Nu har jag sett Eftersnack och jag tycker Fredde hade ganska sansad, trevlig stil ändå (iallafall i första avsnittet), men det är en gåta varför han har smetat in håret med ett helt smörpaket. Snälla Fred, lyd ett råd, och raka av det där barret som du verkar ha hopplösa problem med. Eller skaffa tupe, som någon var inne på.
Här blev det dock tydligt med hur mycket som redigeras i även dessa program.
Deltagarna har blivit instruerade av coacherna: "
VAR positiva!"
Och det syns i programmet att deltagarna tar i så de spricker då det gäller detta.
Alltså det sägs ju att vi människor ofta ljuger för varandra.
Men hur Märtha ljuger för Axel på trappan där de sitter och pratar (eller icke-pratar bör man säga. Fy fan vilken
PLÅGSAM TYSTNAD 
. Man fick ju ångest bara av att se detta.
Hon ville bort, bort, bort. Hon HATADE att vara där.)
"Det här ska bli så kul." säger hon.
("Underbart" säger Axel.)
Ni märkte ju hur hon mjukats upp sen under bröllopsmiddagen.
Jag ger mig f-n på att hon hade akutsamtal med coacherna mellan trappsittandet och själva middagen. Där de förmanade henne att "var positiv".
Hon klarade ju till och med av att pussa honom, men med den mest stängda mun i jordens historia.
Märk väl att Eftersnack inte nämnde Märthas och Axels bröllop överhuvudtaget, i andra programmet där de skulle prata om bröllopen.
Min teori är att hon sjappar nästa avsnitt.
(Och det är jag mer duktig än er som expertteam att kunna förutspå och se.
För de sitter där och låtsas att de förutspår i egenskap av experter, men de
vet ju, hur det slutar med paren.)
De höjer ju varningens finger för Louise och Jonas himlastormande attraktion, att med sådant så kan problemen komma sen.
Jorå. Expertteamet vet ju hur det kommer sluta för dem.
Men det där har redan vissa av oss tittare sett, vi som spått en tvekan hos Louise för Jonas.