2023-06-23, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DerRoteBaron
Någonting måste göras åt dessa rysstroll! Sverige har ju aldrig varit bättre än det är! Vill ni verkligen tillbaka till det helvete som var Sverige innan år 2000? Det var så illa att till och med Ryssland är ett paradis i jämförelse.

Ja jag kommer ihåg 1992 då brödköerna i Sverige var långa. Det fanns inget att köpa.
Citera
2023-06-23, 14:39
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Har Säpo valt att bemöta denna antistatliga propaganda, eller nöjer man sig med att varna?

Det är svårt att bemöta denna antistatliga propaganda med något mer än ännu mer befängd propaganda. Även om en sådan kommunikation vore aktuell så skulle inte den hamna hos SÄPO utan snarare hos Myndigheten för psykologiskt försvar.

När poletten väl trillat ner och medborgare förstått bedrägeriet så kommer knappast varningar att få dem att glömma sanningen, snarare eldar det istället på intresset av att veta mer om verkligheten.
Citera
2023-06-23, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komplottist
Läget är allvarligt nu. I nätforum sprids vad som sägs vara antistatlig propaganda som kan leda till våld i två vågor

Hur kan jag som upplyst medborgare skydda mig mot att luras av dessa skrönor och att dras med i dessa två vågor? Hur kan det ha gått så långt att folk verkligen misstänker att vårt folk är döende, kuvat och samhället i totalt förfall?

https://www.dn.se/sverige/valdsdad-kopplas-till-antistatlig-extremism/

Och detta går mina skattepengar till?

Sveriges problem är INTE etniska svenskar!

Fyfan vilken vidrig sörja de försöker förmedla
Citera
2023-06-23, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
På 70-talet bodde det nästan enbart svenskar i storstädernas förorter.
Idag 50 år senare är svenskar en försvinnande liten minoritet i dessa områden.

Och idag är det katastrof
Citera
Medlem
MuhammedSvensks avatar
Sveriges problem ligger i mångt och mycket i en godhetssignalerand politisk, journalistisk skara samt en allt svagare centralmakt som snart inte klarar några kärnuppdrag som tex att skydda medborgarna.
Är det försent, ja med nuvarande ledningsstilar så går det inte. Vill man ändra på detta? Njae - regeringen har ju ingen brådska att stänga gränser eller att styra upp centralmakten.
Tragiskt.
Citera
Medlem
styckets avatar
Säger man något om farhågorna?
Citera
2023-06-23, 14:42
Medlem
UngCynikers avatar
SÄPO är utan tvekan en antisvensk verksamhet. Att det kunnat gå så här långt är helt makalöst.
Citera
2023-06-23, 14:42
Medlem
-benito-s avatar
Sanningen gör ont. Grin-Säpo.

Sverige är liknar allt mer ett våldsamt u-land. I dagarna fick jag reda på att min medicin är slut i hela landet. Frågade när den kommer in igen svaret "det vet vi inte". Känns tryggt. Apoteket ligger i ett centrum som har haft ett antal skjutningar och dödsfall. När jag är där är jag en udda fågel. Är svensk nämligen. Kanske en av tio som är det. Då räknar jag med a-laget.

Hoppas jag på något sätt kan skrapa ihop pengar så jag kan flytta till ett bättre land och uppleva en någorlunda bra ålderdom.
Senast redigerad av -benito- 2023-06-23 kl. 14:54.
Citera
2023-06-23, 14:59
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Det där måste man ju hålla med om. Att S / V / Mp förstört Sverige genom massinvandring - det fattar ju alla !

Alliansen var ju minst lika skyldiga. Det var också M som satte stopp då Sverige skulle strama till invandringspolitiken.
Citera
2023-06-23, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Sanningen gör ont. Grin-Säpo.

Hoppas jag på något sätt kan skrapa ihop pengar så jag kan flytta till ett bättre land och uppleva en någorlunda bra ålderdom.

Ett land som inte tar emot invandrare vore väl idealet ?
Citera
2023-06-23, 15:13
Avstängd
En detalj som sällan tas upp men som är bara ren fakta, är att en del mångkulturivrare bland politikerkåren, tycker att ni svenskar ska offra era barn för att det här projektet ska ”klaffa. Killar genom att sätta dem på palliativ-vård framför datorn och tjejer till att sära på benen.

Ja det är brutalt och vidrigt uttryck men konfronterar man dessa, alltså riksdagspolitiker så skulle de bara invända mot ordvalet och inte innehållet.
Citera
2023-06-23, 15:18
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Ge utvecklingen typ 10 år och kom sedan tillbaka och var lika säker på ditt statement. Du kommer garanterat inte gilla ditt nuvarande tankesätt.
Jag växte upp på 70-talet i ett område fullt av WT. Utbildade mig, flyttade och skaffade ett bra jobb. Kommer aldrig bo i samma områden som drägg igen. Jag kunde inte bry mig mindre vilken nationalitet drägget har. Skit är skit, var de än kommer ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in