2023-06-06, 13:19
Medlem
Vad vet alla om misshandeln som ska ha ägt rum på en gård en bit utanför Hudiksvall natten till söndagen?
Citera
2023-06-06, 13:39
Medlem
ung kille har misshandlat sin sambo som fick åka in på sjukhus, han försökte sedan ta livet av sig
Citera
2023-06-06, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagenyfiknast
Vad vet alla om misshandeln som ska ha ägt rum på en gård en bit utanför Hudiksvall natten till söndagen?

Precis som elcentral skriver. Sambon fick fly ut ur fastigheten. Har hört namnen T*m. *O. Efter han hade gått till angrepp mot sin sambo försökte han skära halsen av sig.
Citera
2023-06-06, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellenbygden
Precis som elcentral skriver. Sambon fick fly ut ur fastigheten. Har hört namnen T*m. *O. Efter han hade gått till angrepp mot sin sambo försökte han skära halsen av sig.

Shit, vet man hur det gick med henne? Och vet man om han kommer klara sig?
Citera
2023-06-06, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagenyfiknast
Shit, vet man hur det gick med henne? Och vet man om han kommer klara sig?

Vad jag hört är att hon har fått lämna sjukhuset. Har hört att han ligger på akademiska.
Citera
2023-06-06, 16:21
Medlem
Mynameisabrahams avatar
Jag har hört namnet T*m H*llb*rg
o* e* e*

Jag hoppas sambon är okej
Citera
2023-06-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynameisabraham
Jag har hört namnet T*m H*llb*rg
o* e* e*

Jag hoppas sambon är okej

Stämmer bra. Född 98, Föreläser om psykisk ohälsa bland unga. Undra om han kommer skylla detta dåd på sin psykiska ohälsa.
Citera
2023-06-06, 17:27
Medlem
Mynameisabrahams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dellenbygden
Stämmer bra. Född 98, Föreläser om psykisk ohälsa bland unga. Undra om han kommer skylla detta dåd på sin psykiska ohälsa.

Just! Det roliga med denna kille är att han föreläser om psykisk ohälsa men var en av mobbarna själv när han var liten. Hörde även att han har tidigare varit personlig assistent där han låg med mamman? Liten by.. många rykten som går. Men han verkar inte vara riktigt hundra.
Citera
2023-06-06, 18:19
Medlem
exoticspices avatar
T*m är med i en artikel från januari 2022 på SuicideZero där han berättar om sin resa till ett bättre mående.
Citera
2023-06-06, 19:04
Medlem
Att det är T*m H***b*** är fastställt. Verkar ha ställt till med diverse grejer senaste tiden. Han verkar rätt rubbad. Ska ha dängt sambon som lyckades fly. (Tror hon är mäklare.)
Sedan försökt ta livet av sig. Har hört att han antingen huggit sig i halsen med en glasflaska eller ska ha skurit upp halsen framför henne med kniv.
Citera
2023-06-06, 19:14
Medlem
Mynameisabrahams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaHerman
Att det är T*m H***b*** är fastställt. Verkar ha ställt till med diverse grejer senaste tiden. Han verkar rätt rubbad. Ska ha dängt sambon som lyckades fly. (Tror hon är mäklare.)
Sedan försökt ta livet av sig. Har hört att han antingen huggit sig i halsen med en glasflaska eller ska ha skurit upp halsen framför henne med kniv.

Jag tror de jobbar på samma mäklarfirma, att det var så de träffades.
Citera
2023-06-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynameisabraham
Jag tror de jobbar på samma mäklarfirma, att det var så de träffades.

Träffades före. Men hon anställde han som assistent..
Tror han skulle ha slagit ihjäl henne om hon inte lyckats fly.

Han får väl psykvård och sen åka hem om han klarar sig. Bara hoppas det blir en grönsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in