Extroverta vinner alltid. Både på kort och lång sikt.
Vem vill i längden ha en partner som sätter lugnhet och tråkighet i första rummet.
Många män blir i sin ungdom luradede till detta. De inbillar sig att kvinnor vill ha ett lugnt "familjeliv".
När barnen lämnat boet. Kommer ungdoms drömmarnna tillbaka. Att få "dejta" en extrvert kåkfarare som är spännade....Men, jag kan ha fel....