2023-06-16, 21:12
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren

Jag återkommer …

Det var som fan... vilken cliffhanger!
Citera
2023-06-17, 00:11
Medlem
Majsargotts avatar
Det var bra längesedan som jag läste denna tråd, även om jag försöker emellanåt. Hänger inte med alls vad som skrivs när det gäller alla bokstäver, siffror osv.

Jaja, iallafall så hörde jag av en skolkamrat till Mr P att han var bra hetsig redan då. Han kunde brusa upp och bli arg för minsta lilla redan när han/dom/de var i låg och mellanstadiet. Det beteendet försvann väl inte senare heller, vad jag har förstått?

Nu har jag bara träffat Guran en gång, och sett Mr P i affären för 3 årsedan, men min magkänsla säger Mr P.
Citera
2023-06-17, 10:49
Medlem
Handfatstrallarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Det var som fan... vilken cliffhanger!

Så mycket kan jag säga; skrävel föranleder leakage.

Handfatstrallaren från 2023-06-08, 14:01 länk
Citat:
Toknisse från 2016-08-31, 22:04 länk…
Citat:
Ursprungligen postat av Toknisse
Här på flashback är man alltid anonym, men på Facebook får man nog akta sig vad man skriver.Blir nog en spännande följetong av det här. Tror nog att många ryktesspridare blir ledsna ;-)
Toknisse skulle ha tänkt på det innan hen skrev ut ”Jag är med viss tvekan100% säker…” på Facebook…

nyfikenmedvetskap från 2022-01-06, 11:14 länk…
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenmedvetskap
Du verkar vara den idiot som jag misstänkte....
Vem verkar vara misstänkt idiot nu…

Man biter inte den hand som föder en...
Här på flashback är man alltid anonym, men på Facebook får man nog akta sig vad man skriver.Blir nog en spännande följetong av det här. Tror nog att många ryktesspridare blir ledsna ;-)
Du verkar vara den idiot som jag misstänkte....
Toknisse; jag återkommer …
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2023-06-17 kl. 10:53.
Citera
2023-06-17, 11:10
Medlem
Timeout från 2019-10-03, 19:24 länk
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det finns inga misstänkta kvinnor! Dom finns bara i någons förvirrade hjärna.
Kniven har används med sådan kraft så det är med största sannolikhet en man som har använt.

Så då har vi kvar äcklet PAJ... med sina svarta ögon av svartsjuka och hat när Eva ska flytta och kanske har en ny pojkvän... något som PAJ aldrig fick vara för hon ville inte ha honom.

Så lugnt det blev här nu
Det finns inga misstänkta kvinnor!
Dom finns bara i någons förvirrade hjärna.
Så lugnt det blev här nu
Det finns en utpekad misstänkt kvinna i tråden!

Kvinnan finns i hens skrävlande hjärna.

Lugnet kreverar snart
Citera
2023-06-17, 11:16
Medlem
Timeout från 2019-09-09, 21:17 länk
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det läggs så mycket dimridåer, påhittade floskler, fria fantasier, skrivna sjuka noveller och ren idioti från en postare som just nu har 178 inlägg i tråden och bara skriver här

Tystnad från vissa skribenter är nog snarare tystnad från dom som inte ids svara på idiotin.
Ingen orkar längre läsa skiten och råkar man svara så kommer lååååååånga lååååååånga svar som ingen heller orkar besvara för det är samma sjuka floskler och fantasier och så går skribenten till attack mot den som orkar svara.
Den här tråden har urartat totalt

Nej det är inte ett dugg märkligt att ingen har anslutit sig till att Paj har blivit utsatt för lögner och skvaller. Det som finns pekar på PAJ som GM och ingen annan.

Dessutom verkar det näras ett hat mot Evas syster Anneli som är mer än sjukt
Det är inte Anneli
Citera
2023-06-17, 11:25
Medlem
Citat:
Timeout från 2019-09-09, 21:17 länk
Det är inte Anneli
Det är inte Anneli
boanchga från 2019-04-19, 11:53 länk
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Ja, jag var med Anneli då!

Det är inte boanchga heller
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2023-06-17 kl. 11:31.
Citera
2023-06-17, 11:49
Medlem
Citat:
Det finns en utpekad misstänkt kvinna i tråden!

Citat:
Det är inte Anneli

Citat:
Det är inte boanchga heller

Finns det någon i tråden som tror sig veta vem den utpekade misstänkta kvinnan är?

Motivera varför just du/ni tror er veta det.

Jag vet varför!
Citera
2023-06-17, 11:53
Medlem
Citat:
Finns det någon i tråden som tror sig veta vem den utpekade misstänkta kvinnan är?

Jag vet varför!

Mr P behöver inte ha med mordet att göra, men troligen är det så.
Citera
2023-06-17, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Tänk om det är så trivialt som att någon stulit cykeln från hemmet, precis när Eva kommer gående, hon reagerar och allt går överstyr? Men "cyklisten" kom ju från andra hållet så det håller inte..

Systern behövde ju förvisso aldrig stjäla cykeln.
Hon lämnade mötet en stund före Eva och har sin pojkvän, pojkväns mamma, PG och toyboyen i Bollstabruk som alibi?
Systern for till Bollstabruk antingen efter eller före mordet.
Troligen upplockad av sin pojkvän Mi F.
PG och AS möts i Bollstabruk hos sina respektive pojkvänner, Ma F och Mi F.
Kammen och anteckningsblocket kan ha farit ut systerns byxfickor i samband med bråket om hästarna.
Cykeln blev kvar i diket och plockas upp på morgonen när systern åker till jobbet, för att städa på Domus.
Där pekar hon ut Sture och resten är historia.
Senast redigerad av BerraSWE 2023-06-17 kl. 12:29.
Citera
2023-06-17, 12:27
Medlem
Majsargott från 2023-06-17, 00:11 länk
Citat:
Ursprungligen postat av Majsargott
Det var bra längesedan som jag läste denna tråd, även om jag försöker emellanåt. Hänger inte med alls vad som skrivs när det gäller alla bokstäver, siffror osv.

Jaja, iallafall så hörde jag av en skolkamrat till Mr P att han var bra hetsig redan då. Han kunde brusa upp och bli arg för minsta lilla redan när han/dom/de var i låg och mellanstadiet. Det beteendet försvann väl inte senare heller, vad jag har förstått?

Nu har jag bara träffat Guran en gång, och sett Mr P i affären för 3 årsedan, men min magkänsla säger Mr P.
Han kunde brusa upp och bli arg för minsta lilla redan när han/dom/de var i låg och mellanstadiet.
Det gäller nog även den utpekade misstänkta kvinnan!
Citera
2023-06-17, 13:01
Medlem
LEDTRÅD

Handfatstrallaren från 2023-05-13, 13:57 länk
Med Sanninggerfrihet är det ENDAST 6 trådvårdare i tråden som förmedlat lättsam och humoristisk glädje i sina inlägg med denna emoji 😄

Trådvårdarna i tråden är:
Sanninggerfrihet med 11 inlägg
Have-mercy med 3 inlägg
Pudelfrillan med 3 inlägg
Vidje med 1 inlägg
Uppsala666 med 1 inlägg
nyfikenmedvetskap med 1 inlägg

3 av trådens trådvårdare med denna emoji 😄 hade dessutom vetskap om att PG var en mkt speciell, våldsam, stark och tokigt fruntimmer på den tiden.

Handfatstrallaren från 2023-02-10, 19:03 länk
Uppsala666
nyfikenmedvetskap
Have-mercy
Inlägget ovan visar att Sanninggerfrihet förmedlar leakage med denna emoji 😄 i sina inlägg till lättsam och humoristisk glädje för oss andra ihop med Have-mercy, Uppsala666 och nyfikenmedvetskap.

Det INTRESSANTA med trådvårdarna är att de verkar sitta inne med den där lilla biten som Polisen faktiskt skulle behöva för att lösa mordet på Eva Söderström.

LÄNK
Evas syster: ”Gör om, gör rätt”
UPPDATERAD 14 DECEMBER 2016PUBLICERAD 13 DECEMBER 2016
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/evas-syster-gor-om-gor-ratt
Gamla lojaliteter
Det här är ju en ganska liten ort, och ofta finns förövaren i offrets närhet. Borde man inte ha kunnat klara upp det här med tanke på de omständigheterna?

– Ja det kan man tycka. Och det är väl det jag hoppas på på något sätt att det finns någon lojalitet som ska släppa. Den som nu sitter inne med den där lilla biten som vi faktiskt skulle behöva, det är dags att ge sig till känna nu. Det har gått lång tid och det skulle vara bra för bygden att få klara upp det här, säger Börje Öhman.

Sanninggerfrihet

Have-mercy

Uppsala666

nyfikenmedvetskap

Bara de av er som förstår vad trådvårdarnas leakage antyder fattar Sanninggerfrihet, Have-mercy, Uppsala666 och nyfikenmedvetskaps inlägg i sin helhet.
Citera
2023-06-17, 13:04
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

BÅ?

Motivering 1: Mördaren brukar oftast vara den sista personen att se offret i livet.

Motivering 2: Om det nu inte är PG eller AS återstår väl endast BÅ eller?

Men var BÅ verkligen den sista som såg Eva i livet?

Hmm... Nej, det är nog inte BÅ ändå...

Det finns ju faktiskt en till! Den här kvinnan finns lite i periferin och är inte lika omnämnd som dom övriga tre.

Mördaren kände Eva väl och hade en nära, personlig och känslomässig koppling till henne, det här passar inte alls in på BÅ.

BÅ och Eva var inte nära vänner.

Med anledning av ovanstående finns det nu endast en kvinna kvar: En av Eva's bästa vänner, väninnan och 'hästkompisen' Ma*ie Pette*sson.
Både Eva och Marie hade sina hästar i hästhagen nere vid Långbacken, alldeles intill mordplatsen.

Marpet 1 mördade Eva Söderström?

Hmm... eller är det Boanchga ändå?

PG mördade Eva!

Citat:
Jag vet varför!

Vad var motivet? 🧐
Senast redigerad av Pudelfrillan 2023-06-17 kl. 14:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in