2023-06-23, 13:54
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Är man som svensk bor bland fattiga blattar trots att man haft betydligt bättre förutsättningar, förtjänar man det sannolikt.
Ge utvecklingen typ 10 år och kom sedan tillbaka och var lika säker på ditt statement. Du kommer garanterat inte gilla ditt nuvarande tankesätt.
Citera
2023-06-23, 13:56
Medlem
Undra vad denna PsyOp riktad mot svensken kostar svenska skattebetalare. Kul att betala skatt när pengarna går till ens egna förlängda förintelse.
Citera
2023-06-23, 14:00
Medlem
Du får väl införskaffa ett par rejäla skygglappar.
Citat:
Ursprungligen postat av Komplottist

Hur kan jag som upplyst medborgare skydda mig mot att luras av dessa skrönor och att dras med i dessa två vågor
Citera
2023-06-23, 14:04
Medlem
Önsketänkande har aldrig varit någon bra förutsättning för klarsynta analyser.
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
SD rasar i opinionen sedan valet, eftersom människor fått upp ögonen för att partiet vill ha ett svenskt Sverige.
Citera
2023-06-23, 14:08
Medlem
grungewhores avatar
Det är ändå anmärkningsvärt att allt det globalisterna vill ska hända är en konspirationsteori om man påpekar att det händer?
Citera
2023-06-23, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Smart vet jag inte, Det fungerade uppenbart inte. Tanken är inte att utrota alla vita européer och ersätta dem med araber.

Idén med bland annat mångkultur var att migranterna skulle bli som svenskar så fort de anlände. Så blev det inte och nu står vi med de här konsekvenserna. Detsamma gäller SD-hatet och antirasismen. Kriget mot oliktänkare har pågått i decennier. Nu har de 20 procent, är med i regeringen och deras åsikter delas av 70 procent av befolkningen. Är det då verkligen SD som hotar friden och demokratin? Man måste vara bra jävla skruvad om man fortfarande tror på det.

Du vet inte ett skit om vad tanken hos de som planerade detta egentligen var. Det du vet möjligtvis den officiella beskrivningen.
Senast redigerad av larsjohansson 2023-06-23 kl. 14:15.
Citera
2023-06-23, 14:09
Medlem
Det där måste man ju hålla med om. Att S / V / Mp förstört Sverige genom massinvandring - det fattar ju alla !
Citera
2023-06-23, 14:12
Medlem
obegripligt att det ens har hänt.
omänskligt att vi inte ens får diskutera det.

dom som jobbar på säpo är antingen pantade eller onda.
Citera
2023-06-23, 14:13
Medlem
otellos avatar
Har Säpo valt att bemöta denna antistatliga propaganda, eller nöjer man sig med att varna?
Citera
2023-06-23, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Jag hör inte till dem som tycker att man lättvindigt ska ifrågasätta makten med extremistiska våldsmedel. Helst inte alls. Men med tanke på hur statsapparaten och skolväsendet från barnsben lär oss att romantisera svunna tiders revolutioner, så förstår jag inte varför denna revolutionära rörelse skulle vara annorlunda de skönmålade barrikaderna i 1700-talets Paris eller 1900-talets Moskva. Vantrivs man med makten så visar man det. Vantrivs många med makten så kan de göra något åt saken. Revolution gör man inte för skojs skull eller för att man är efterbliven. Revolution gör man för att man upplever sig nödd och tvungen. Alla har en överlevnadsinstinkt. Alla har en nedärvd strävan att göra livet så bra som möjligt för nära och kära, för barn och barnbarn.

Men det är klart SÄPO är skraja. Det är ju deras maktstatus som står på spel.

Jag tror vi kommer få storskalig konflikt i västvärlden innan detta århundrade är över. Men vi kommer inte vända oss emot makten. Vi kommer vända oss emot oss själva. Makten kommer sitta säkert.

Revolutionärna i revolutionerna var de som tog makten från den gamla kungen och adeln. Makten förflyttades till de som styr pengarna. De med makten som sponrade tidigare revolutioner vill naturligtvis inte ha fler revolutioner så att de blir av med makten.
Citera
2023-06-23, 14:18
Medlem
När anti-consumerism-rörelsen börjar växa kommer även den att betraktas som ett gott mot rikes säkerhet. Svensken ska aldrig få leva på något annat sätt än att springa i ekorrhjulet på jakt efter det som han tror kommer ge tillfredsställelse.

Personligen blir jag långt mer tillfredställd av det faktum att min egen konsumtionsminimering innebär att jag bidrar minimalt till det här fullständigt vansinniga samhällsbygget.
Citera
2023-06-23, 14:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Haha vilket skämt till rapport, snacka om att betala för propaganda. Det känns ju bara som man tagit det som gör snöflingor mest upprörda sen skriver man om det för vad betyder ens "straffa metoo-kvinnor" vem i helvete har pratat om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in