2023-06-18, 08:40
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Märkligt, jag kan inte köpa monero där.

Verkar svårt att shoppa monero/XRM öht eller är det bara jag som är slö. 🙂
😅 Nej nej alltså du köper inte monero i Cake wallet, det är endast en plånbok där du förvarar dina kryptos, dock har den en funktion som låter dig växla från btc till monero, direkt i plånboken till din insättningsadress på valfri marknad!

Alltså

Köp bitcoin > skicka till din cake wallet > växla till monero > skicka från cake wallet till archetyp

Eruuu meee eller? 😁
Citera
2023-06-18, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Har inte kollat fs4 på ett tag men hela tiden så har det funnits lite bättre utbud och säljare överlag på archetyp och sen sköts sidan MYCKET bättre och är jävligt stabil. Men jag rekommenderar ingen att ha sina coins där liggandes men det gäller på alla markets.

Tjena

Ok fattar. Hade inga coins på fs. Mina coins försvann i transaktionen. Det är bara acceptera och gå vidare till archetyp.

Tack för era svar
Citera
2023-06-18, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
😅 Nej nej alltså du köper inte monero i Cake wallet, det är endast en plånbok där du förvarar dina kryptos, dock har den en funktion som låter dig växla från btc till monero, direkt i plånboken till din insättningsadress på valfri marknad!

Alltså

Köp bitcoin > skicka till din cake wallet > växla till monero > skicka från cake wallet till archetyp

Eruuu meee eller? 😁

Varför ens köpa Bitcoins från början? Ostabil krypto så man kan lika gärna förlora pengar som att gå plus, köp Monero/XMR direkt istället på Kraken och skicka till din wallet och sen vidare till marknaden.

Köp inte Monero på Localmonero då vissa säljare informerar polisen, och det är allmänt skit dyrt där.
Citera
2023-06-18, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Pallar inte läsa 10 sidor bak, men tack iaf.

Om du inte pallar läsa 5-10 sidor så varför ens beställa på nätet från början? Det är inte som att beställa ett par jeans från Zalando.
Citera
2023-06-18, 12:17
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Hur ser det ut nu med den nya lagstiftningen kring postens möjligheter att se över paket egentligen.
Har man steppat upp sitt stealth från säljarnas håll?

En viss tid har väl gått nu så man kan bättre utvärdera?
Citera
2023-06-18, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgViking
Jag är nöjd med archetype. Funkar bra och finns flera flitiga trevliga säljare. bara en lite update från mina tidigare inlägg. Ej reklam. Har haft 2 försändelser som aldrig dök upp tyvärr men resten har gått bra. Forumet funkar bra de med.

Hitta ett par stycken säljare som är gröna med bra stelth sen håller du dig till dom, man ska passa sig för nya säljare så bättre att låta andra testa först. Men blir ni av med nån order så beställ inget mer till samma add på ett tag eller tills saken är löst för ofta är det pga av säljaren aldrig skickat något från början och sen skyller på PN. Men ibland samlar polisen beslagtagna brev så blir ju svårare att neka om dem har beslagtagit flera beställningar och ibland samlar dom och sen slår till på husis.

Sjukt land, polisen borde lägga sina resurser på riktiga brott istället men så fungerar det inte i detta upp och ner land.
Citera
2023-06-18, 15:11
Medlem
Freddrostarrs avatar
Hej!

Finns det någon darknetmarknad som är inriktad på steroider? Arch har inget sådant alls.
Citera
2023-06-18, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Hur ser det ut nu med den nya lagstiftningen kring postens möjligheter att se över paket egentligen.

Det har varit väldigt bra, fått nästan allting, 2-3 ggr som jag förmodligen blivit blåst, så snuten har inte tagit det iallafall. Men håll dig till de med dunderstealth ändå, trots att lite sämre stealth oftast kommer fram ändå.
Citera
2023-06-18, 16:16
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddrostarr
Hej!

Finns det någon darknetmarknad som är inriktad på steroider? Arch har inget sådant alls.
Är du inne på riktiga Arch ...finns en egen del för steroider och stort utbud vad jag kan se.
Citera
2023-06-18, 16:41
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddrostarr
Hej!

Arch har prepp. 🤔
Citera
2023-06-19, 14:54
Medlem
Extremeflys avatar
Om man köper btc på kraken, kan man då skicka iväg btc direkt eller måste man vänta något dygn?
Citera
2023-06-19, 14:59
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Varför ens köpa Bitcoins från början? Ostabil krypto så man kan lika gärna förlora pengar som att gå plus, köp Monero/XMR direkt istället på Kraken och skicka till din wallet och sen vidare till marknaden.

Köp inte Monero på Localmonero då vissa säljare informerar polisen, och det är allmänt skit dyrt där.

Kan man köpa Monero hos kraken? Kan man skicka iväg de lika snabbt som man köpt eller måste man.vänta 1-2 dygn första gången?

Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX

Jag kan säga att dom har steppat upp dom flesta rejält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in