Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Intressant diskussion. Det är nog så att man synkroniserar med varandra efter ett tag?
Just nu har jag inte sex med karlar. Var ett tag sen.
Men i ett långt förhållande med bra sex så kan jag tänka mig att man synkroniserar sig med varandra? Precis som när man dansar med en partner, det kan ta ett tag innan man känner in varandras sätt att dansa, och så kan det utvecklas till något bra.
Ja, jag tycker Ida och Arvid kom in på en fantastiskt frigjord diskussion, på ett så himla avslappnat sätt.😍 All cred till dem för det.
Samtidigt så var det lite to much att de liksom skulle förhäva sig inför svenska folket vilket fantastiskt sex de har.
Det kändes verkligen som en demonstrationsuppvisning.
Med tanke på att Ida sagt att hon tävlar i att visa hur bra relation hon har med Arvid, på parhelgen "jag är en tävlingsmänniska. Vi ska visa upp att vi är bästa paret...", så var ju sexuppvisningen i köket en fortsatt demonstration i att visa upp det oslagbara sex de har i sin relation.
(Jag har haft ett långt förhållande. Sexet var bra i början. Men det utvecklades inte till en så bra sits som du gjort i din relation. Med en karl som inte kom då. På ett sätt bra för mig, men sen mer negativt då han inte kom.)
Ja så är det nog.. jag har levt i två ungefär tio år långa relationer och det är ju ganska många år att knulla med samma person så det händer ju en del under dom åren och är man två kommunikativa och nyfikna personer som gillar sex så utvecklar man ju en egen grej där. Kan ju säga att de två sexuella relationerna har sett helt olika ut faktiskt men jag trivdes väldigt bra i bägge två.
Jag har inte haft överdrivet många sexpartners för aldrig sett det som nått creddigt att solka ner mitt tempel med okända ohygieniska kukar men min senaste är den enda som tyckt om att spara på krutet på det sättet. Men gjorde den du var med det för att han inte ville eller för att han inte kunde? I mitt fall var det ju av mer tantriska orsaker eller va man ska säga och det blev lite sport för mig att få honom att ”misslyckas” å komma ändå vilket var nice. Men jag har förstått att det är många killar som har rent svårt för att avsluta och då är det ju inte lika kul såklart.
Jag har förstått på killar jag pratat med att det är rätt vanligt att de knarkar så mycket porr och skadat kuken så att de har svårt att komma med tjejer irl. Jävligt sorgligt faktiskt för sex är bland det finaste vi har. I Arvids fall är jag nästan säker på att det är det som är anledningen till att han inte kan ge Ida en happy ending. Det eller att han helt enkelt inte är så intresserad av själva aktiviteten och bara gör det som förväntas av honom. Ida är en orgasmfejkare, det ser man på långt håll.
Så kontentan är att jag tror ingen av dem blir särskilt tillfredsställd men det är säkert en bra och högljudd show och ett så tomt å själsdött sexliv nä tack då åker jag hellre till kolonierna i handmaids tale faktiskt om jag måste välja (tur jag inte måste det!!).