2023-06-13, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men är det inte frustrerande att inte komma för en kille? Jag har upplevt en kille som inte mådde bra av det. Det där måste vara olika?
Som tjej tycker jag att det är frustrerande om jag inte kommer, men precis som du säger så kan man istället gå omkring och vara kåt efter att "inte har gått" och då blir man pilsk igen, till man fått till det.

Jag tycker Arvid och Ida kom in på en bra diskussion angående orgasm.
Fan, att "Fråga Olle" inte går längre. Det var faktiskt ett bra program.

Det är nog ännu värre för en kille eftersom deras orgasm fyller en biologisk funktion. Inte konstigt att han snackade mycket sex.
Citera
2023-06-13, 16:33
Medlem
NiccoJs avatar
Att den flintskalliga sjuksystern o hans sjuka fru börjat pirra var väl något man inte såg komma, eller???
Angående Arvid o Idas eskapader i bingen är det väl inte konstigt om man inte kommer då ballen är uppsliten som ett babianarsel.
Citera
2023-06-13, 16:37
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av q-wxyz
Det är nog ännu värre för en kille eftersom deras orgasm fyller en biologisk funktion. Inte konstigt att han snackade mycket sex.

Men Arvid verkade så nöjd över det. Det där fascinerade mig.
Han verkade se det som en tillgång.
Jag fattade inte det.
Som tjej vill man att killen ska ha fått ut maximalt av sexet, också, för att det ska kännas som ett fantastiskt sex.
Så om jag har varit snabbare, då kör jag på som en blådåre, för att han också ska få sitt.
Senast redigerad av dialektiker 2023-06-13 kl. 16:39.
Citera
2023-06-13, 16:43
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Men är det inte frustrerande att inte komma för en kille? Jag har upplevt en kille som inte mådde bra av det. Det där måste vara olika?
Som tjej tycker jag att det är frustrerande om jag inte kommer, men precis som du säger så kan man istället gå omkring och vara kåt efter att "inte har gått" och då blir man pilsk igen, till man fått till det.

Jag tycker Arvid och Ida kom in på en bra diskussion angående orgasm.
Fan, att "Fråga Olle" inte går längre. Det var faktiskt ett bra program.

Tror det är jätteolika. Personen jag varit med i 10 år har sex på det sättet, han tycker det är lika skönt att nästan komma påstår han och sen gillar han att kunna hålla på mycket å länge. Det var ju kul för mig såklart! I början störde det mig lite för jag gillar liksom du att avsluta med att komma och det kändes konstigt att han inte alltid gjorde det med mig. Men sen insåg jag ju rätt snabbt att han blev desto hungrigare på mig av att inte komma varje gång så då vande jag mig å började gilla det rentav. Nu blir jag otroligt pilsk om jag inte kommer så kan inte göra sådär så ofta men en gång ibland så tar jag en orgasmfri vecka/månad å plågar mig själv.. och det är ganska intressant vad som händer i kroppen å huvudet då faktiskt..
Citera
2023-06-13, 16:48
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Tydligen tycker de inte orgasm är viktig. Apropå sex. Arvid kan ha sex utan orgasm. Blev väldigt förvånad. Är det vanligt? Varit med om det men då var killen inte tillräckligt tänd eller störd av gummit.

Min erfarenhet är att det oftare är så att det är svårt för mannen att inte komma. Blir att de kommer för fort om något.

Fast nu var det väl bara ett specifikt tillfälle de talade om också, och är det så att de ligger rätt ofta, vilket inte är svårt att tro, så kan det ju bli att man inte kommer varje gång kanske?
Citera
2023-06-13, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag har då mitt på det torra, en gång rescenserade jag en pizza en kvinna hade bakat till hela gruppen & bad mig betygsätta,
hon fick 7 av 10! eftersom det var fel på botten....pizzabotten alltså!, den var för mjuk, man såg hur denna grova dissning tände elden i hennes 'andra mun'.
Hennes veka tjejkompis fick inte heller ligga (med nån av oss) då hon gav pizzan 10 av 10 som ett kompensatoriskt svar på att jag givit den 7

Kvinnlig sykologi

Kvinnor vill i grunden ha en man som kan beskydda dom. En man som inte kan stå upp för sig själv och bara vill vara tillags blir således inte attraktiv.
Citera
2023-06-13, 17:01
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Tror det är jätteolika. Personen jag varit med i 10 år har sex på det sättet, han tycker det är lika skönt att nästan komma påstår han och sen gillar han att kunna hålla på mycket å länge. Det var ju kul för mig såklart! I början störde det mig lite för jag gillar liksom du att avsluta med att komma och det kändes konstigt att han inte alltid gjorde det med mig. Men sen insåg jag ju rätt snabbt att han blev desto hungrigare på mig av att inte komma varje gång så då vande jag mig å började gilla det rentav. Nu blir jag otroligt pilsk om jag inte kommer så kan inte göra sådär så ofta men en gång ibland så tar jag en orgasmfri vecka/månad å plågar mig själv.. och det är ganska intressant vad som händer i kroppen å huvudet då faktiskt..

Intressant diskussion. Det är nog så att man synkroniserar med varandra efter ett tag?
Just nu har jag inte sex med karlar. Var ett tag sen.
Men i ett långt förhållande med bra sex så kan jag tänka mig att man synkroniserar sig med varandra? Precis som när man dansar med en partner, det kan ta ett tag innan man känner in varandras sätt att dansa, och så kan det utvecklas till något bra.

Ja, jag tycker Ida och Arvid kom in på en fantastiskt frigjord diskussion, på ett så himla avslappnat sätt.😍 All cred till dem för det.

Samtidigt så var det lite to much att de liksom skulle förhäva sig inför svenska folket vilket fantastiskt sex de har.
Det kändes verkligen som en demonstrationsuppvisning.
Med tanke på att Ida sagt att hon tävlar i att visa hur bra relation hon har med Arvid, på parhelgen "jag är en tävlingsmänniska. Vi ska visa upp att vi är bästa paret...", så var ju sexuppvisningen i köket en fortsatt demonstration i att visa upp det oslagbara sex de har i sin relation.

(Jag har haft ett långt förhållande. Sexet var bra i början. Men det utvecklades inte till en så bra sits som du gjort i din relation. Med en karl som inte kom då. På ett sätt bra för mig, men sen mer negativt då han inte kom.)
Senast redigerad av dialektiker 2023-06-13 kl. 17:23.
Citera
2023-06-13, 17:04
Medlem
Har raw-Freddan och Fredrik likadana frisyrer?

Jag blir inte klok på hur någon av dem har håret?
Citera
2023-06-13, 17:06
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Agust är snarare gränsöverskridande.

Carro kanske är lite neurotisk men Agust gör sådant hon tror man absolut inte får göra, som att spika i hyrstugor och öppna bildörrar under färd.

Det är då Agusts uppgift att förklara för henne varför det inte är farligt att öppna dörren under färd och varför det är helt okej att spika i stugorna.
Istället har han ingen förklaring utan säger bara att han inte håller med om att det är farligt eller otillåtet.
Det är inte tillräckligt för att Carro ska kunna lita på att Agust vet vad han pratar om, och hon känner sig därför otrygg.

De borde diskutera saken och komma fram till en gemensam sanning som de både håller med om.
T.ex. stugsituationen hade de kunnat fråga produktionen om det var okej att spika, eller frågat något annat par om de gjorde samma sak.
Då hade de fått ett svar på frågan om det är okej eller inte.

Nu stannar det bara vid att de har två helt olika åsikter och de tycker den andra är dum i huvudet som inte håller med.

Han är helt klart gränsöverskridande men de finns de ju en hel del i världen som är.
De förstår ju givetvis inte varandras världsbild och poängen är att ingen har rätt utav dom. Agust tycker helt enkelt inte det är en stor grej och förstår inte varför Carro är så arg. Carro tycker det är felt helt enkelt och därför går de inte att diskutera längre.

De roliga är ju att ingen av dom har en förklaring för de finns ingen förklaring? Spika i stugan? Ja va fan spelar det för roll Carro, låt Agust göra det hur drabbar det dig.

Agust, om hon verkligen inte vill att du spikar i stugan för hon tycker det är sånt jävla problem, gör bara inte det.
Citera
2023-06-13, 17:09
Medlem
Citat:
Vilket skitsnack.
Det sambandet finns inte alls, då jag stött på fenomenet.
Du vurmar lite väl mycket för Arvid.

Men bra för Arvid att han verkar vara glad över att inte komma. Då behöver jag inte lida med killar som har den benägenheten.

Men visst, Arvid har en massa damer vid sin sida tydligen? Där har du rätt.
Du som vurmar så för honom, tycker du det är i sin ordning att han ligger näck bredvid alla sina fd damer?

Gentlemannen Arvid vill nog inte säga något så att Ida riskerar känna sig dålig på något sätt när det kommer till sexet.
Citera
2023-06-13, 17:11
Medlem
Spider-Girls avatar
Varsågoda 🤣

https://www.instagram.com/reel/Ctbvh70u6xu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Citera
2023-06-13, 17:14
Medlem
Citat:
Men Arvid verkade så nöjd över det. Det där fascinerade mig.
Han verkade se det som en tillgång.
Jag fattade inte det.
Som tjej vill man att killen ska ha fått ut maximalt av sexet, också, för att det ska kännas som ett fantastiskt sex.
Så om jag har varit snabbare, då kör jag på som en blådåre, för att han också ska få sitt.

”Så nöjd” är väl lite att ta i, han kan leva med att inte få orgasm varje gång vid sex. Finns viktigare saker i livet typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in