2023-06-20, 22:38
Medlem
TomThumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urra
Huset till salu på Hemnet.

Huset kom ut på "kommande" på Hemnet samma dag som misshandeln ägde rum.

Tror det togs bort strax efter händelsen men verkar vara tillbaka igen
Citera
2023-06-21, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomThumb
Huset kom ut på "kommande" på Hemnet samma dag som misshandeln ägde rum.

Tror det togs bort strax efter händelsen men verkar vara tillbaka igen

Så hon var på väg att lämna honom då?

Det är helt galet att kvinnor om och om igen ska behöva bli behandlade så här.
Citera
2023-06-21, 13:56
Medlem
Mynameisabrahams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Så hon var på väg att lämna honom då?

Det är helt galet att kvinnor om och om igen ska behöva bli behandlade så här.

Det var kanske därför han ”tappade” det helt då, hon skulle lämna honom. Så jävla hemskt och vidrigt, men vanligt i våld i nära relation, att personen som är våldsutövare tappar det när den andre försöker lämna
Citera
2023-06-21, 14:21
Medlem
Han kan väl inte komma undan en häktning? Förstår inte vad som tar sån tid, eller kan det läggas ner om hon inte fullföljer en anmälan?

Väntar på ett långt inlägg på instagram där han ska försöka resa sig ”återigen” och föreläsa om kvinnomisshandel, leka hjälte och front figur, kanske Nyhetsmorgon igen..
Citera
2023-06-21, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halsing1
Han kan väl inte komma undan en häktning? Förstår inte vad som tar sån tid, eller kan det läggas ner om hon inte fullföljer en anmälan?

Väntar på ett långt inlägg på instagram där han ska försöka resa sig ”återigen” och föreläsa om kvinnomisshandel, leka hjälte och front figur, kanske Nyhetsmorgon igen..

Just när det gäller misshandel där målsägande hamnat på sjukhus och fått sina skador dokumenterade, har jag för mig att det liksom finns en plikt av polisen att fullfölja en sån anmälan.
Det ska inte spela någon roll om hon inte vill medverka.
Citera
2023-06-22, 12:02
Medlem
Mynameisabrahams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsing1

Jag fattar inte heller? Jag har ändå följt några brott genom åren och fattar inte varför just detta tar en sån himla tid.. precis så jag tänker också! Synd att jag inte följer han nu när han blev privat..
Citera
2023-06-22, 15:03
Medlem
Ryktas att han var och kollade på fotboll i forsa igår kväll.
Citera
2023-06-22, 21:55
Medlem
Mynameisabrahams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banjomanian

Men vad fan. Att han vågar?
Citera
2023-06-22, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banjomanian
Då var det nog han jag såg!? Trodde att jag såg fel.
Citera
2023-06-22, 23:17
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynameisabraham
Varför skulle han inte våga?
Citera
2023-06-23, 13:01
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynameisabraham
Det är Hudik vi pratar om…här gör folk vad de vill och folk snackar om hur illa det är, men ingen gör något. Kommer ihåg hur det var med pedofilen på Enångers skola för ett antal år sedan. Han satt på O’Learys på en permis. Ingen gjorde nåt. Det verkar tyvärr vara så det funkar i denna stad.
Citera
2023-06-24, 00:33
Medlem
Mynameisabrahams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Det är Hudik vi pratar om…här gör folk vad de vill och folk snackar om hur illa det är, men ingen gör något. Kommer ihåg hur det var med pedofilen på Enångers skola för ett antal år sedan. Han satt på O’Learys på en permis. Ingen gjorde nåt. Det verkar tyvärr vara så det funkar i denna stad.

Så fruktansvärt jävla tråkigt. Och det är nog sant det du säger, mycket ord lite handling. Lite dåliga blickar får han säkert men inget mer. Tänker inte heller att han ska bli straffad förutom fängelse då.
Men att man inte har någon som helst skam i kroppen att man vågar visa sig ute är ju fantastiskt på något sätt. Snacka om helt empatilös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in