkel matematik. 1+1=2.

Jag kan för övrigt hänvisa till objektiva bedömare i övriga norden som lever i verkligheten och ser att utvecklingen i Sverige är en total katastrof.

Hur skall ni tysta dem?
Senast redigerad av Juristen08 2023-06-23 kl. 16:38.
Citera
2023-06-23, 16:10
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Ett land som inte tar emot invandrare vore väl idealet ?

Försöker du vara lustig? Samma lama skämt som vänsterblivna kört sen 1990-talet.
Citera
2023-06-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tonikeizien
Men varför är staten och Säpo en fitta då? Om brott begås så är det ju bara att åtala. Vad är problemet?
Kanske är det staten och försvaret som ska hålla truten och inte tvärtom.
Säpos boss heter Charlotte von Essen. Hennes make heter Ulrik. Kolla upp vad han gör i Sverige.

"von Essen, adelssläkt från Estland."
Citera
2023-06-23, 16:18
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Jag växte upp på 70-talet i ett område fullt av WT. Utbildade mig, flyttade och skaffade ett bra jobb. Kommer aldrig bo i samma områden som drägg igen. Jag kunde inte bry mig mindre vilken nationalitet drägget har. Skit är skit, var de än kommer ifrån.

Växte också upp Wt-tätt men är ändå bättre än blatte-tätt som jag också bott. Blattar är mer aggressiva och gillar att ge sig på svenne. Mer aktiva 24-7 också. WT mer styrda av tillgång till droger alkohol. Helger osv.
Citera
2023-06-23, 16:29
Medlem
Flufffens avatar
Politiker och media skulle kanske lägga av med att trakassera svenskar som är oroliga för framtiden och lyssna på dem istället för att håna dem för deras åsikter, tankar och värderingar, kalla dem för rasister och sätta munkavel på dem så att de inte vågar prata öppet om vissa grejer och därmed kväser (eller kuvas som SÄPO säger) debatten genom stigmatisering helt enkelt.

Folk ser hur samhället förändrats till det extrema på väldigt kort tid och många känner inte längre igen sig i landet man föddes i. Gillar man inte läget så kan man typ dra är svaret man brukar få höra, fan så välkommen man känner sig.. Eller att någon släthjärna kommer med jämförelser som "Äh men asså, om man jämför med Uganda och Somalia så har vi det fortfarande jävligt bra!"

Är det konstigt att folk söker sig till ytterkanterna när ingen lyssnar och allt bara blir sämre och sämre?

Citat:
Flera av de senaste årens våldsdåd i Sverige kan enligt rapporten kopplas till trenden, däribland mordet i Almedalen 2022 och ett antal skolattentat.
Mhm.. Säkert ingen annan bidragande faktor såsom att det sprängs lite överallt, skottlossningar och mord i princip dagligen och en poliskår som verkar gulla kriminella invandrare. Koranupploppen gjorde det väldigt tydligt att det är silkesvantar som gäller när invandrare bråkar med samhället, polisen gjorde absolut ingenting förutom att stå och ta emot stryk och få sin egendom förstörd och stulen. Polisen ska vara den som möter våld med våld och det gör man så länge det inte handlar om våld från invandrare, då står man stilla och låter det ske.

I bostadsköerna trängs svensken undan för där finns flyktingar som har ett större behov av bostäder (som bekostas av svensken) och som svensk har man ju lyxen att kunna bo hemma några år till. Tandvård är gratis för flyktingar och asylsökare (50kr som mest, svenskarna betalar mellanskillnaden ) medans svensken får betala tusentals kronor för sitt besök, kommuner konkurrerar med vanligt folk på bostadsmarknaden och köper upp bostäder för att sedan hyra ut (svensken betalar) exklusivt till flyktingar och asylsökare. Flyktingar får garantipension utan att ha jobbat en jävla dag medans svensken nu får nöjet att jobba ännu längre för sin pension.

När svensken sedan kritiserar det så kommer politikerna och media och hugger ner en direkt. DU ÄR EN JÄVLA RASIST! HAR DU INGET HJÄRTA!!!!? DU KAN VÄL BO HEMMA I NÅGRA ÅR TILL VAD SPELAR DET FÖR ROLL?!

Märkligt att svenskar tappar tron på vår "demokrati" och söker sig till ytterkanterna i jakt på lösningar. SÄPO har såklart ingen aning om varför samhället utvecklats åt detta hållet.

Politiker och media är de som bär ansvar över utvecklingen och SÄPO är en bunt nyttiga idioter som eldar på hatet.
Citera
2023-06-23, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Skall du tala om skitsnack? Du är ju en skitkastare av rang. Kanske hade du passat på säpo.

Demokrati, kanske. Hjärntvättad befolkning, japp. Från morgon till kväll så har ju din gäng kört era eviga mantran. Så länge så att man själv kommer på sig att nästan känna avsaknad i reklamen när det är det eviga vit kvinna och svart man grejen.

Vi är trötta på ert skitkastande. Kasta skit på någon annan istället. Kanske på judar? Eller homosexuella?
En sak är säker, hade du levt under hitlertiden i tyskland, så hade du varit på SS garanterat. Högt upp.

Kasta skit på judar
kasta skit på homoseuella
Detta är vad SD gör
Jag förstår att du längtar tilbaka till Gasljus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här